Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 July 2014, 23:28   #641
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dat lijkt me dus niet helemaal aan de waarheid te grenzen beste Renoir.

We zo juist onderstaande bericht van je gelezen:

Je bent duidelijk ontevreden met de manier waarop Tandem hier reageert. Vervolgens wordt hij gebannen. Ik beschouw dat als een manier waarop jij mensen probeert te dwingen te reageren zoals jij dat van hen verlangt. Doen zij dat niet....zie het resultaat.

Wat jij m.i. goed kan is vooral de eigen loftrompet steken in jou koninkrijk. Gelukkig voor jou dan maar dat je mogelijk meer en meer mensen hier zal krijgen die je daarin zullen bevestigen. Ondertussen vraag ik met terdege af wat er nu zo verschrikkelijk niet te kunnen is aan de posting van tandem dat hij er voor gebannen dient te worden.

Je hebt het ook nog eens heel slim gedaan, want onder zijn naam staat niet dat hij gebannen is terwijl dat wel het geval is, maar goed.....Puppetji zal blij met je zijn vermoedelijk, een gat in de lucht zal hij springen. Ik hoop dat hij er een goed gevoel aan over houdt
Het zit mij ook niet helemaal lekker. En ook omdat ik voor mijn gevoel toch indirect diegene ben die min of meer als middel diende omdat ik blijkbaar iets interessant vind wat hier blijkbaar niet besproken mag worden. Door mijn toedoen dus gebeurd. Gaat dat allemaal niet te ver, met die vraag zit ik ook in mijn maag. Wat valt dan nog onder algemene forumregels. Waar trek je de grens. Voor Tandem vind ik het niet leuk maar ik heb ook zoiets van we weten dit al langer en kunnen weg gaan als het ons niet aanstaat. Laat maar denk ik dan steeds.
Ulla is offline  
Oud 24 July 2014, 23:57   #642
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Het zit mij ook niet helemaal lekker. En ook omdat ik voor mijn gevoel toch indirect diegene ben die min of meer als middel diende omdat ik blijkbaar iets interessant vind wat hier blijkbaar niet besproken mag worden. Door mijn toedoen dus gebeurd. Gaat dat allemaal niet te ver, met die vraag zit ik ook in mijn maag. Wat valt dan nog onder algemene forumregels. Waar trek je de grens. Voor Tandem vind ik het niet leuk maar ik heb ook zoiets van we weten dit al langer en kunnen weg gaan als het ons niet aanstaat. Laat maar denk ik dan steeds.
Ik heb niet het idee dat het aan jou ligt Ulla. Wanneer dingen niet besproken kunnen worden omdat iemand niet in staat is anderen ruimte te laten, dan is er m.i. iets zeer grondig mis. En dat is op dit forum van koning, keizer, admiraal al jaren aan de gang. Zodra koning Renoir zich bedreigt begint te voelen binnen zijn status van verlichtte dan moet er gehandeld worden op een manier die wat mij betreft te minderwaardig voor woorden is, maar ja dat is ego nu eenmaal eigen.

ik wilde dat ik mijn mond zou kunnen houden maar ik ben zo woedend dat me dat niet lukt, zeker niet wanneer ik deze personage de eigen loftrompet hoor steken. Wat mij betreft is dhr. Renoir, die werkelijk geen idee heeft waar het over gaat, deze emotie om verschillende redenen, eigenlijk niet waard.
Vagebond is offline  
Oud 25 July 2014, 00:26   #643
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

by the way Ulla mocht je werkelijk interesse hebben in wat Tandem te zeggen heeft kun je ook terecht op:

http://forum.politics.be/index.php
Hij schrijft daar ook onder de naam: Tandem

Of op:
http://www.seniorennet.be/forum/inde...ed8ebb8550f097
Hij schrijft daar onder de naam: YYZ

Of op:
http://www.freethinker.nl/forum/viewforum.php?f=39
Hij schrijft daar onder de naam: prosument

Keuze genoeg dus, het is maar net wat je inhoudelijk qua forum aantrekkelijk vindt.
Vagebond is offline  
Oud 25 July 2014, 00:28   #644
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik heb niet het idee dat het aan jou ligt Ulla. Wanneer dingen niet besproken kunnen worden omdat iemand niet in staat is anderen ruimte te laten, dan is er m.i. iets zeer grondig mis. En dat is op dit forum van koning, keizer, admiraal al jaren aan de gang. Zodra koning Renoir zich bedreigt begint te voelen binnen zijn status van verlichtte dan moet er gehandeld worden op een manier die wat mij betreft te minderwaardig voor woorden is, maar ja dat is ego nu eenmaal eigen.

ik wilde dat ik mijn mond zou kunnen houden maar ik ben zo woedend dat me dat niet lukt, wanneer ik hem de eigen loftrompet hoor steken. Wat mij betreft is dhr. Renoir, die werkelijk geen idee heeft waar het over gaat, deze emotie om verschillende redenen, eigenlijk niet waard.
Boos is boos daarbij gaat het misschien niet eens om Renoir. Jij kent Tandem veel beter heb ik begrepen dus dan is het logisch dat je woedend bent. Als ik het al vervelend vind terwijl ik hem niet eens echt goed ken. Ik weet dat het niet aan mij ligt, maar ik heb hier wel een rol in genomen. En ja ik vind wel dat er ook ruimte moet zijn voor eigen onderwerpen op je eigen topic.

En dank je wel voor de links en ja ik vind het de moeite waard.
Was ook al op zijn website aan het lezen.
Ulla is offline  
Oud 25 July 2014, 01:00   #645
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Boos is boos daarbij gaat het misschien niet eens om Renoir. Jij kent Tandem veel beter heb ik begrepen dus dan is het logisch dat je woedend bent. Als ik het al vervelend vind terwijl ik hem niet eens echt goed ken. Ik weet dat het niet aan mij ligt, maar ik heb hier wel een rol in genomen. En ja ik vind wel dat er ook ruimte moet zijn voor eigen onderwerpen op je eigen topic.
Wanneer het licht door de duisternis verjaagd wordt wordt ik altijd overmand door emotie, dat is deze keer niet anders. Op dit forum is nogal wat duisternis voorbij gekomen de afgelopen dagen. Op zichzelf is daar niks mis mee wanneer men op een gegeven moment maar eens tot inzicht zou komen wie of wat men nu eigenlijk te kort doen, echter dat gebeurd maar niet. Dit is een forum dat zijn naam niet waardig is wanneer de eigenaar ervan op momenten dat het er werkelijk op aan komt de duisternis vertegenwoordigd en zich daar door laat leiden. We blijven echter altijd maar weer hopen.
Vagebond is offline  
Oud 25 July 2014, 01:03   #646
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
En dank je wel voor de links en ja ik vind het de moeite waard. Was ook al op zijn website aan het lezen.
Dat is goed om te horen Ulla en your welcome....
Vagebond is offline  
Oud 25 July 2014, 07:56   #647
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dat lijkt me dus niet helemaal aan de waarheid te grenzen beste Renoir.

Je bent duidelijk ontevreden met de manier waarop Tandem hier reageert. Vervolgens wordt hij gebannen. Ik beschouw dat als een manier waarop jij mensen probeert te dwingen te reageren zoals jij dat van hen verlangt. Doen zij dat niet....zie het resultaat.

Je hebt het ook nog eens heel slim gedaan, want onder zijn naam staat niet dat hij gebannen is terwijl dat wel het geval is.

Een reactie op je ongefundeerde klachten staat hier.
Renoir is offline  
Oud 25 July 2014, 08:07   #648
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Het zit mij ook niet helemaal lekker. En ook omdat ik voor mijn gevoel toch indirect diegene ben die min of meer als middel diende omdat ik blijkbaar iets interessant vind wat hier blijkbaar niet besproken mag worden. Door mijn toedoen dus gebeurd. Gaat dat allemaal niet te ver, met die vraag zit ik ook in mijn maag. Wat valt dan nog onder algemene forumregels. Waar trek je de grens. Voor Tandem vind ik het niet leuk maar ik heb ook zoiets van we weten dit al langer en kunnen weg gaan als het ons niet aanstaat. Laat maar denk ik dan steeds.
Als middel diende?
Ik heb Tandem hier een eigen forum gegeven uit sympathie voor zijn inzet en hem de toegang tot de rest van het forum ontzegd omdat zijn schrijfselen geen forumgerelateerde onderwerpen zijn. Hij heeft echter het consigne gekregen om zich niet badinerend uit te laten over de doelstelling van dit forum, het doen van gedegen zelfonderzoek. Sinds enige tijd beweegt hij zich op het terrein van zelfonderzoek om zijn opvattingen te adstrueren op een wijze die niet aanvaardbaar is. Hij is hiervoor meerdere keren gewaarschuwd en is daar de laatste tijd verregaand in doorgegaan door het resultaat van zelfonderzoek in een verkeerd daglicht te plaatsen. Gisterenmorgen, na opnieuw weer een poging tot resultaat vervalsing, is hij voor de laatste keer gewaarschuwd dat niet te doen om dat anders mijn voornemen hem zijn privilege te ontnemen zou worden ge?ffectueerd. En zo geschiede.
Renoir is offline  
Oud 25 July 2014, 09:35   #649
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Als middel diende?
Ik heb Tandem hier een eigen forum gegeven uit sympathie voor zijn inzet en hem de toegang tot de rest van het forum ontzegd omdat zijn schrijfselen geen forumgerelateerde onderwerpen zijn. Hij heeft echter het consigne gekregen om zich niet badinerend uit te laten over de doelstelling van dit forum, het doen van gedegen zelfonderzoek. Sinds enige tijd beweegt hij zich op het terrein van zelfonderzoek om zijn opvattingen te adstrueren op een wijze die niet aanvaardbaar is. Hij is hiervoor meerdere keren gewaarschuwd en is daar de laatste tijd verregaand in doorgegaan door het resultaat van zelfonderzoek in een verkeerd daglicht te plaatsen. Gisterenmorgen, na opnieuw weer een poging tot resultaat vervalsing, is hij voor de laatste keer gewaarschuwd dat niet te doen om dat anders mijn voornemen hem zijn privilege te ontnemen zou worden ge?ffectueerd. En zo geschiede.
Ja middel of rol, die ik zelf heb ingenomen. Immers ik wist van die waarschuwingen en dat hij op de rand stond. Help ik indirect toch ook nog even mee. En de rest snap ik wel had ik ook al aangegeven. Daarnaast denk ik dat wat meer vertrouwen wel fijn zou zijn in de bereidheid in je
forumleden. Die zich niet zomaar laten afleiden maar ook graag voor zichzelf willen denken. De bereidheid is er of is er niet. Als het onderwerp hier niet hoort dat is een heel ander verhaal. Het wordt ook onduidelijk zo, wat mag je nog wel zeggen en wat niet en dat is ook niet bevorderlijk voor een vrije en open mind op dit forum. Zelfs niet meer in je eigen hoekje. Dat is niet zoals ik wil communiceren met niemand niet. Ik wil niet moeten oppassen wat ik zeg.
Ulla is offline  
Oud 25 July 2014, 10:01   #650
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Een reactie op je ongefundeerde klachten staat hier.
'tsss'
ik vind je een KLOOTZAK!
glans is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.