Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 December 2020, 21:25   #61
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Ach Renoir, het zegt meer over de onnozelheid van verbasteraars, dan over degenen die door hen benoemd worden. Kabu mag graag pronken met allemaal boekenlinkjes, bewijst echter keer op keer de inhoud niet te vatten. Who care's?

Overigens is het eigenlijk ook vreemd dat het beroep als inferieur bekend staat. De gebruikers blijken vaker inferieur te zijn door uitbuiting, mensenhandel e.d. Maar dat terzijde....
Met alle time-outs, mensen afserveren, monddood maken, houdt het forum zich overigens ook bezig met de zijlijnen.....

Religie is er niets bij....
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2020, 21:29   #62
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Met alle time-outs, mensen afserveren, monddood maken, houdt het forum zich overigens ook bezig met de zijlijnen.....

Religie is er niets bij....
Dit forum is bedoeld beoefenaars van waarheidvinding en gedegen zelfonderzoek ter zijde te staan. De leden die hier elkaar in de haren vliegen zijn daar overduidelijk niet mee bezig en horen ook niet op dit forum maar worden geduld totdat het de spuigaten uitloopt en dat is nu het geval.

Betrokkenen zijn regelmatig verzocht hun heftige en vaak niet in bedwang te houden zielenroerselen elders met elkaar af te stemmen. Dit forum is daartoe niet het geëigende medium.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2020, 21:35   #63
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Dit forum is bedoeld beoefenaars van waarheidvinding en gedegen zelfonderzoek ter zijde te staan. De leden die hier elkaar in de haren vliegen zijn daar overduidelijk niet mee bezig en horen ook niet op dit forum maar worden geduld totdat het de spuigaten uitloopt en dat is nu het geval.

Betrokkenen zijn regelmatig verzocht hun heftige en vaak niet in bedwang te houden zielenroerselen elders met elkaar af te stemmen. Dit forum is daartoe niet het geëigende medium.
Dát begrijp ik, maar het selectieve dan weer niet...

Het selectieve schijt (grapje;)) ons tot de dood....
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2020, 21:40   #64
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Dát begrijp ik, maar het selectieve dan weer niet...

Het selectieve schijt (grapje;)) ons tot de dood....
Er is piëteit betracht, er is op klachten serieus ingegaan, er is herhaaldelijk gewaarschuwd, er is een ultimatum gesteld, er is sprake gebleven van uitdagend gedrag, er is opstandig gereageerd, en de maat was ineens vol. Me dunkt dat er voldoende afweging heeft kunnen plaatsvinden om deze stap te voorkomen en dat is van de zijde van Vagebond niet gebeurd en anderzijds wel.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2020, 21:59   #65
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Er is piëteit betracht, er is op klachten serieus ingegaan, er is herhaaldelijk gewaarschuwd, er is een ultimatum gesteld, er is sprake gebleven van uitdagend gedrag, er is opstandig gereageerd, en de maat was ineens vol. Me dunkt dat er voldoende afweging heeft kunnen plaatsvinden om deze stap te voorkomen en dat is van de zijde van Vagebond niet gebeurd en anderzijds wel.
Is dat zo?
Weet u absoluut zeker dat dat waar is?

Wat doet dat met u?

BK zou zeggen: 'keer het om'....

Beste Renoir, ik zie zowel het een als het (vileine, onbewuste) andere.....

Maar goed, u bent de baas van deze 'kerk'....

*Sam zwijgt verder en gaat door met onderzoek op 'waar vs niet-waar' en veegt weer een kerkje leeg.... *
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2020, 22:00   #66
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

.......
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2020, 22:29   #67
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Er is piëteit betracht, er is op klachten serieus ingegaan, er is herhaaldelijk gewaarschuwd, er is een ultimatum gesteld, er is sprake gebleven van uitdagend gedrag, er is opstandig gereageerd, en de maat was ineens vol. Me dunkt dat er voldoende afweging heeft kunnen plaatsvinden om deze stap te voorkomen

en dat is van de zijde van Vagebond niet gebeurd en anderzijds wel.
Anderzijds ook op een directe indirecte manier.
Als het anderzijds wel gebeurd was was het geen must geweest om de vraag van Rob met uitvoerig verslag te beantwoorden. Het antwoord aan Rob had dan bv kunnen zijn: ik vind het beter daar niet op in te gaan.
Anna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2020, 22:38   #68
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Anderzijds ook op een directe indirecte manier.
Als het anderzijds wel gebeurd was was het geen must geweest om de vraag van Rob met uitvoerig verslag te beantwoorden. Het antwoord aan Rob had dan bv kunnen zijn: ik vind het beter daar niet op in te gaan.
......

Vandaar mijn opmerking over het vileine, onbewuste.....
Overigens is de reactie van Rob er imo ook een met een (onbewust, vilein) oordeel over iets uit het verleden, wat Vagebond op haar eigen stekje in al haar kwetsbaarheid heeft neergezet, en waar imo met menselijke interpretatie de draak is gestoken.....

Rob had ook kunnen zeggen, wat er nu gebeurt is forum-onwaardig. Jullie mogen beiden een PM sturen om me eea uit te leggen, was hij daadwerkelijk geïnteresseerd geweest in beiden....

Vagebond mag ook scherp, vilein (onbewust?) zijn in haar opmerkingen, maar het selectieve van time-outs (ook eerdere) voelen niet als ten dienste van waarheidvinding....
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2020, 22:57   #69
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
......

Vandaar mijn opmerking over het vileine, onbewuste.....
Overigens is de reactie van Rob er imo ook een met een (onbewust, vilein) oordeel over iets uit het verleden, wat Vagebond op haar eigen stekje in al haar kwetsbaarheid heeft neergezet, en waar imo met menselijke interpretatie de draak is gestoken.....

Rob had ook kunnen zeggen, wat er nu gebeurt is forum-onwaardig. Jullie mogen beiden een PM sturen om me eea uit te leggen, was hij daadwerkelijk geïnteresseerd geweest in beiden....

Vagebond mag ook scherp, vilein (onbewust?) zijn in haar opmerkingen, maar het selectieve van time-outs (ook eerdere) voelen niet als ten dienste van waarheidvinding....
Dank voor je reactie Sam.
Toch ik wil het voor nu even houden bij mijn posting: anderzijds...
Anna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2020, 23:01   #70
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Dank voor je reactie Sam.
Toch ik wil het voor nu even houden bij mijn posting: anderzijds...
Ok 💕
Sam is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.