Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 July 2013, 23:05   #781
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ik was er verliefd op. Heimwee als ik er niet kon zijn en dat was het hele jaar. Gelukkig in mijn vierde en laatste vakantie in 1999 hoorde ik via via van een relevante baan en ben in het najaar begonnen met verhuizen. Maar ik was ook iets anders gaan doen daar, het kon me niet schelen. Als ik daar maar mocht blijven.
Ik heb er 3 dode zeehonden gezien op het strand. Is er iets gebeurd? Ik vond het opmerkelijk. Eigenlijk heb ik nog nooit een dode zeehond gezien.
Freerider is offline  
Oud 14 July 2013, 23:27   #782
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
Ik heb er 3 dode zeehonden gezien op het strand. Is er iets gebeurd? Ik vond het opmerkelijk. Eigenlijk heb ik nog nooit een dode zeehond gezien.
Dat lijkt me ook opmerkelijk.
Nadje is offline  
Oud 14 July 2013, 23:31   #783
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Gelukkig is de zeehondenpopulatie zeer goed tegenwoordig, dus er kunnen wat exemplaren gemist worden. Het leken mij nog jonge dieren, maar er staat mij niks bij dat er een storm op de Noordzee is geweest o.id. Dan kunnen ze hun moeder kwijt raken meen ik.
Freerider is offline  
Oud 14 July 2013, 23:34   #784
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
Gelukkig is de zeehondenpopulatie zeer goed tegenwoordig, dus er kunnen wat exemplaren gemist worden. Het leken mij nog jonge dieren, maar er staat mij niks bij dat er een storm op de Noordzee is geweest o.id. Dan kunnen ze hun moeder kwijt raken meen ik.
Ik heb geen idee. Ulla zal het vast weten.
Nadje is offline  
Oud 15 July 2013, 09:39   #785
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik heb geen idee. Ulla zal het vast weten.
Ik wist het niet direct maar het is ook nog niet zo lang mooi weer. Hieronder vind je er meer informatie over. Vorig jaar om deze tijd was er ook gif in het spel dat er dode zeehonden gevonden worden. Hieronder vind je meer info.
Creche zit dus vol huilers zo te lezen. We vonden paar weken geleden er ook een.

http://www.zeehondencreche.nl/wb/
Ulla is offline  
Oud 15 July 2013, 10:37   #786
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Dan is het wel verklaarbaar. Het heeft ook te maken met zandbanken die te weinig droogvallen en zo. En als een jong 24 h. niet meer gezoogd heeft stopt de melkproduktie.

Ik weet niet of onder de huidige omstandigheden dat opvangen van huilers wel zo goed is. Misschien ontstaat er zo wel een zeehondenpopulatie welke niet zo goed meer kan zogen. Maar de harten smelten lees ik, er is een behoefte bij de mens.
Freerider is offline  
Oud 15 July 2013, 17:50   #787
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
Maar de harten smelten lees ik, er is een behoefte bij de mens.
Tja, Renoir vindt je ook niet productief, en toch kom ik voor je op als jij eruit geknikkerd wordt..
Is gewoon ons eigen kwetsbaarheid die daar ligt..
Mihaela is offline  
Oud 15 July 2013, 23:28   #788
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Tja, Renoir vindt je ook niet productief, en toch kom ik voor je op als jij eruit geknikkerd wordt..
Is gewoon ons eigen kwetsbaarheid die daar ligt..
De laatste keer ben je helemaal niet voor mij opgekomen. Ik heb niets gelezen, het boeide je niet.
Freerider is offline  
Oud 16 July 2013, 07:57   #789
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
De laatste keer ben je helemaal niet voor mij opgekomen. Ik heb niets gelezen, het boeide je niet.
Oh, wanneer was dat?

Laat me weten, en doe ik dat alsnog, mijn taak vervullen van 'De opkomende voor zeehondje Niets '..

Ook al is er bij ons geen klik, zijn wij toch een paar keer voor elkaar opgekomen toen 'belangrijke' dingen zich opdeden, is me opgevallen.. Misschien toch een soort van klik?
Mihaela is offline  
Oud 16 July 2013, 08:44   #790
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oh, wanneer was dat?

Laat me weten, en doe ik dat alsnog, mijn taak vervullen van 'De opkomende voor zeehondje Niets '..

Ook al is er bij ons geen klik, zijn wij toch een paar keer voor elkaar opgekomen toen 'belangrijke' dingen zich opdeden, is me opgevallen.. Misschien toch een soort van klik?
Ik kom voor iedereen op als het moet, dat is niet afhankelijk van een klik.
De eerste keer dat ik een ban kreeg gaf je idd een reactie, maar de laatste keer was je druk bezig met Rob zijn zaadstengel. Niet met mij. Ik neem het je niet kwalijk hoor, er was niemand die een reactie gaf. Duszz...
Freerider is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.