Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 February 2014, 22:12   #61
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Ja, Sterre en ik hebben een account gedeeld. (een avondje)
We kwamen er achter dat de eigenaar van de site zo af en toe een nieuw account aanmaakte om wat 'verlevendiging' te krijgen of zo.

Maar dat samen delen mocht dan zomaar weer niet, ook al waren we er open in. Dus je mag wel sneaky 20 accounts openen, maar niet openlijk een account delen.

Ik heb hier geen enkele reactie onder de naam 'Aart' geschreven.
Wel onder de naam 'Niets'. En andere naampjes die de site eigenaar had verzonnen, waar ik dus verder buiten sta.

Je hebt wel een zeer selectief geheugen.
Je hebt je wel vaker aangemeld onder een andere naam en dat is hier niet verboden. Het is hier wél verboden om een account te delen en al helemaal om een forum-toegang-ontzegging te ontlopen om het beheer daarmee te sarren. Dus toen jij hier een waarschuwing kreeg en een tijdelijke forum-toegang-ontzegging kreeg was Virgo in overtreding door jou haar account aan te bieden en kreeg ook zij een waarschuwing en tijdelijke forum-toegang-ontzegging. Het forum beheer had toen enkele en heeft nu nog steeds een forumnaam om de software te testen. Je bent tamelijk handig om het gelijk naar jouw hand te zetten met wat we wel list en bedrog mogen noemen.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2014, 23:45   #62
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Speciale reden btw Gargamel/Renoir dat mij het zwijgen is opgelgd via PB's?

Het zou duidelijker zijn, als je je calvinististche strafffen verklaard: dus graag uitleg, welke sanctie je hebt opgelegd en waarom en hoelang....

Alstublieft, dankuwel.....
Sterre is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2014, 23:48   #63
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Glans, het raakt mij dat je je mooie quote "Gedanken sind frei" vervangen hebt door een gebroken hart.....

Gedachten zijn en blijven altijd vrij! Ook al zijn er soms regimes die vrije gedachten openbaren trachten te onderdrukken: je gedachten zijn altijd vrij lieverd!
Sterre is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2014, 23:55   #64
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
geen mens is daar vrij van..
Op zich heb je daar een punt aan. Geen mens is vrij van list en bedrog. Het ego loert altijd op een kans om een sitiuatie in het eigen voordeel om te buigen. Dat is mij ook niet vreemd. Maar je hoeft het je ego ook niet al te gemakkelijk te maken. Zeker niet als je 'weet wat je bent'. Dat 'wat je bent' is trouwens zo zuiver van aard dat ik liever af ga als een gieter dan toe te geven aan list en bedrog.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 14 February 2014, 11:17   #65
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Speciale reden btw Gargamel/Renoir dat mij het zwijgen is opgelgd via PB's?

Het zou duidelijker zijn, als je je calvinististche strafffen verklaard: dus graag uitleg, welke sanctie je hebt opgelegd en waarom en hoelang....

Alstublieft, dankuwel.....
Sterre, hoewel ik niet bij de forumleiding behoor.
Kan ik je misschien een klein eindje op weg helpen bij deze vraag, indien nog nodig.
In het laatste forumdeel: 'mededelingen forumbeheer', heeft Gargamel diezelfde avond nog aangegeven wat voor hem de reden was van de time out van Freerider en jou.
Dit forumdeel is alleen leesbaar als je bent ingelogd en kan door leden niet op gereageerd worden.
Of de handelwijze hiermee voor jou duidelijkheid geeft...dat weet ik niet.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 15 February 2014, 03:13   #66
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Sterre, hoewel ik niet bij de forumleiding behoor.
Dat is een positief gegeven in mijn ogen ;)

Citaat:
Kan ik je misschien een klein eindje op weg helpen bij deze vraag, indien nog nodig.
In het laatste forumdeel: 'mededelingen forumbeheer', heeft Gargamel diezelfde avond nog aangegeven wat voor hem de reden was van de time out van Freerider en jou.
Dit forumdeel is alleen leesbaar als je bent ingelogd en kan door leden niet op gereageerd worden.
Lief, dank je wel voor het meedenken en richting aangeven. Ik heb het gelezen, maar het is niets nieuws onder de zon voor mij. De humorloze hobby-dictator heeft er anderhalf uur voor nodig gehad om zijn ban van anderhalf uur daarvoor voor zijn ego te rechtvaardigen. Hetzelfde bericht/argument vond ik de volgende dag ook in mijn (verder dus volledig geblokkeerde) pb's.

Dit alles dus nadat hij eerst zijn eigen spoor van list en bedrog heeft gemaakt (lees z'n immer verwoede verhuisdrift van berichten, waarschijnlijk om de simpele reden dat hij zaken niet begrijpt - c.q. niet onder controle heeft -en vervolgens zelf met zijn eigen denken invult, waarbij zijn denken met hem op de loop gaat).....

Het zij zo....

Citaat:
Of de handelwijze hiermee voor jou duidelijkheid geeft...dat weet ik niet.
Nee dus. Gemelde 'straf' komt dus ook niet overeen met wat er achter de schermen gebeurd en kent geen tijdspanne. Ach, tijd is ook maar een illusie ;)

Het Renoir-ego is ook duidelijk niet geïnteresseerd in een dialoog. Het regeert en negeert en is niet geïnteresseerd in (werkelijke) oorzaak. En beslist mogelijk uit vermeend aangetast ego voor (het) zijn eigen ge(ver)volging, maar zoals gezegd het zij zo.

Ik had deze week belangrijkere zaken in RL aan mijn hoofd (ziekte en overlijden) en heb dit verhaal voor jou hier neer gezet als uitleg en als antwoord op de moeite die je genomen hebt om mij te attenderen. Daar waar 'the master of ego' het heeft laten liggen, blijk jij een meester in empathie te zijn: dank je wel lieve Glans!

Ik ben blij om te zien, dat je je gebroken hart zelf hebt geheeld met een 'kus' .... al realiseer ik mij dat het net zo goed een "zet bij het kruisje maar je handtekening" kan zijn....

Geen zorgen, alles komt goed, alles heeft een reden en in alles zit een les van Liefde, zelfs in dit marginale forum :)
Sterre is offline   Met citaat reageren
Oud 15 February 2014, 10:46   #67
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Dankjewel voor je reactie Sterre.
Wat je schrijft begrijp ik aan/van alle kanten.
Van begin tot eind.

Geef de belangrijke zaken in real life (waar je over spreekt) alle aandacht/liefde die er nodig is.
EN...take care!

(Meer dan graag gedaan Sterre, geen dank! X)
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 15 February 2014, 20:54   #68
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

He, wat leuk lastpakken?! Eigenlijk is ego ook een lastpak. Je mag er (net als accounts op dit forum) zoveel van aanmaken als je wilt.

Stel je nou eens voor dat dit forum Bewustzijn is. En ik mag zo veel accounts (ego) aanmaken als ik wil. Dat is dus eigenlijk net als in het 'eggie'.

Maar nu komt het! Een account delen (Liefde, Eenheid) dat mag niet!

Feitelijk is dus het forum een cryptisch Bewustzijn. Liefde kan ook in Bewustzijn verschijnen, maar steeds komt er een moderator die er een einde aan maakt.

Wat grappig allemaal toch weer! Ego-lastpak mag wel verschijnen in dit Bewustzijn-forum, maar Liefde niet. En de moderator is de wil(ligheid) in dit spel. Zoals iedereen die al wat langer met zelfkennis bezig is weet, bereiken we de Liefde door de willigheid op te geven. Moderator!
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 15 February 2014, 21:55   #69
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
He, wat leuk lastpakken?! Eigenlijk is ego ook een lastpak. Je mag er (net als accounts op dit forum) zoveel van aanmaken als je wilt.

Stel je nou eens voor dat dit forum Bewustzijn is. En ik mag zo veel accounts (ego) aanmaken als ik wil. Dat is dus eigenlijk net als in het 'eggie'.

Maar nu komt het! Een account delen (Liefde, Eenheid) dat mag niet!

Feitelijk is dus het forum een cryptisch Bewustzijn. Liefde kan ook in Bewustzijn verschijnen, maar steeds komt er een moderator die er een einde aan maakt.

Wat grappig allemaal toch weer! Ego-lastpak mag wel verschijnen in dit Bewustzijn-forum, maar Liefde niet. En de moderator is de wil(ligheid) in dit spel. Zoals iedereen die al wat langer met zelfkennis bezig is weet, bereiken we de Liefde door de willigheid op te geven. Moderator!
Liefde is dat ik je alle hoeken van het forum laat zien om je nare ego te laten opspelen zodat je het als een belemmerde factor herkend Liefde te ZIJN, maar in die vorm die jouw ego onwelgevallig is kun je het niet ontvangen.

Ergo je 'weet' niet wat liefde is, je noemt slap sentiment geboren uit zelfingenomenheid waarvan je vochtig in de delta of licht stijfjes in de thong wordt al liefde.

Wat een armoede.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 February 2014, 23:13   #70
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Liefde is dat ik je alle hoeken van het forum laat zien om je nare ego te laten opspelen zodat je het als een belemmerde factor herkend Liefde te ZIJN, maar in die vorm die jouw ego onwelgevallig is kun je het niet ontvangen.

Ergo je 'weet' niet wat liefde is, je noemt slap sentiment geboren uit zelfingenomenheid waarvan je vochtig in de delta of licht stijfjes in de thong wordt al liefde.

Wat een armoede.

LOL. Het is me wat met die lastpakken he? Ik begin je echt te mogen, Rennie.
De liefde is nog niet zo intens als bij Aart, maar het komt.

Geef nou maar op, jij bent de willigheid in het spel hier. En we weten allebei dat het niet om ego draait, maar om de willigheid. Ego opgeven is voor de kleuters hier, wij doen het echte grote mensenwerk.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.