Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 March 2013, 17:07   #61
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik realiseer me dat ik verantwoordelijkheid heb om er aan bij te dragen..
Die realisatie telt niet.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 17:09   #62
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Die realisatie telt niet.
Ik ga eten, tot straks.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 17:26   #63
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Je hebt tot nu toe zonder bezwaar al geprofiteerd van de omstandigheid dat ik alle kosten heb betaald. Nu ik aangeef de lasten niet meer (geheel) te willen dragen en anderen vraag een deel op zich nemen is het 'profiteren' ineens een item voor je ?

Ik zelf heb het niet over profiteren want de vraag was niet of je profiteert maar of het voortbestaan van dit forum je voldoende waard is een bijdrage te leveren in de kosten.

Het is dezelfde vraag of je het koningshuis nog steeds graag hebt wanneer je wist dat jou dat 300 euro per jaar kost. Je profiteert niet van het koningshuis maar je bent er mee ingenomen dat het er is. Aan het koningshuis draag je ongewild via belastingaanslagen bij, hier kun je kiezen of het forum je een geldbedrag waard is of niet, afhankelijk of je het hebt natuurlijk.

Het forum met al zijn kosten bestond al toen ik hier kwam en ik zou hier niet komen als dat van begin af aan een item was geweest. Het was je eigen keuze en mij was er toen niets van bekend. In die zin was ervan "profiteren" zeker geen item voor mij. Nu wel, ik wil niet als enig forum lid geen bijdrage leveren. Dat voelt voor mij niet goed want ik zit anders ook niet op fora en websites of andere dingen die geld kosten wat ik niet over heb. En of ik wel of niet zonder bezwaar heb "geprofiteerd" daar weet jij helemaal niets van.

En wat moet die opmerking over het koningshuis hier? Geen idee of je dit
nu persoonlijk of algemeen bedoelt maar dat dat een hoop geld kost en juist daarom heel veel mensen er niets mee hebben is ook algemeen bekend. Zoals veel dingen voor mijn gevoel onzinnig veel geld kosten. Even los van de discussie in hoever het zinvol en nuttie is om het wel of niet in stand te houden.

Deze hele discussie geeft nu al weer onzinnige opmerkingen en onbegrip of misverstanden dus een logische conclusie om op te hoepelen lijkt al voor de hand.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 17:33   #64
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Het forum met al zijn kosten bestond al toen ik hier kwam en ik zou hier niet komen als dat van begin af aan een item was geweest. Het was je eigen keuze en mij was er toen niets van bekend. In die zin was ervan "profiteren" zeker geen item voor mij. Nu wel, ik wil niet als enig forum lid geen bijdrage leveren. Dat voelt voor mij niet goed want ik zit anders ook niet op fora en websites of andere dingen die geld kosten wat ik niet over heb. En of ik wel of niet zonder bezwaar heb "geprofiteerd" daar weet jij helemaal niets van.

En wat moet die opmerking over het koningshuis hier? Geen idee of je dit
nu persoonlijk of algemeen bedoelt maar dat dat een hoop geld kost en juist daarom heel veel mensen er niets mee hebben is ook algemeen bekend. Zoals veel dingen voor mijn gevoel onzinnig veel geld kosten. Even los van de discussie in hoever het zinvol en nuttie is om het wel of niet in stand te houden.

Deze hele discussie geeft nu al weer onzinnige opmerkingen en onbegrip of misverstanden dus een logische conclusie om op te hoepelen lijkt al voor de hand.
Wat mij betreft gaat het om bewustwording en jou gaat het kennelijk om principes. Je hanteert het principe niet te willen profiteren en ik geef aan dat je dat toch wel doet, vaak niet eens bewust. Als het op profiteren aankomt heb je dat altijd al gedaan niet alleen nu. Let wel ik veroordeel niets ik ga alleen mee in je denktrant.

De omstandigheden waren hetzelfde en nu pas voel je je bezwaard, eerder niet want je gaf niet eerder aan om die reden te willen stoppen, dus is de conclusie gerechtvaardigd dat je onbezwaard (onwetende) hebt geprofiteerd. Ik zit daar niet mee, het belast jou kennelijk.

Je hebt een item, niet te willen profiteren, het er niet mee eens zijn dat dingen geld kosten omdat alles liefdewerk zou moeten zijn of iets dergelijks. We kunnen dat gevoel uitdiepen als je wilt, de reden waarom je zo denkt in het licht van bewustzijn (in wording) brengen.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 17:51   #65
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Hoe kan ik mijn account opzeggen?
Cynthia is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 17:52   #66
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
Hoe kan ik mijn account opzeggen?
Als je dat wilt kan ik je account opzeggen en ontneem je je de mogelijkheid alhier met ons bewust te worden of aan bewustwording te doen.

Al is het er maar één die bereid is ZELFonderzoek te doen dan draai ik de hele toestand van donatie terug en krijgt iedereen z'n geld terug.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 17:57   #67
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Wat mij betreft gaat het om bewustwording en jou gaat het kennelijk om principes. Je hanteert het principe niet te willen profiteren en ik geef aan dat je dat toch wel doet, vaak niet eens bewust. Als het op profiteren aankomt heb je dat altijd al gedaan niet alleen nu. Let wel ik veroordeel niets ik ga alleen mee in je denktrant.

De omstandigheden waren hetzelfde en nu pas voel je je bezwaard, eerder niet want je gaf niet eerder aan om die reden te willen stoppen, dus is de conclusie gerechtvaardigd dat je onbezwaard (onwetende) hebt geprofiteerd.

Met altijd al geprofiteerd te hebben doel ik je neem ik aan op het meegenieten van het forum. Uiteraard profiteer ik er van als iemand mij uitnodigt en ik er niets voor hoef te betalen. Of ik dat nu wel of niet weet op dat moment. En of dat nu voor een etentje is of voor een fora. Als het van harte komt heb ik er geen enkel probleem mee en juist daarom hanteer ik dat principe niet. Uiteindelijk geef ik zelf ook weg aan mensen als het wel kan of als het iets anders is wat mogelijk is. Ik voel mij nu wel bezwaard om als enige niet bij willen of kunnen te dragen en dat is voor mij het item.

Het werd eerst ook niet verwacht, de voorwaarden zijn veranderde en nu verwacht ik van mezelf wel dat ik mee bijdraag als ik wel blijf onder deze omstandigheden. In die zin wil dus niet profiteren van de draagkracht of bereidwilligheid van de andere forumleden, die daar nu net als ik voor de keuze gesteld worden. En daarom kies ik om weg te gaan. als ik niet wil betalen.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 17:57   #68
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Wat een toestand om niks. Voor de vraag of mensen bereid zijn om te doneren was het geen issue en het is nog steeds geen issue. Doneer je dan doneer, doneer je niet dan doneer je niet, daarmee geef je niet het recht op al dan niet op dit forum te schrijven zolang net er is, simpel zat lijkt mij.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 18:00   #69
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Met altijd al geprofiteerd te hebben doel ik je neem ik aan op het meegenieten van het forum. Uiteraard profiteer ik er van als iemand mij uitnodigt en ik er niets voor hoef te betalen. Of ik dat nu wel of niet weet op dat moment. En of dat nu voor een etentje is of voor een fora. Als het van harte komt heb ik er geen enkel probleem mee en juist daarom hanteer ik dat principe niet. Uiteindelijk geef ik zelf ook weg aan mensen als het wel kan of als het iets anders is wat mogelijk is. Ik voel mij nu wel bezwaard om als enige niet bij willen of kunnen te dragen en dat is voor mij het item.

Het werd eerst ook niet verwacht, de voorwaarden zijn veranderde en nu verwacht ik van mezelf wel dat ik mee bijdraag als ik wel blijf onder deze omstandigheden. In die zin wil dus niet profiteren van de draagkracht of bereidwilligheid van de andere forumleden, die daar nu net als ik voor de keuze gesteld worden. En daarom kies ik om weg te gaan. als ik niet wil betalen.
Je draait om de hete brei heen, op het profiteren ga ik niet meer in.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 18:01   #70
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat een toestand om niks. Voor de vraag of mensen bereid zijn om te doneren was het geen issue en het is nog steeds geen issue. Doneer je dan doneer, doneer je niet dan doneer je niet, daarmee geef je niet het recht op al dan niet op dit forum te schrijven zolang net er is, simpel zat lijkt mij.
Zo bekeken heb je gelijk.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.