Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Stromingen > Overige religie
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Overige religie Gnosis, geschriften

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 May 2013, 01:56   #61
Looro
Jubilaris
 
Looro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 October 2011
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht

Ik ben in ieder geval héél blij dat Gargamel aan Niets een time-out gegeven heeft. Verder ben ik met mijn hart bij Danique.
Hallo Maria, hier dezelfde gevoelens. Hopelijk weet Danique haar houvast te behouden.
Looro is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 02:37   #62
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
M.i. kwam die optie uit Niets zijn eigen ervaring en sloot die niet aan bij de energie van Danique op dat moment.

Maar ik kan me vergissen.

Danique is de enige die er iets zinnigs over zeggen kan.

Mits ze Niets zijn advies niet opgevolgd heeft.
tuurlijk ik zag het verschil in energie ook wel, maar net dat verschil kan haar dat duwtje geven dat ze nodig heeft te zien dat Suïcide mogelijk niet de oplossing is, of misschien ook wel. Wie zal het zeggen, mij hoor je er niet over.

En idd is Danique de enige die er iets zinnigs over kan zeggen, dat wil dus zeggen Maria dat bv niet kan en dat ik of jij dat ook niet kan.

Met andere woorden wie zijn wij om te Niets aan te spreken op wat hij, mogelijk onbewust heeft gezegd? Niemand van ons weet wat daar nu echt de bedoeling van is binnen het geheel. Dus tot iemand dat wel weet denk ik dat niemand hier recht van spreken heeft.

Maar goed wie ben ik, ook maar stomme loetje van de markt, dus luister vooral niet naar mij.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 03:03   #63
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Meen je dat nou????? En wat als Danique inderdaad uit haar ellende stapt op die manier die Niets voorstaat? Heb jij enig idee hoe diep ze zit?
Ze heeft duidelijk geschreven hoe bang ze is dat ze er daadwerkelijk aan toegeeft. Dat is ze niet zomaar.

Ik ben in ieder geval héél blij dat Gargamel aan Niets een time-out gegeven heeft. Verder ben ik met mijn hart bij Danique.
1. Ja dat meen ik.

2. Zeker heb ik daar een idee van, ik lig zelf ook zo af en toe nog wel eens te krampen op de vloer van de douche of op de vloer in het verwarmingshok te wensen dat ik dood was ect. omdat het allemaal zo pijn doet ect.
Hoewel het nu alweer een tijdje geleden is om heel eerlijk te zijn.

Ondertussen zou ik zeggen breek me de bek niet open, want o.a. jij mag blij zijn dat ik hier nog kan zitten typen want was dat niet geval geweest dan zou jij een van de mensen zijn geweest die aan de rand van mij graf zou hebben gestaan Maria, al zal je dat niet willen weten vermoedelijk.

3. Ja dat kan idd gebeuren, maar dat is nog altijd stel dat....Dus ik zou me niet druk maken voor het zover is.

4. Ik zie dat Niets een time-out heeft, maar heel blij wordt ik er niet van eerlijk gezegd, dat kan jij alleen maar zijn en dat gun ik je van harte...

Het woord is weer aan Danique wat mij betreft, en aan de genen die haar bijstaan...

Groet M.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 22 May 2013 om 03:51.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 08:50   #64
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Verder ben ik met mijn hart bij Danique.
Ik met het mijne ook...

Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 08:56   #65
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
... zou jij een van de mensen zijn geweest die aan de rand van mij graf zou hebben gestaan Maria, al zal je dat niet willen weten vermoedelijk.
Dit kan evenmin door de beugel omdat het anderen opzadelt met schuld die ze absoluut niet hebben te dragen. Ik heb die periode gevolgd en we hebben er zelfs hier bij de aanvang van het forum ellenlange gesprekken over gevoerd.

Het is geen vergelijkbare situatie ook en niet opportuun hier nu te bespreken.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 08:59   #66
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
tuurlijk ik zag het verschil in energie ook wel, maar net dat verschil kan haar dat duwtje geven dat ze nodig heeft te zien dat Suïcide mogelijk niet de oplossing is, of misschien ook wel. Wie zal het zeggen, mij hoor je er niet over.

En idd is Danique de enige die er iets zinnigs over kan zeggen, dat wil dus zeggen Maria dat bv niet kan en dat ik of jij dat ook niet kan.

Met andere woorden wie zijn wij om te Niets aan te spreken op wat hij, mogelijk onbewust heeft gezegd? Niemand van ons weet wat daar nu echt de bedoeling van is binnen het geheel. Dus tot iemand dat wel weet denk ik dat niemand hier recht van spreken heeft.

Maar goed wie ben ik, ook maar stomme loetje van de markt, dus luister vooral niet naar mij.
Wat ben je in vredesnaam aan het doen wanneer je in zo'n ellendige situatie waarin iemand verkeert meent je gelijk te moeten halen ?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 09:40   #67
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Ik heb contact gehad met Danique en n.a.v. alle reacties heeft ze me gevraagd jullie te laten weten dat het haar wel lukt, dat ze even wegblijft hier, maar dat ze ook weer bovenkomt.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 09:51   #68
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Fijn te horen, Maria.

Ik heb gisteren niet op Niets gereageerd, omdat ik hem geen podium wou geven zijn verhaal nog verder uit te breiden. Nu pakt Vagebond dat podium alsnog. De dingen die zij zeggen, zijn misschien in bepaalde situaties wel effectief, maar vind ik ronduit gevaarlijk via internet als je niet weet wie er aan de andere kant van het scherm zit.

Het is gemakkelijk gezegd dat blijven leven niet altijd het beste voor mensen is. Wanneer iemand op zich wil blijven leven, maar uit wanhoop nadenkt over de dood en je drijft zo iemand over de rand, kun je slecht zeggen dat het het beste voor die persoon is. Je weet het nooit en ik zou enkel zeggen, blijf eraf!
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 09:57   #69
Looro
Jubilaris
 
Looro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 October 2011
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Ik heb contact gehad met Danique en n.a.v. alle reacties heeft ze me gevraagd jullie te laten weten dat het haar wel lukt, dat ze even wegblijft hier, maar dat ze ook weer bovenkomt.
Dank Maria voor je bijdrage.
Looro is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 10:02   #70
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Ik heb contact gehad met Danique en n.a.v. alle reacties heeft ze me gevraagd jullie te laten weten dat het haar wel lukt, dat ze even wegblijft hier, maar dat ze ook weer bovenkomt.
Fijn dat te horen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.