Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 February 2012, 12:00   #61
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Een hele verstandige opmerking als ik dat even mag opmerken. Hoewel je er beter niet al veel over zou moeten zeggen m.i. want voor je het weet wordt er hier op dit forum moord en brand geschreeuwd om een ban vanwege de kritiek die je hebt op het beheer dat in/met accounts rommelt want daar kan het beheer niet zo goed tegen...hahahaha.

Even voor mezelf: Ik vind het overigens verrassend dat Glans hier op de achterste benen staat ik kan me nog een tijd herinneren dat ze gerommel in accounts om de één of andere reden prima vond kunnen als ik me dat goed herinner.....
Als dat zo was, je kunt toch van gevoel hierover veranderen?
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 12:02   #62
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Een persoonlijk account is een persoonlijke uitdrukking van hoe je je wel of niet hier wilt neerzetten en daar hoort ook wel of niet een plaatje bij. En daarin rommelen kun je dus als inbreuk op je privacy zien. En volgens mij weet ik wel dat je toen een link geplaatst heb, of je moet het vaker gedaan hebben. Ik heb die toen zelf een keer weggehaald.
Nee dat is niet waar.
Je verwees naar een andere quote hier op het forum, maar je wist zo niet welke en ik heb toen een link gemaakt, waarop Mihaela vol bewondering reageerde omdat ze het zo knap vond dat jij dat kon. Je zei toen nergens van te weten, hetgeen kan kloppen omdat ik die link gemaakt had. Ik heb toen nog uitgelegd aan Mihaela hoe zij dat ook zou kunnen doen.

Ik zit niet in draadjes te knoeien ik ben alleen maar behulpzaam. Nogmaals ik heb een grap uitgehaald met Mara en heb niet in zijn persoonlijke account geknoeid.
Als je het daar niet mee eens bent en er niet meer op kunt vertrouwen dat je gegevens veilig zijn bij mij zou ik willen voorstellen je account op te zeggen.

Voor mij is dit hier het einde van mijn verhaal. Klaar.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 12:10   #63
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Nee dat is niet waar.
Je verwees naar een andere quote hier op het forum, maar je wist zo niet welke en ik heb toen een link gemaakt, waarop Mihaela vol bewondering reageerde omdat ze het zo knap vond dat jij dat kon. Je zei toen nergens van te weten, hetgeen kan kloppen omdat ik die link gemaakt had. Ik heb toen nog uitgelegd aan Mihaela hoe zij dat ook zou kunnen doen.

Ik zit niet in draadjes te knoeien ik ben alleen maar behulpzaam. Nogmaals ik heb een grap uitgehaald met Mara en heb niet in zijn persoonlijke account geknoeid.
Als je het daar niet mee eens bent en er niet meer op kunt vertrouwen dat je gegevens veilig zijn bij mij zou ik willen voorstellen je account op te zeggen.

Voor mij is dit hier het einde van mijn verhaal. Klaar.
Ik heb niet gezegd dat je in draadjes zit te knoeien. Ik heb gezegd dat ik een keer een link heb weggehaald, die ergens naar verwees. En volgens mij was dat hetzelfde maar wat maakt het uit? En dit zei ik ook nog net:

ps: er zijn ook overal Naaktfoto's te vinden ( bij wijze van spreken), en jou kennende zou je dat nu ook nog voor de grap doen bij mij. Maar snap je wat ik bedoel?

Je kunt vinden wat je wilt, hoog of laag springen en een account kun je net zo persoonlijk en onpersoonlijk maken dan je wilt en daar horen ook plaatjes bij. Jou aangebrande reactie nu op mij heeft niets te maken met of iemand zich wel of niet veilig voelt hoor, maar gewoon dat mensen je tot orde roepen, omdat ze iets niet willen wat jij doet. En dat staat je niet aan.

Begrijp ik ook, ik kan net zo reageren, maar zo werkt het niet.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 12:21   #64
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Dan ga je vergelijken en het balletje terugspelen,
het een staat los van het ander. Of het wel of niet moet kunnen.
Het gaat hier m.i. om het meten met twee maten.
Wanneer het niet aanvaardbaar is dat een avatar veranderd wordt dan is mijn vraag waarom het spelen op de persoon i.p.v. op de discussie, wél moet worden toegestaan.

Hoewel ik me er bijzonder bewust van ben dat mensen helemaal niet in de gaten hebben dat ze dat doen en er derhalve allerlei legale verklaringen voor hebben.
'T is iets van alle tijden en van alle mensen.
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 12:22   #65
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat je in draadjes zit te knoeien. Ik heb gezegd dat ik een keer een link heb weggehaald, die ergens naar verwees. En dit zei ik ook nog net:

ps: er zijn ook overal Naaktfoto's te vinden ( bij wijze van spreken), en jou kennende zou je dat nu ook nog voor de grap doen bij mij. Maar snap je wat ik bedoel?

Je kunt vinden wat je wilt, hoog of laag springen en een account kun je net zo persoonlijk en onpersoonlijk maken dan je wilt en daar horen ook plaatjes bij. Jou aangebrande reactie nu op mij heeft niets te maken met of iemand zich wel of niet veilig voelt hoor, maar gewoon dat mensen je tot orde roepen, omdat ze iets niet willen wat jij doet. En dat staat je niet aan.

Begrijp ik ook, ik kan net zo reageren, maar zo werkt het niet.
Ik zal je zeggen wat ik denk.

Ik denk dat hier met z'n allen gegeild wordt op de mogelijkheid om met onze mening voor de dag te kunnen komen over een omstreden omstandigheid, jury spelen in een rechtbank of de verdachte veroordeeld moet worden.

Voor en tegens vliegen hier voor het voetlicht en de ene informatie is nog suggestiever en onvollediger dan de ander. Ik heb één keer een link geplaatst en die heb jij NIET weggehaald, die staat er nog steeds.

Mara lacht zich kapot want jullie zitten hier (als vrouwen) precies te doen wat hij over jullie beweerd, je bevestigd alleen maar wat hij zegt.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 12:25   #66
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik zal je zeggen wat ik denk.

Ik denk dat........................
En wij zeggen wat wij denken.

En wat Mara denkt en doet daar zou ik maar niet meer zo zeker van zijn..
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 12:32   #67
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc
Beste Renoir,

Wat mij stoort is dat je je permitteert om met iemands profiel te sollen.
Daarmee overtreed je een fundamentele privacy-regel.

Het feit dat je dat doet maakt je als administrator onbetrouwbaar.
En dat kan absoluut niet! vind ik.. ook al wou je grappig zijn.

Kan je ook onze PB's lezen vraag ik me af? Want dan wordt het helemaal te goor!

Ondanks mijn talent om eindeloos te zeuren vond ik het moeilijk om het forum los te laten omdat het toch wel een zoektocht naar de waarheid mogelijk maakt.

Maar nu neem ik noodgedwongen afstand. Ik kan je als administrator niet meer vertrouwen, als je aan het fair-play van de forumregels je voeten veegt!

Sorry,
Marc.

Ik heb bij Remon deel genomen en ik had absoluut geen vertrouwen in hem maar ben niettemin blijven schrijven. Het bestaat dat je er geen vertrouwen in hebt en er toch schrijven.

Maar als dat niet kan, wie wil er nog meer uitgeschreven worden ?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 12:53   #68
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik zal je zeggen wat ik denk.

Ik denk dat hier met z'n allen gegeild wordt op de mogelijkheid om met onze mening voor de dag te kunnen komen over een omstreden omstandigheid, jury spelen in een rechtbank of de verdachte veroordeeld moet worden.

Voor en tegens vliegen hier voor het voetlicht en de ene informatie is nog suggestiever en onvollediger dan de ander. Ik heb één keer een link geplaatst en die heb jij NIET weggehaald, die staat er nog steeds.

Mara lacht zich kapot want jullie zitten hier (als vrouwen) precies te doen wat hij over jullie beweerd, je bevestigd alleen maar wat hij zegt.
Je leidt af, Renoir. Het loopt uit de hand, omdat iedereen weer wat anders in leest, dan wat er bedoeld was. Mooi voorbeeld hoe denken werkt en ruzies en rellen veroorzaakt. Doe je voordeel ermee, en uit je boosheid en zeg gewoon dat je het zelf ook overdreven vind al die reacties en dan kun je er zo klaar mee zijn. Je knielt je er zelf net zo goed in en gaat wroeten.

En verder heb ik blijkbaar het gewoon over een andere link in een tekst van mij en vergis ik mij, waar maak je je toch zo druk om? Je hebt die link toen overigens toen ook teruggezet, nadat ik hem had weggehaald. Ik heb er nooit een punt van gemaakt en geen probleem mee gehad. Ik ga daar geen ruzie om maken, wat maakt het uit?

Elke reactie hier, ook de mijne, is uiteindelijk plaatsvervangend. Ook de jouwe met je roep om begrip. Waarmee ik deze de mijne reactie ook weer plaatsvervangend maak. Elke reactie is uiteindelijk overdreven en daarmee is mijn gevoel hierin ook weer plaatsvervangend. Mijn begrip heb je overigens en dat heeft iedereen hier. Ook al krijg ik opeens de wind van voren.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 12:57   #69
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Beste deelnemers aan het forum,

Ik wil u laten weten dat de moderatoren inmiddels op de hoogte zijn van de situatie die zich hier sinds gisteren afspeelt. Al uw reacties zien wij als positieve betrokkenheid bij het welzijn van dit forum en haar deelnemers.

We zullen ons vanmiddag buigen over de situatie en u daarna laten weten wat ons standpunt is.

Nog even geduld aub.

Vriendelijke groet,
Mede namens Saartje,
Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 13:07   #70
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Je leidt af, Renoir. Het loopt uit de hand, omdat iedereen weer wat anders in leest, dan wat er bedoeld was. Mooi voorbeeld hoe denken werkt en ruzies en rellen veroorzaakt. Doe je voordeel ermee, en uit je boosheid en zeg gewoon dat je het zelf ook overdreven vind al die reacties en dan kun je er zo klaar mee zijn. Je knielt je er zelf net zo goed in en gaat wroeten.

En verder heb ik blijkbaar het gewoon over een andere link in een tekst van mij en vergis ik mij, waar maak je je toch zo druk om? Je hebt die link toen overigens toen ook teruggezet, nadat ik hem had weggehaald. Ik heb er nooit een punt van gemaakt en geen probleem mee gehad. Ik ga daar geen ruzie om maken, wat maakt het uit?

Elke reactie hier, ook de mijne, is uiteindelijk plaatsvervangend. Ook de jouwe met je roep om begrip. Waarmee ik deze de mijne reactie ook weer plaatsvervangend maak. Elke reactie is uiteindelijk overdreven en daarmee is mijn gevoel hierin ook weer plaatsvervangend. Mijn begrip heb je overigens en dat heeft iedereen hier. Ook al krijg ik opeens de wind van voren.
Ik onderschrijf niet dat ik hier iets plaatsvervangend ervaar, noch zie ik wat ik hier doe als vragen om begrip. Ik zie het als openheid betrachten, ik heb geen enkel excuus voor wat ik heb gedaan en van niemand begrip nodig.

Omdat je met het hebben over een andere link, dan slechts die enkele die ik kan bedoelen, de suggestie wekt dat het vaker voorgekomen is. Waarmee je de indruk wekt dat er vaker in draadjes veranderd wordt en dat 'vaker' noem ik dan knoeien.

Ik vind behulpzaam zijn of knoeien een nogal belangrijk punt.

Dat iedereen er wat anders in leest probeer ik dus te voorkomen door zorgvuldig mijn woorden te kiezen. Ik leg mijn hele handel en wandel op tafel om te laten zien dat ik geen heimelijke bedoelingen heb gehad.

Zo meende ik zelfs nog te moeten vermelden dat ik steeds die irritante indigo kleur verwijzing uit je quotes haal als ik ze tegenkom.

Ik heb hier geen geheimen.

Ieder kan hierin zijn eigen verantwoordelijkheid nemen, en ik neem de mijne.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen water, geen maan. Rennie Osho 4 22 December 2014 19:28
Forumbeheer is alleen voor mededelingen Renoir Mededelingen forumbeheer 0 11 February 2012 13:47


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.