Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 March 2013, 16:23   #51
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ja natuurlijk Ulla, ik was dan ook jouw appels met mijn peren aan het vergelijken.

Voor gemoedelijkheid doet de forumkeuze er niet toe. Het ging mij om mijn intentie of je bereid bent je over te geven aan een nietsontziend zelfonderzoek waarbij gaandeweg het accent op ZELF komt te liggen in plaats van de begaanheid met het kleine zelf, waar het op het forum steeds heen lijkt te willen gaan en waarvoor ik dit forum niet gestart ben.

Het is, vanuit mijn optiek, niet zozeer ieders eigen verantwoordelijkheid dan wel de wens dat nietsontziende onderzoek al dan niet te willen aangaan.

In het bevestigende geval compromitteer je je aan de ondermijning van je vermeende ik, en ga je hem niet elders weer levensvatbaarheid geven. Maar dit forum is al lang weer verworden tot eenzelfde soort vrijblijvend keuvelforum en dat heeft niet mijn interesse. Vandaar dat ik het wel wil laten blijven voortbestaan maar niet langer meer op mijn kosten.
Het woordje eigen verantwoordelijkheid is voor mij conform aan de wens die je benoemt. En dat zal dan toch zeker wel de manier beïnvloeden hoe je elders de conversatie al dan niet oppakt. Als je hier de wens niet hebt, heb je die wens elders ook niet en andersom. Het houdt dan niet op bij de deur van dit forum.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 16:38   #52
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Natuurlijk is een bijdrage wenselijk of ook gebruikelijk. als je kosten maakt en je ervan mee wilt profiteren. Toen ik hier een paar jaar geleden via via uitgenodigd werd, was mij hier dus niets van bekend, volgens mij stond hierover ook niets in de forum regels dat dat een item zou kunnen worden.
En ik wil zelf ook liever niet op kosten van anderen blijven.

Als ik besluit mij op grond van deze redenen wel uit te laten schrijven hoop ik dat dat onder deze omstandigheden wel met onmiddellijke ingang mogelijk is. Ik ga hierover na denken en heb dan geen bedenktijd meer nodig als ik dit besluit kenbaar maak.
Je hebt tot nu toe zonder bezwaar al geprofiteerd van de omstandigheid dat ik alle kosten heb betaald. Nu ik aangeef de lasten niet meer (geheel) te willen dragen en anderen vraag een deel op zich nemen is het 'profiteren' ineens een item voor je ?

Ik zelf heb het niet over profiteren want de vraag was niet of je profiteert maar of het voortbestaan van dit forum je voldoende waard is een bijdrage te leveren in de kosten.

Het is dezelfde vraag of je het koningshuis nog steeds graag hebt wanneer je wist dat jou dat 300 euro per jaar kost. Je profiteert niet van het koningshuis maar je bent er mee ingenomen dat het er is. Aan het koningshuis draag je ongewild via belastingaanslagen bij, hier kun je kiezen of het forum je een geldbedrag waard is of niet, afhankelijk of je het hebt natuurlijk.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 16:40   #53
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Het woordje eigen verantwoordelijkheid is voor mij conform aan de wens die je benoemt. En dat zal dan toch zeker wel de manier beïnvloeden hoe je elders de conversatie al dan niet oppakt. Als je hier de wens niet hebt, heb je die wens elders ook niet en andersom. Het houdt dan niet op bij de deur van dit forum.
Ik begrijp je niet..
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 16:56   #54
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Het forum voldoet niet meer aan mijn verwachtingen en daarom gevoel ik ook niet langer de lust de financi?le lasten er van alleen te dragen.

Het is mij best dat jullie het forum als uitlaatklep voor je zielenroerselen gebruiken maar het heeft niks met de oorspronkelijke opzet van ZELF kennis te maken.

Het forum kost mij 140 euro per jaar nog afgezien van de tijd die ik er insteek en dat is me met het huidige gebazel 140 euro te veel.

Er staat vanaf vandaag bovenin een knop met 'Donate' die de mogelijkheid opent een bedrag tussen de 5 en 20 euro te storten. Het streefbedrag is dus 140 euro per jaar. Mocht dat bedrag niet per 1 januari 2014 gehaald worden is het, wat mij betreft, sluitingstijd.

Mocht het forum om andere redenen voortijdig moeten sluiten zal onder aftrek van de inmiddels gemaakte kosten het bedrag weer worden teruggestort.

Als het bedrag van 140 euro bereikt is verdwijnt de 'Donate' knop weer.

Groeten Gargamel
Ik heb op de knop Donatie geklikt, maar het gebeurt niets, ik wordt in dit draadje weer terug gestuurd.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 16:58   #55
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb op de knop Donatie geklikt, maar het gebeurt niets, ik wordt in dit draadje weer terug gestuurd.
Ow dan ben je onder de achttien of een allochtoon, die mogen niet meedoen.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 17:00   #56
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik heb me hier zo vaak misdragen, ik mag gerust er voor boeten.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 17:00   #57
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb me zo vaak hier misdragen, ik mag gerust er voor boeten.
Voor misdragers moet ik nog weer een ander knopje maken..
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 17:02   #58
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Voor misdragers moet ik nog een ander knopje maken..
Je laat me zeker doodbloeden, tot dat ik gerealiseerd ben..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 17:03   #59
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je laat me zeker doodbloeden, tot dat ik gerealiseerd ben..
Als dat kon, ik zou niet aarzelen..

Maar misschien ben je het al, gerealiseerden zijn vrijgesteld (dit als aanmoediging aan Ulla).
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 17:05   #60
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Als dat kon, ik zou niet aarzelen..

Maar misschien ben je het al, gerealiseerden hoeven niks te betalen.
Ik realiseer me dat ik verantwoordelijkheid heb om er aan bij te dragen..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.