Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 August 2013, 12:46   #61
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
Ik krijg een ander beeld van je, Mars?met die foto er bij.
Geeft niet, het beeld wat ik van jou heb/had was toch al een illusie?.
Ok, maar dit is toch echt een plaatje van (een) Mars.
Mars is offline  
Oud 28 August 2013, 13:05   #62
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oude rukker!
Ik had een Yoegoslavische rij-instructeur die mij af en toe "ouwe roeker" noemde.
Dijk van een kerel.
Mars is offline  
Oud 28 August 2013, 15:29   #63
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
Ik had een Yoegoslavische rij-instructeur die mij af en toe "ouwe roeker" noemde.
Dijk van een kerel.
Waarom moet je nu een Yoegoslaaf bij noemen, vuile racist?

Roekte jullie dan samen tijdens het rijden, van jou verwacht ik van alles wat promiscue is, of mog je zijn kinderen ......

Ik vind jullie allemaal sukkels eigenlijk, onbewuste sukkels. Je doet ook altijd mee als spanning en conflict zich aandient, zonder te zeggen wat het met je werkelijk doet. Als je nu dichtbij was, had je wel een stomp gegeven.. Die houd je tegoed.. Raciste Nederlander.

Zo, dat lucht weer op, tijdelijk dan, want bij de volgende opmerking die ik lees, en mij niet bevalt, vlam ik weer...
Heb zo een zin om te vloeken, tegen jou tegen die sukkel van Niets, en ook een heel klein beetje tegen Ulla. Al vind ik Ulla altijd aardig.
Mihaela is offline  
Oud 28 August 2013, 15:31   #64
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
Dijk van een kerel.
Zal je van de dijk afgooien, kerel?

Soms als ik boos op mijn vriend ben, zal hem van de trap naar beneden willen duwen, en hem horen auww zeggen. Maar als hij pijn zou gaan lijden, dan zou ik hem zo lief en zielig vinden, en zou ik medelijden met hem hebben. Dat wetende houd ik me in, maar een paar nare woorden sta ik me wel toe om uit te vloeken.
Kan me zo driftig voelen soms, en zou iemand een stomp willen verkopen, gratis geven ook...
Mihaela is offline  
Oud 28 August 2013, 16:24   #65
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Waarom moet je nu een Yoegoslaaf bij noemen, vuile racist?

Roekte jullie dan samen tijdens het rijden, van jou verwacht ik van alles wat promiscue is, of mog je zijn kinderen ......

Ik vind jullie allemaal sukkels eigenlijk, onbewuste sukkels. Je doet ook altijd mee als spanning en conflict zich aandient, zonder te zeggen wat het met je werkelijk doet. Als je nu dichtbij was, had je wel een stomp gegeven.. Die houd je tegoed.. Raciste Nederlander.

Zo, dat lucht weer op, tijdelijk dan, want bij de volgende opmerking die ik lees, en mij niet bevalt, vlam ik weer...
Heb zo een zin om te vloeken, tegen jou tegen die sukkel van Niets, en ook een heel klein beetje tegen Ulla. Al vind ik Ulla altijd aardig.
Gaat het nou weer een beetje? Raciste Nederlander vind ik wel leuk?omdat je de nationaliteit erbij vermeldt. Zodat nationaliteit er kennelijk toch toe doet.
Je maakt onderscheid tussen Nederlandse en buitenlandse racisten? Dat vind ik nou weer racistisch?.

Pff Mihaela, wat ben je ook een lekkere doos in je zoektocht naar een nieuwe Hans. Je daagt iedereen uit die mannelijk is. Mijn aanname is dat er wat seksuele frustratie achter schuilt. Je wilt mannelijke aandacht he? Je wordt op straat niet meer nagekeken? Ja, allemaal fantasietjes van mij. Maar ik geef het tenminste toe?.
Freerider is offline  
Oud 28 August 2013, 16:51   #66
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Waarom moet je nu een Yoegoslaaf bij noemen, vuile racist?

Roekte jullie dan samen tijdens het rijden, van jou verwacht ik van alles wat promiscue is, of mog je zijn kinderen ......

Ik vind jullie allemaal sukkels eigenlijk, onbewuste sukkels. Je doet ook altijd mee als spanning en conflict zich aandient, zonder te zeggen wat het met je werkelijk doet. Als je nu dichtbij was, had je wel een stomp gegeven.. Die houd je tegoed.. Raciste Nederlander.

Zo, dat lucht weer op, tijdelijk dan, want bij de volgende opmerking die ik lees, en mij niet bevalt, vlam ik weer...
Heb zo een zin om te vloeken, tegen jou tegen die sukkel van Niets, en ook een heel klein beetje tegen Ulla. Al vind ik Ulla altijd aardig.
Dat is waar. Ulla is aardig.
Anyways, ik vond het juist zoon charmante Yoegoslaaf met zoon enigjes accent.
De eerste keer dat ie voorreed verscheen dr een afgeragd sportfiatje, waaruit zich een soort lange rockster ontvouwde met lang haar, een zigeunersnor, een aerodynamische zonnebril, en cowboylaarzen met van die enorme punten.
Als ik iets fout deed, gingen we even aan de kant, en pakte die twee speelgoed autootjes uit het dashboard, en deed op zn broek voor wat ik allemaal fout deed.
Bij hem haalde ik mn rijbewijs in 1 keer, na jaren daarvoor 2 keer gezakt te zijn bij de één of oare hollandse droogstoppel.
Oh ja, nou je t over stompen hebt, dat deed ie ook.
Sommige mensen kunnen je soort van heftig benaderen,
maar je weet gewoon dat t goed zit.
Mars is offline  
Oud 28 August 2013, 16:52   #67
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zal je van de dijk afgooien, kerel?
We wachten even de sneeuwcondities af.
Mars is offline  
Oud 28 August 2013, 17:06   #68
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
We wachten even de sneeuwcondities af.
Goed plan.

Hoe vind je Niets trouwens?
Mihaela is offline  
Oud 28 August 2013, 17:09   #69
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Waarom moet je nu een Yoegoslaaf bij noemen, vuile racist?

Roekte jullie dan samen tijdens het rijden, van jou verwacht ik van alles wat promiscue is, of mog je zijn kinderen ......

Ik vind jullie allemaal sukkels eigenlijk, onbewuste sukkels. Je doet ook altijd mee als spanning en conflict zich aandient, zonder te zeggen wat het met je werkelijk doet. Als je nu dichtbij was, had je wel een stomp gegeven.. Die houd je tegoed.. Raciste Nederlander.

Zo, dat lucht weer op, tijdelijk dan, want bij de volgende opmerking die ik lees, en mij niet bevalt, vlam ik weer...
Heb zo een zin om te vloeken, tegen jou tegen die sukkel van Niets, en ook een heel klein beetje tegen Ulla. Al vind ik Ulla altijd aardig.
Nu snap ik je opmerking over het vloeken.
Ulla is offline  
Oud 28 August 2013, 17:14   #70
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
Pff Mihaela, wat ben je ook een lekkere doos in je zoektocht naar een nieuwe Hans. Je daagt iedereen uit die mannelijk is. Mijn aanname is dat er wat seksuele frustratie achter schuilt. Je wilt mannelijke aandacht he? Je wordt op straat niet meer nagekeken? Ja, allemaal fantasietjes van mij. Maar ik geef het tenminste toe?.
Houd toch een keer op met die Hans, je komt over alsof je gefixeerd bent met die arme man. Je benadrukt ieder keer eigenschappen van Hans om maar niet de overeenkomsten onder ogen te zien.
Het gaat nu niet over Hans, maar over jouw vunzigheid, en jouw stom forumgedrag die je uitgebreid laat zien.. Laat los, hij is hier geen lid meer van, blijf niet over hem zeiken.

Ik ben lekker aan het dollen en conflict opzoeken, maak mij echt niet uit of het een man of een vrouw is. Dus stuur niet zo ieder keer naar die richting, want het klopt niet.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.