Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 January 2021, 12:19   #71
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Niet een. Ik heb ook geen bezwaar tegen gebabbel, maar als het alleen nog maar gebabbel is over personen en drugs noem jezelf dan personen & drugs forum.
Ik zie hier nog een mooie taak voor je weggelegd om het evenwicht te herstellen.
 
Oud 4 January 2021, 12:21   #72
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Meteen komt dan ook de shit mijn kant op.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Wat zou ik anders kunnen zien, Laurens?
Dat het geen shit is wat je over je heen krijgt.
 
Oud 4 January 2021, 12:26   #73
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik zie hier nog een mooie taak voor je weggelegd om het evenwicht te herstellen.
Ik heb hier geen taken of doelstellingen. Alleen de persoon die ik ben heeft taken of doelstellingen. Ik tracht vanuit de kenner te schrijven, dus het gaat niet door.
Bassie is offline  
Oud 4 January 2021, 12:29   #74
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Ik heb hier geen taken of doelstellingen. Alleen de persoon die ik ben heeft taken of doelstellingen. Ik tracht vanuit de kenner te schrijven, dus het gaat niet door.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Niet een. Ik heb ook geen bezwaar tegen gebabbel, maar als het alleen nog maar gebabbel is over personen en drugs noem jezelf dan personen & drugs forum.
In dat geval richt ik me als kenner maar tot de schrijver/persoon van deze voorgaande quote.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens als kenner Bekijk bericht
Ik zie hier nog een mooie taak voor je weggelegd om het evenwicht te herstellen.
 
Oud 4 January 2021, 12:31   #75
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Ik heb hier geen taken of doelstellingen. Alleen de persoon die ik ben heeft taken of doelstellingen. Ik tracht vanuit de kenner te schrijven, dus het gaat niet door.
Dan komt het goed uit, want volgens mij tracht iedereen om vanuit de kenner te schrijven, maar wij verleiden elkaar, al dan niet zo bewust, en schrijven wij vervolgens vanuit de persoon.
Jij bent nieuw, én onbezoedeld, dus schrijf vanuit de kenner, en 'besmet' ons.
Mihaela is offline  
Oud 4 January 2021, 12:39   #76
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dat het geen shit is wat je over je heen krijgt.
Hoe zou jij het noemen?
Rob is offline  
Oud 4 January 2021, 12:40   #77
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Dag Laurens,

Laat mij duidelijk maken dat als ik beweer dat dit forum niet aan haar doelstellingen voldoet door steeds maar over personen te schrijven, ik dan zelf het goede voorbeeld behoor te geven. Het is dus voor mij onmogelijk om personen tot de orde te roepen omdat zij de acteurs op het toneel zijn welke zich onbewust zijn van het acteur-zijn.

Op het moment dat ik persoon A tot de orde roep omdat hij of zij de persoon speelt, treed ik zelf ook in de rol van de persoon. Dan ben ik persoon B en gaat het spel op de wagen en gaan twee personen (waar ik er dan zelf 1 van ben) rollebollend over het forum-toneel.

Het is niet zo dat de personen niet bestaan, maar zij wekken de 'echtheid' voortdurend op door in het rollenspel te treden. De kenner echter is onbewogen, die schouwt alleen maar het spel.

Hopelijk zie je de onmogelijkheid in voor mij om corrigerend op te treden tegen de users die nog in de persoon-fase verkeren. Ik ben nog niet volledig tot zelfkennis gekomen, het is allemaal nog maar fragiel bij mij. Dat is de reden waarom ik als kenner schrijf. Zodat het enige wat er hier op dit forum gebeurd is dat ik de andere users ken.


Met vriendelijke groet.
Bassie is offline  
Oud 4 January 2021, 12:40   #78
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Hoe zou jij het noemen?
Zoals ik al zei een verzoek om er met open mind naar te kijken.
 
Oud 4 January 2021, 12:41   #79
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Zoals ik al zei een verzoek om er met open mind naar te kijken.

Oke.

Vanmorgen noemde je het zo:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Deze reactie is volkomen buiten proporties en denigrerend. Niet alleen hier maar op veel meer plaatsen. Je hebt het soms op lage wijze gemunt op bepaalde personen die jouw visie niet kunnen delen. Gedraag je of je krijgt een timeout.
Rob is offline  
Oud 4 January 2021, 12:43   #80
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Oke.

Vanmorgen noemde je het zo:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Deze reactie is volkomen buiten proporties en denigrerend. Niet alleen hier maar op veel meer plaatsen. Je hebt het soms op lage wijze gemunt op bepaalde personen die jouw visie niet kunnen delen. Gedraag je of je krijgt een timeout.
Dat was het gedrag van kabu ten opzichte van Anna dat ik als forumeigenaar niet kon tolereren.
Ik zou de taken overigens graag gescheiden willen houden. Laurens is gewoon deelnemer en dat wil ik graag zo houden. Het heeft niet mijn voorkeur op te gaan treden daar hebben we moderatie voor.
 
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.