Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 December 2012, 14:42   #51
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Zo is dat, Nada. En je hoeft het eigenlijk niet eens uit te leggen vind ik. Ik vind het geen vluchten als je je gezicht wendt naar de zon, naar waar het licht is en waar je je goed voelt. Zelfs Eckhart Tolle zegt dat je "dense painbodies" maar beter kan vermijden. See you KiSs
Thanx. Cu2. KiSs
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 14:45   #52
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Wij allen zijn in staat om iemand die in de verdrukking komt enigzins te beschermen. We kunnen dat wat er is nou eenmaal niet buiten sluiten, we zullen moeten leren daarin een modus te vinden.
Door een bepaalde moderatie ben je wel degelijk in staat bepaalde dingen buiten te sluiten. Zoals je ook in staat bent om iemand die in je huis komt en de boel kort en klein slaat, de deur uit te zetten. Dat jij daar niet voor kiest, is een ander verhaal. Je bent er wel toe in staat, maar je doet het niet, wilt het niet. Dat is je goed recht, het is jouw forum, maar wel een iets ander verhaal.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 14:55   #53
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Eckhart Tolle zegt dat je .... maar beter kan vermijden.
''Osho moedigt aan om de wanorde aan te gaan. Laat haar er zijn en leef haar.
Door de chaos er te laten zijn en die te leven, kom je uiteindelijk dichter bij je kern.
Maar in onze conditionering zit het zeer sterk om chaos, om wanorde te vermijden en meteen ongedaan te maken.
En toch is het de sleutel tot een dieper doordringen in ons wezen.''
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 15:06   #54
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
''Osho moedigt aan om de wanorde aan te gaan. Laat haar er zijn en leef haar.
Door de chaos er te laten zijn en die te leven, kom je uiteindelijk dichter bij je kern.
Maar in onze conditionering zit het zeer sterk om chaos, om wanorde te vermijden en meteen ongedaan te maken.
En toch is het de sleutel tot een dieper doordringen in ons wezen.''
Chaos en wanorde waar Osho het hier over heeft, is iets anders dan Tolle?s door jou in de quote weggelaten "dense painbodies".
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 15:30   #55
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Chaos en wanorde waar Osho het hier over heeft, is iets anders dan Tolle?s door jou in de quote weggelaten "dense painbodies".
Chaos en wanorde is het gevoel dat in Nadje naar boven kwam toen Gargamel bekend maakte dat Jadi en Wasbeertje geen ban meer hadden wat betreft dit forum.
Jadi en Wasbeertje hebben zich niet eens aangemeld, alleen een paar woorden, door Gargamel geschreven, hebben chaos en wanorde in Nadje direct veroorzaakt, en ze liep er voor weg.
Je haalde E.T tevoorschijn, ik haalde Osho erbij voor het evenwicht.
Ik had het over wat Nadje hier laat zien..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 15:32   #56
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Chaos en wanorde waar Osho het hier over heeft, is iets anders dan Tolle?s door jou in de quote weggelaten "dense painbodies".
E.T. de woorden heb je ook zomaar aan het draadje aangekoppeld, en Osho paste ook perfect erbij..

ik zag er geen painbodies op het forum, dus vond het niet nodig om de woorden te herhalen. Het gebeurde wel veel bij het posten van de tekst van Gargamel, wat je als chaos en wanorde kan zien.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 15:48   #57
Looro
Jubilaris
 
Looro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 October 2011
Berichten: 176
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik heb niet voor een definitief afscheid gekozen dit keer, ik ken mezelf, dat wordt niks, dus zie aan, zelfs ik maak vorderingen. Dit keer heb ik het bij een vaarwel gelaten en niet meteen verzocht om uitschrijving.
Dat hoor ik graag en wens je veel geluk ... en veel van die zondagmorgenden waar je in peignoir gehuld de dag inkijkt ... .
Looro is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 15:58   #58
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Chaos en wanorde is het gevoel dat in Nadje naar boven kwam toen Gargamel bekend maakte dat Jadi en Wasbeertje geen ban meer hadden wat betreft dit forum.
Jadi en Wasbeertje hebben zich niet eens aangemeld, alleen een paar woorden, door Gargamel geschreven, hebben chaos en wanorde in Nadje direct veroorzaakt, en ze liep er voor weg.
Je haalde E.T tevoorschijn, ik haalde Osho erbij voor het evenwicht.
Ik had het over wat Nadje hier laat zien..
Jij hebt het over wat jij ziet bij Nada en dat is iets anders dan wat Nada laat zien.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 15:59   #59
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
E.T. de woorden heb je ook zomaar aan het draadje aangekoppeld, en Osho paste ook perfect erbij..

ik zag er geen painbodies op het forum, dus vond het niet nodig om de woorden te herhalen. Het gebeurde wel veel bij het posten van de tekst van Gargamel, wat je als chaos en wanorde kan zien.
Nonsens.
Dahaag.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 16:00   #60
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Chaos en wanorde is het gevoel dat in Nadje naar boven kwam toen Gargamel bekend maakte dat Jadi en Wasbeertje geen ban meer hadden wat betreft dit forum.
Jadi en Wasbeertje hebben zich niet eens aangemeld, alleen een paar woorden, door Gargamel geschreven, hebben chaos en wanorde in Nadje direct veroorzaakt, en ze liep er voor weg.
Je haalde E.T tevoorschijn, ik haalde Osho erbij voor het evenwicht.
Ik had het over wat Nadje hier laat zien..
Nee hoor. Je hebt het over jezelf. En over wat je bij een ander meent te zien. Maar je ziet het mbt mij niet goed, kan ik je melden. Niet zo verrassend, aangezien ik blijkbaar allerlei triggers bij je oproep en dat wil de blik nogal eens vertroebelen. Ik (h)erken je behoefte aan aandacht, maar je hebt een negatieve manier van aandacht vragen en het is ook niet aan mij om daarin nog verder te voorzien. Dus ik doe graag een stapje terug. Al was het maar om jouw proces niet verder te dwarsbomen.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.