Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 September 2011, 01:28   #51
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Horen, zien en zwijgen.

Het mankeert bij jou aan alle drie.
Je luisterd niet, je hoort niks en je zwijgt allesbehalve.

Je beweerd zomaar dat ik dictatoriaal handel en zoals je kunt zien is dat niet zo, ik vond je gezagondermijnend en zag dat je daarvoor gebanned zou kunnen worden. Maar de moderator/beheerder arryG besloot je te berispen en vervolgens ging je als een idioot tegen hem tekeer, daarmee bewijzende niet zonder een rem, zonder gezag te kunnen. Je draait door en voor jou is moderatie nodig. De rest weet zich wel te gedragen, jij zwijgt niet.

Ik heb je herhaaldelijk uitgelegd dat ik niet aan de moderatiieknoppen zit en dus geen dictatoriaal bewind kán voeren, maar je hoort niks, liever gezegd je wilt niks horen.

Je hebt alleen maar een berisping gehad in plaats van een ban waar je recht op had voor schending van een elementaire forumregel dat je de samenhang van de verhaallijn in de draad niet mag vernielen. Het was daarna de reinste insubordinatie en provocatie van jouw kant om de quotes terug te plaatsen. Het was hemeltergend en niet om aan te zien.

Op een forum bepaald de moderator waar iets thuishoort en niet jij. \

Vernauwing is, behave in de gynecologie een begrip, vrouwenartsen hebben er last van. Waarom zit je zo dom Aad, Arie en Leila na te kraaien die alles 'vernauwing' noemen. Wil je je daarmee onderscheiden ?

Irritatie is gewoon irritatie geen vernauwing, tenzij je staat te trillen want dan heb je de zenuwen.
Renoir je lult zo uit je nek dat het onvoorstelbaar is. Je heb van jezelf niet eens door dat je door de mand gevallen bent hier in dit topic notabene.

Jij bent de gene die vanuit frustratie de voormalige moderator opdracht gegeven heeft het e.e.a. aan zaakje te verplaatsen. En natuurlijk mag je dat helemaal zelf weten dat jij dat doet. Het enige wat ik aangeef is dat het een duidelijke zaak is dat je daartoe bent overgegaan vanuit frustratie.

Wat wil jij nu eigenlijk Renoir, dat ik onder de indruk raak van je akties of iets dergelijks. Dat ik Marijke zal vallen voor je straf-methodes? Man man je bent eigenlijk te zielig voor woorden.

Je had beter meteen kunnen zeggen Renoir dat ik niet welkom ben op je forum, want ik ben niet bang om in het hol van de leeuw te komen, jij kon vanaf het begin al kunnen weten dat ik niet voor je geouwehoer zou vallen omdat ik never nooit niet voor je geouwehoer en je onbewuste manipulaties ben gevallen en daar ook nooit voor zou vallen.

Jij hebt jezelf een pet opgezet die je niet past, en of je nu eigen forum, waar jij de regels bepaald, opgezet hebt of niet, die pet die jijzelf opgezet blijft je niet passen. Je teksten rammelen namelijk van alle kanten en er zit geen body achter, alles wat er bij jou achter zit is een behoefte om controle te hebben over de situatie, over mensen en aanverwanten.

Dat is ook de reden dat je nog steeds so pissed of bent mbt Remon, je kunt hem niet controleren, dat is waarom je zo de pest hebt aan mij en weg wil hebben of Anja en evt. anderen want je kunt ons/ze niet controleren en dus hou je je strikt aan je door jouzelf geintroduceerde regeltjes en vergun jij jezelf het overtreden van de regels. Het feit dat jij je achter het gebrek aan knoppenkennis verschuilt doet voor mij daarin geenzins, op geen enkele wijze, aan af. Wat gebeurd is is aan alle kanten duidelijk door jou gestuurd, kan je hoog springen, laag springen, maar zo is het.

Als er iemand doof en blind is Renoir dan ben jij het wel, want jij vraagt je van alles af, zonder antwoorden te zien omdat jij graag andere antwoorden wilt horen dan je krijgt.

Ga jij lekker verder met je te verschuilen achter allerlei excuses die je voor jezelf verzint om je jezelf goed te praten in andersmans ogen, ik val er niet voor, het me spijt me zeer.

Ik zie en ik hoor ondertussen van alles en ik zwijg idd niet over wat ik zie. Ik zou er mijn voordeel mee doen als ik jou was, want ik ben aan jou evenzeer behulpzaam als jij mij. En dat eerste wil je jij vanuit je hoogheidswaanzin nog wel eens vergeten, zo belangrijk vind jij jezelf.

Ik zou als ik jou was mijn handjes dichtknijpen met zo'n iemand als ik want ik kon jou onwaarschijnlijke redding wel eens zijn. .

Mvrg Marijke

Wijziging aangebracht door Madelief op 18 September 2011 om 01:43.
Reden: aanvulling
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 18 September 2011, 10:29   #52
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Renoir je lult zo uit je nek dat het onvoorstelbaar is. Je heb van jezelf niet eens door dat je door de mand gevallen bent hier in dit topic notabene.

Jij bent de gene die vanuit frustratie de voormalige moderator opdracht gegeven heeft het e.e.a. aan zaakje te verplaatsen. En natuurlijk mag je dat helemaal zelf weten dat jij dat doet. Het enige wat ik aangeef is dat het een duidelijke zaak is dat je daartoe bent overgegaan vanuit frustratie.

Wat wil jij nu eigenlijk Renoir, dat ik onder de indruk raak van je akties of iets dergelijks. Dat ik Marijke zal vallen voor je straf-methodes? Man man je bent eigenlijk te zielig voor woorden.

Je had beter meteen kunnen zeggen Renoir dat ik niet welkom ben op je forum, want ik ben niet bang om in het hol van de leeuw te komen, jij kon vanaf het begin al kunnen weten dat ik niet voor je geouwehoer zou vallen omdat ik never nooit niet voor je geouwehoer en je onbewuste manipulaties ben gevallen en daar ook nooit voor zou vallen.

Jij hebt jezelf een pet opgezet die je niet past, en of je nu eigen forum, waar jij de regels bepaald, opgezet hebt of niet, die pet die jijzelf opgezet blijft je niet passen. Je teksten rammelen namelijk van alle kanten en er zit geen body achter, alles wat er bij jou achter zit is een behoefte om controle te hebben over de situatie, over mensen en aanverwanten.

Dat is ook de reden dat je nog steeds so pissed of bent mbt Remon, je kunt hem niet controleren, dat is waarom je zo de pest hebt aan mij en weg wil hebben of Anja en evt. anderen want je kunt ons/ze niet controleren en dus hou je je strikt aan je door jouzelf geintroduceerde regeltjes en vergun jij jezelf het overtreden van de regels. Het feit dat jij je achter het gebrek aan knoppenkennis verschuilt doet voor mij daarin geenzins, op geen enkele wijze, aan af. Wat gebeurd is is aan alle kanten duidelijk door jou gestuurd, kan je hoog springen, laag springen, maar zo is het.

Als er iemand doof en blind is Renoir dan ben jij het wel, want jij vraagt je van alles af, zonder antwoorden te zien omdat jij graag andere antwoorden wilt horen dan je krijgt.

Ga jij lekker verder met je te verschuilen achter allerlei excuses die je voor jezelf verzint om je jezelf goed te praten in andersmans ogen, ik val er niet voor, het me spijt me zeer.

Ik zie en ik hoor ondertussen van alles en ik zwijg idd niet over wat ik zie. Ik zou er mijn voordeel mee doen als ik jou was, want ik ben aan jou evenzeer behulpzaam als jij mij. En dat eerste wil je jij vanuit je hoogheidswaanzin nog wel eens vergeten, zo belangrijk vind jij jezelf.

Ik zou als ik jou was mijn handjes dichtknijpen met zo'n iemand als ik want ik kon jou onwaarschijnlijke redding wel eens zijn. .

Mvrg Marijke
Gewoon weer meer van hetzelfde..

Beperkt door wat je niet bereid bent te zien dool je rond in je denkwereldje en zoals Aad al zei, terwijl de muis al lang weg is loop jij nog gillend rond.

Zov?r dat we elkaar behulpzaam kunnen zijn, zijn we (nog) niet. Het is alleen maar verklaren, verwijten, insinueren, dus veel geschreeuw en weinig wol.

Maar misschien zit het er in wanneer je uitgeraast bent.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 September 2011, 10:51   #53
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Gewoon weer meer van hetzelfde..

Beperkt door wat je niet bereid bent te zien dool je rond in je denkwereldje en zoals Aad al zei, terwijl de muis al lang weg is loop jij nog gillend rond.

Zov?r dat we elkaar behulpzaam kunnen zijn, zijn we (nog) niet. Het is alleen maar verklaren, verwijten, insinueren, dus veel geschreeuw en weinig wol.

Maar misschien zit het er in wanneer je uitgeraast bent.
Ach Renoir ik zie meer en verder dan jij denkt. Jij denkt dat ik gillend in het rond ren omdat ik bang voor muizen zou zijn die er niet meer zijn, het tegendeel is echter aan de hand.

Jij bent de muis, een muis die doet alsof die niet zichtbaar meer is door allerlei truckjes met zichzelf uit te halen. Voor ieder die ook maar een beetje ogen in zijn hoofd is het heel helder en duidelijk zichtbaar dat die muis een beetje geschift is.

Zoals gezegd ga jij lekker door met jezelf en je vriendjes die jou toe juichen voor de gek houden, mijn zege heb je.

Ik geloof dat ik Aart achterna ga want ik ben tot het inzicht gekomen dat het een hopeloze zaak is en kan alleen maar hopen dat mensen die werkelijk aan het ontwaken zijn niet in jou handen zullen vallen, want je suust ze zo weer in slaap.

Eeuwig zonde
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 18 September 2011, 13:24   #54
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Ach Renoir ik zie meer en verder dan jij denkt. Jij denkt dat ik gillend in het rond ren omdat ik bang voor muizen zou zijn die er niet meer zijn, het tegendeel is echter aan de hand.

Jij bent de muis, een muis die doet alsof die niet zichtbaar meer is door allerlei truckjes met zichzelf uit te halen. Voor ieder die ook maar een beetje ogen in zijn hoofd is het heel helder en duidelijk zichtbaar dat die muis een beetje geschift is.

Zoals gezegd ga jij lekker door met jezelf en je vriendjes die jou toe juichen voor de gek houden, mijn zege heb je.

Ik geloof dat ik Aart achterna ga want ik ben tot het inzicht gekomen dat het een hopeloze zaak is en kan alleen maar hopen dat mensen die werkelijk aan het ontwaken zijn niet in jou handen zullen vallen, want je suust ze zo weer in slaap.

Eeuwig zonde
Wees maar niet bang ik hou je wel bij de les en wakker.

Het enige, het aller enige waar je op uit bent is bevestiging te krijgen van het plaatje in je hoofd en dat geef ik je niet, dus blijf je doordrammen tot je de werkelijkheid naar je hand hebt gezet door je gelijk af te dwingen.
Dat is overwegend je aard zoals je je laat zien op het forum en dat is wat ik je zeg maar dat je niet wilt horen. Ik bedoel dat niet om je in diskrediet te brengen maar om je te laten meekijken dat je perceptie je in de weg zit om het nog helder te kunnen zien.

Jij vindt dat er van alles aan mijn aanwezigheid hier niet deugd. Dat is geen zien dat is een mening. Die mening van je daar heb ik op gereageerd en je bedenkingen verklaard vanuit mijn blikveld, en dat ben je vervolgens niet bereid te geloven. Je blijft liever geloven in je eigen gedachten dan de mijne te bezien. Alles wat ik er over te zeggen heb is gezegd, dus het verklaren omtrent mijn handelen dat ligt nu achter me, daar ga ik het niet meer over hebben en daar hoef je dus ook niet over te zeuren. Het moderator/beheerder gedeelte is klaar.

Wanneer je dit achter je laat kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen, dus dat is wanneer iedere veroordeling of gedachte van inferioriteit over elkaars gedrag achterwege blijft.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 September 2011, 14:08   #55
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Oh u had nog wat te melden zie ik.

Sorry ik was even afgeleid naar een andere voor u welbekende plek waar u niet kunt schrijven en met voor u veel moeite kunt lezen naar ik begrepen heb.

Volgens mij was het gesprek tussen u en mijzelf al afgelopen.

Ik wens u verder alle goeds.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 18 September 2011, 14:17   #56
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Oh u had nog wat te melden zie ik.

Sorry ik was even afgeleid naar een andere voor u welbekende plek waar u niet kunt schrijven en met voor u veel moeite kunt lezen naar ik begrepen heb.

Volgens mij was het gesprek tussen u en mijzelf al afgelopen.

Ik wens u verder alle goeds.
Ok? ik u ook.

Ik zie u ter gelegener tijd dan wel weer terug wanneer blijkt dat u zich niet hebt verwaardigd u te schikken naar de forumleiding.
Nee vergissing, u gaat natuurlijk naar dat forum waar u zo mee ingenomen bent, alwaar u zonder enige redenen een IP ban kunt oplopen.

Nou veel succes dan maar. Kom hier straks gerust weer uithuilen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 September 2011, 14:39   #57
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Oh u was nog altijd niet uitgesproken zie ik...

Ik zal tzt mocht e.e.a. evt aan de orde komen overwegen wat u zich voorsteldt, ik ben echter bang dat u, gezien u persoonlijkheid, zal moeten teleurstellen.

Mvrg
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 18 September 2011, 14:41   #58
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Oh u was nog altijd niet uitgesproken zie ik...
U bent er nog zie ik ?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 September 2011, 14:45   #59
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Nee hoor, dat ik hier nog zou zijn is slechts een waanvoorstelling uwerzijds.

Mvrg
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 18 September 2011, 15:03   #60
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Nee hoor, dat ik hier nog zou zijn is slechts een waanvoorstelling uwerzijds.

Mvrg
Maakt niet uit doe ik het wel met de waan.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.