Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 June 2013, 14:48   #61
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
niemand je de pis meer lauw kan maken.

ik begreep wat Renoir hiermee wilde zeggen maar ik had deze uitdrukking nooit gehoord.
Renoir is blijkbaar nog in de p**s/p**p fase en maakt dankbaar gebruik van zulke uitdrukkingen.
Ik wil goed begrijpen wat iemand zegt, ook al drukt een persoon zich uit een kindmechanismes, kinderen vinden zo amusant om over kleine en grote behoeften te praten namelijk, dus heb ik bij deze uitgezocht.

Hier de Betekenis [bewerken] ervan.

De uitdrukking "
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
pis meer lauw kan maken
zoals gezongen wordt in het lied, betekent zoveel als "ze maken mij niet gek" en is vooral in het zuiden van Nederland in gebruik. In het nummer wordt op humoristische, ironische wijze met wereldproblematiek omgegaan. In de eerste coupletten wordt carnaval als remedie voor hongersnoodproblemen in Afrika en problemen in het Midden-Oosten gegeven. Verder worden Amerikanen nazi's genoemd, wordt Chinees eten bekritiseerd en wordt moslimterrorisme behandeld. In de refreinen zingt hij over seks met jonge meisjes tijdens carnaval.
Mihaela is offline  
Oud 1 June 2013, 15:12   #62
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Dat is genieten hier h?, lekker je ego meten met andere ego's en flink sterk worden zodat niemand je de pis meer lauw kan maken.

Zelfonderzoek doen ho maar !
Je mag gerust ook onder je tekst aangeven dat jij een uur later een verandering hebt aangebracht in de tekst Renoir, zo schep je continue een ander beeld dan het oorspronkelijke.. Niet netjes weer van je!..
Mihaela is offline  
Oud 1 June 2013, 15:36   #63
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je mag gerust ook onder je tekst aangeven dat jij een uur later een verandering hebt aangebracht in de tekst Renoir, zo schep je continue een ander beeld dan het oorspronkelijke.. Niet netjes weer van je!..
Ik wil geen onzin uitkramen en ben de tekst vaak nog aan het verbeteren nadat ik al op 'reactie versturen' had gedrukt. Ik heb niet de snelste internetverbinding dus het duurt soms even voordat het er staat, maar een uur is overdreven.
Rennie is offline  
Oud 1 June 2013, 15:59   #64
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik wil geen onzin uitkramen en ben de tekst vaak nog aan het verbeteren nadat ik al op 'reactie versturen' had gedrukt. Ik heb niet de snelste internetverbinding dus het duurt soms even voordat het er staat, maar een uur is overdreven.
Nee Renoir, je heb na een hele lange tijd alsnog een streep onder je uitdrukking gezet. Ik had zelfs op internet gezocht, alles over de uitdrukking, en vervolgens heb je na een hele lange tijd dat aan je tekst toegevoegd. Je doet vaker iets in je tekst toevoegen om een ander beeld te schetsen, lang nadat het gesprek plaats heeft gevonden.
Het is blijkbaar je afwijking om je goed te doen lijken, om je te gerechtvaardigen in je daden. Je daden doen anders lijken, dat is wat je vaak doet.
Je bent heel vaak in overtreding met ethische(correchtheid) overwegingen, en dat weet je wel.
Je weet wat voor een incorrect virtueel-gedrag je hebt, is zeker zonde van mijn tijd om je daar attent op te blijven maken.

Weet je wat Renoir, ik laat je in je spelletjes en je macht-misbruik, en in je bewust alles een ander draai geven dan dat het is, je doet dat alleen maar om het spel te spelen.

Ik laat je nu volledig los Renoir, want je verspeelt mijn tijd met je spelletjes. Wij hebben niet hetzelfde streven in het leven, het is me nu duidelijk.
Ik ervaar geen enkele oprechtheid bij je, geen bereidheid om jezelf onder ogen te zien, geen oprechte zoeker, maar weer iemand die ergens halverwege gestopt is, en zichzelf wijs maakt dat hij weet wat hij is...

...

Je staat ware zoekers in de weg!...


...
Mihaela is offline  
Oud 1 June 2013, 16:09   #65
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nee Renoir, je heb na een hele lange tijd alsnog een streep onder je uitdrukking gezet. Ik had zelfs op internet gezocht, alles over de uitdrukking, en vervolgens heb je na een hele lange tijd dat aan je tekst toegevoegd. Je doet vaker iets in je tekst toevoegen om een ander beeld te schetsen, lang nadat het gesprek plaats heeft gevonden.
Het is blijkbaar je afwijking om je goed te doen lijken, om je te gerechtvaardigen in je daden. Je daden doen anders lijken, dat is wat je vaak doet.
Je bent heel vaak in overtreding met ethische(correchtheid) overwegingen, en dat weet je wel.
Je weet wat voor een incorrect virtueel-gedrag je hebt, is zeker zonde van mijn tijd om je daar attent op te blijven maken.

Weet je wat Renoir, ik laat je in je spelletjes en je macht-misbruik, en in je bewust alles een ander draai geven dan dat het is, je doet dat alleen maar om het spel te spelen.

Ik laat je nu volledig los Renoir, want je verspeelt mijn tijd met je spelletjes. Wij hebben niet hetzelfde streven in het leven, het is me nu duidelijk.
Ik ervaar geen enkele oprechtheid bij je, geen bereidheid om jezelf onder ogen te zien, geen oprechte zoeker, maar weer iemand die ergens halverwege gestopt is, en zichzelf wijs maakt dat hij weet wat hij is...

...

Je staat ware zoekers in de weg!...


...
In mijn weg staat hij niet, hij staat naast de weg toe te kijken hoe hard of hoe snel we lopen.
Lily is offline  
Oud 1 June 2013, 16:11   #66
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Even voor de duidelijkheid, ik laat Renoir zijn gedrag los, zijn spelletjes laat ik hem alleen spelen. Het forum vind ik nog steeds interessant.
Je kan vragen, maar het forum is van Renoir.. Ja, dat klopt. De wegens die door Hitler allemaal gebouwd zijn om de wereld te veroveren, hebben nog steeds hun nut om mensen van A naar B te vervoeren. Sommigen, mogelijk, lijden ook naar Rome...
Ook medicatie die door incorrecte mensen uitgevonden zijn, door experimenten te doen op mensen, die onvrijwillig gedwongen werden als onderzoekmateriaal, dus ook die medicatie wordt nu dankbaar gebruikt door iedereen..

Tja, het leven is een paradox, en het is vaak dubbel..


...maar het dient geleefd te worden, het leven dat in mijn lichaam ademt..


Dus, ik ga verder op andere draadjes..

Zo los je ruzies op! Je laat ze gewoon zijn...
Mihaela is offline  
Oud 1 June 2013, 16:15   #67
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lily Bekijk bericht
In mijn weg staat hij niet, hij staat naast de weg toe te kijken hoe hard of hoe snel we lopen.
Ik had het over ware zoekers Lily, niet over forumbezoekers.
Mihaela is offline  
Oud 1 June 2013, 16:16   #68
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik had het over ware zoekers Lily, niet over forumbezoekers.
En is dat niet hetzelfde?
Lily is offline  
Oud 1 June 2013, 16:18   #69
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lily Bekijk bericht
En is dat niet hetzelfde?
Als je dat niet weet, kan je bij Renoir vragen. Ik zoek geen volgelingen, maar gelijken..
Mihaela is offline  
Oud 1 June 2013, 16:20   #70
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als je dat niet weet, kan je bij Renoir vragen. Ik zoek geen volgelingen, maar gelijken..
Ok ik zie wat je bedoelt.
Lily is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.