Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 July 2014, 16:33   #671
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Ulla, dat er bij jou een verse open wond is, is bij mij niet bekend.
Nu wel.
Als je mijn bericht leest, dan staat er ook niet dat ik expres hierin ga boren.
Dit is wat jij ervan maakt, zoals je wel meer/vaker dingen buiten de context plaatst waarbinnen zij bedoeld zijn.
Jammer, dat hetgeen ik wel probeerde te zeggen niet gezien is. (bericht 707 en 721)
Het zal geheel en al liggen aan mijn onvermogen om dingen te duiden.
Beter wil ik stil zijn, alle aandacht/zorg geven aan hen die mij nabij zijn.

Succes met je proces verder!
Fijn dat ik mij gewoon vergist heb.
Ik wens je ook alle sterkte en kracht!
Ulla is offline  
Oud 28 July 2014, 13:47   #672
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard The invisible guru forum

Tijdens het surfen op het net kwam ik volgende tegen:

http://jedmckenna.webs.com

Het gaat om een forum dat opgestart 'zou zijn' door Jed McKenna ( de mening lijkt wat verdeeld te zijn onder de deelnemers daar, vandaar het 'zou zijn'. ) Het is voor belangstellenden misschien leuk er eens te gaan kijken, het is alleszins de moeite waard m.i.
Vagebond is offline  
Oud 28 July 2014, 14:56   #673
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tijdens het surfen op het net kwam ik volgende tegen:

http://jedmckenna.webs.com

Het gaat om een forum dat opgestart 'zou zijn' door Jed McKenna ( de mening lijkt wat verdeeld te zijn onder de deelnemers daar, vandaar het 'zou zijn'. ) Het is voor belangstellenden misschien leuk er eens te gaan kijken, het is alleszins de moeite waard m.i.
Hoi hoi leuk, ja laten we leuke dingen gaan doen, fijn ook nog een beetje shoppen. Misschien is er nog een forum waar je nog minder of helemaal niks hoeft te doen. In luilekkerland komen de gebraden haantjes je immers zomaar in de mond vliegen. Wat dacht je er van om helemaal te verhuizen naar het forum van Mara. Ik schrijf je met genoegen uit hoor.
Rennie is offline  
Oud 28 July 2014, 15:59   #674
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Fijn dat ik mij gewoon vergist heb.
Ik wens je ook alle sterkte en kracht!
En ook sorry, het is ook olie dom om te denken dat je mij expres pijn zou willen doen. Ik kan soms nog zo verdrietig zijn dat ik even niet meer goed zie. Sorry daarvoor.
Ulla is offline  
Oud 28 July 2014, 16:53   #675
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
@Vagebond: Wat dacht je er van om helemaal te verhuizen naar het forum van Mara. Ik schrijf je met genoegen uit hoor.
Zeer goed idee!
Stuur al de dames die het goed kunnen vinden met onze Tandem maar naar Mara, die heeft leden nodig om zijn nieuwe forum leven in te blazen.
Achteraf kan hij toppers van de 'X-factor bad auditions' als Tandem @ Vagebond (Theo @ Sparrow bij Mara) dumpen als er normale leden bijkomen.

Zo stel ik me Tandem / Theo en Vagebond / Sparrow voor:



Ze zijn een koppel, hebben elkaar via internet-dating leren kennen, maar 'zingen' solo achter elkaar in de X Factor. Te zien vanaf 11:30min. in > The X Factor Season 8 Favourite Bad Auditions Part 3.
Ze geloven in elkaar en in zichzelf, meer moet dat niet zijn. Wat het publiek en de jury vind maakt dan niet uit.
Voor leden die Mara's forum nog niet kennen >
noumenon.forum2go - de mens en zijn psychologische eigenaardigheden.
Puppetji is offline  
Oud 28 July 2014, 17:10   #676
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Zeer goed idee!
Stuur al de dames die het goed kunnen vinden met onze Tandem maar naar Mara, die heeft leden nodig om zijn nieuwe forum leven in te blazen.
Achteraf kan hij toppers van de 'X-factor bad auditions' als Tandem @ Vagebond (Theo @ Sparrow bij Mara) dumpen als er normale leden bijkomen.
Als je al degenen die aan zelfkennis willen doen dan maar deze kant opstuurt want ik heb zelf ook amper wat leden. Dat forum van Mara gaat vanzelf wel groeien want aan de behoefte om geheel vrijblijvend maar wat slap te ouwehoeren is geen gebrek.

Ik ben wel al bijna vijf jaar bezig om aan de dertig actieve leden te komen h
Rennie is offline  
Oud 28 July 2014, 17:19   #677
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
@Puppetji: Als je al degenen die aan zelfkennis willen doen dan maar deze kant opstuurt want ik heb zelf ook amper maar wat leden.
Zal ik doen!

Heb er al twee of drie serieuzen van het vrijdenkersforum getipt over jouw forum.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
...Dat forum van Mara gaat vanzelf wel groeien want aan slap geouwehoer is in de wereld geen gebrek.
Normaal gezien wel, want voor de X factor staan er ook duizenden aan te schuiven die overtuigd van hun talent zijn, maar ik denk dat Mara zich toch vergist heet door Tandem en Vagebond welkom te heten. Zelfs voor wat slap geouwehoer zijn die niet uitnodigend genoeg.
Puppetji is offline  
Oud 28 July 2014, 17:21   #678
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
...maar ik denk dat Mara zich toch vergist heet door Tandem en Vagebond welkom te heten. Zelfs voor wat slap geouwehoer zijn die niet uitnodigend genoeg.
Jawel maar ze moeten met elkaar de strijd aangaan daar zijn mensen dol op, daar smullen ze van. Toen jij hier tegen mij tekeer ging kreeg ik een record aantal aanmeldingen. Helaas moest ik ze afwijzen want je moet hier wel komen op de juiste gronden.
Rennie is offline  
Oud 28 July 2014, 17:33   #679
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Jawel maar ze moeten met elkaar de strijd aangaan daar zijn mensen dol op, daar smullen ze van.

Mensen houden van soaps.
Maar Tandem en Vagebond met elkaar de strijd laten aangaan zie ik niet gebeuren. Het lijken wel moeder en zoon in symbiose verbonden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Toen jij hier tegen mij tekeer ging kreeg ik een record aantal aanmeldingen.
Is't waar?
Ze willen niet alleen de soap volgen maar ook nog interactief mee doen!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Helaas moest ik ze afwijzen want je moet hier wel komen op de juiste gronden.
Intussen is de kijkdichtheid dan ook gezakt of weg, want dankzij onze gezamenlijke interesse in Cesar Millan zijn we vrienden geworden.
Puppetji is offline  
Oud 28 July 2014, 17:35   #680
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Hoi hoi leuk, ja laten we leuke dingen gaan doen, fijn ook nog een beetje shoppen. Misschien is er nog een forum waar je nog minder of helemaal niks hoeft te doen. In luilekkerland komen de gebraden haantjes je immers zomaar in de mond vliegen. Wat dacht je er van om helemaal te verhuizen naar het forum van Mara. Ik schrijf je met genoegen uit hoor.
Hoe kom je daarbij beste Renoir, heb je al gedegen gekeken naar wat daar gebeurd of kom je gewoon maar weer eens om de hoek zeilen zonder gedegen onderzoekt te hebben gegaan? Ik denk het laatste eerlijk gezegd.

Dat ik je momenteel een doorn in het oog ben is mij maar al te bekend Renoir. Renoir wordt namelijk voor de verandering weer eens met zichzelf geconfronteerd en dan moet er geschopt en geslagen worden en/of de boosdoener moet weg. Het is al te bekend, we hebben het al vaker mee gemaakt namelijk.

Zoals gezegd vreest niet, u mag lekker in de comfort-zone blijven zitten, of wat daar voor door moet gaan tenminste, wij nog wel even verder.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.