Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 February 2012, 13:26   #71
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik onderschrijf niet dat ik hier iets plaatsvervangend ervaar, noch zie ik wat ik hier doe als vragen om begrip. Ik zie het als openheid betrachten, ik heb geen enkel excuus voor wat ik heb gedaan en van niemand begrip nodig.

Omdat je met het hebben over een andere link, dan slechts die enkele die ik kan bedoelen, de suggestie wekt dat het vaker voorgekomen is. Waarmee je de indruk wekt dat er vaker in draadjes veranderd wordt en dat 'vaker' noem ik dan knoeien.

Ik vind behulpzaam zijn of knoeien een nogal belangrijk punt.

Dat iedereen er wat anders in leest probeer ik dus te voorkomen door zorgvuldig mijn woorden te kiezen. Ik leg mijn hele handel en wandel op tafel om te laten zien dat ik geen heimelijke bedoelingen heb gehad.

Zo meende ik zelfs nog te moeten vermelden dat ik steeds die irritante indigo kleur verwijzing uit je quotes haal als ik ze tegenkom.

Ik heb hier geen geheimen.

Ieder kan hierin zijn eigen verantwoordelijkheid nemen, en ik neem de mijne.
Dat ik vaker zei, had er mee te maken dat ik mij mogelijk vergiste en het misschien daarom nog een keer is voorgekomen. Ik weet zelf dat ik een keer een link verwijderd heb uit mijn tekst en daar blijf ik bij. Ik heb er verder nergens iets meer mee bedoeld en die verantwoordelijkheid neem ik graag. Wat jij ervan maakt en er allemaal wel of niet bijhaalt, is dan jou verantwoordelijkheid.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 13:51   #72
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Renoir, je wijst wel naar de vrouwen, maar toch zie ik de meeste er niet zo'n punt van maken. Ik heb mijn mening gegeven, omdat Blikje een vraag stelde (aan iedereen). Ik kan zeggen, ik vind het niet leuk. Punt. Dat is nog geen drama. Ik vertrouw je ook nog steeds.

In het algemeen bekeken vind ik het een actie die inderdaad flink in vertrouwen doet inboeten, want als je eenmaal voor iets onschuldigs een grens overschrijdt, wie zegt niet dat je het een volgende keer bij een iets minder onschuldigs ook doet. Alleen kijken mensen soms niet verder dan algemeen. Als ik vervolgens naar jou kijk, verwacht ik dat je niet zo snel zo'n kritieke grens over zal gaan. Maar mensen denken soms, als het bij Pietje kan gebeuren, kan het bij jou ook gebeuren en vertrouwen niemand meer na bepaalde acties.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 14:21   #73
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Renoir, je wijst wel naar de vrouwen, maar toch zie ik de meeste er niet zo'n punt van maken. Ik heb mijn mening gegeven, omdat Blikje een vraag stelde (aan iedereen). Ik kan zeggen, ik vind het niet leuk. Punt. Dat is nog geen drama. Ik vertrouw je ook nog steeds.

In het algemeen bekeken vind ik het een actie die inderdaad flink in vertrouwen doet inboeten, want als je eenmaal voor iets onschuldigs een grens overschrijdt, wie zegt niet dat je het een volgende keer bij een iets minder onschuldigs ook doet. Alleen kijken mensen soms niet verder dan algemeen. Als ik vervolgens naar jou kijk, verwacht ik dat je niet zo snel zo'n kritieke grens over zal gaan. Maar mensen denken soms, als het bij Pietje kan gebeuren, kan het bij jou ook gebeuren en vertrouwen niemand meer na bepaalde acties.
Ik ben juist iemand die is aan te merken als iemand die alle grenzen met de voeten treed. Ik moet me, in tegenstelling tot je verwachting, juist dwingen om rekening te gaan houden met gevoeligheden. Waar het pijn doet daar zit ego en daarvan kun je maar beter bewust zijn.

Het is dat ik het forumbeheer met betrekking tot de privacyschending hoog opneem waarom ik er nader op inga. Dat er gezien wordt dat ik deze (als forumbeheerder) schend weegt zwaar voor mij. Ik persoonlijk beschouw dit niet als privacyschending en vind de reacties dan ook zwaar overtrokken.

Dat de vrouwen er geen punt van maken, hoe noem je al dit geuetel dan ?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 14:46   #74
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik heb iets gedaan, omdat ik dat als forumbeheerder kan, en misbruik gemaakt van mijn mogelijkheid om bij wijze van 'grap' iemands plaatje te veranderen.
Ik heb een inschattingsfout gemaakt dat de grap wel gewaardeerd kon worden.
De moderatie heeft zich over de situatie gebogen en de conclusie is dat Renoir een officiele waarschuwing krijgt. Het is ons helder dat hij de bedoeling had om een kwinkslag te maken, maar dat hij daarbij onvoldoende onderscheid heeft gemaakt tussen zijn rol als deelnemer (Renoir) en die van beheerder (Gargamel) en dat daarmee het vetrouwen in een goede gang van zaken (wat de taak is van beheer en moderatie) bij sommigen een deuk heeft opgelopen. Dat is betreurenswaardig en we spreken dan ook de verwachting uit (en hebben er vertrouwen in) dat dit zich niet meer zal herhalen.

We hopen dat hiermee voldoende over de situatie is gezegd en we danken iedereen voor de bijdrage aan de discussie.

Met vriendelijke groet,
mede namens collega Saartje,
Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 15:37   #75
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
De moderatie heeft zich over de situatie gebogen en de conclusie is dat Renoir een officiele waarschuwing krijgt. Het is ons helder dat hij de bedoeling had om een kwinkslag te maken, maar dat hij daarbij onvoldoende onderscheid heeft gemaakt tussen zijn rol als deelnemer (Renoir) en die van beheerder (Gargamel) en dat daarmee het vetrouwen in een goede gang van zaken (wat de taak is van beheer en moderatie) bij sommigen een deuk heeft opgelopen. Dat is betreurenswaardig en we spreken dan ook de verwachting uit (en hebben er vertrouwen in) dat dit zich niet meer zal herhalen.

We hopen dat hiermee voldoende over de situatie is gezegd en we danken iedereen voor de bijdrage aan de discussie.

Met vriendelijke groet,
mede namens collega Saartje,
Uw Bromsnor.
Ik heb een voorstel: Renoir heeft 6 sterren en ik maar 3 . Als jij hem als straf een ster eraf pakt? En als je die bij mij op mijn hemelse avatar toevoegt? Zo leert hij ook zijn lesje, en ben ik ook gelukkig. Want ik kan het geduld niet meer opbrengen tot dat ik 1000 woorden bereikt heb. Mijn hebzucht kent geen grenzen, maar als ik 1 ster erbij krijg zou ik altijd zoet zijn. Belooft!.

Of misschien geeft Renoir vrijwillig zijn sterretje aan mij?

In de ban van de ster
Smeaghaela
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 15:49   #76
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb een voorstel: Renoir heeft 6 sterren en ik maar 3 . Als jij hem als straf een ster eraf pakt? En als je die bij mij op mijn hemelse avatar toevoegt? Zo leert hij ook zijn lesje, en ben ik ook gelukkig. Want ik kan het geduld niet meer opbrengen tot dat ik 1000 woorden bereikt heb. Mijn hebzucht kent geen grenzen, maar als ik 1 ster erbij krijg zou ik altijd zoet zijn. Belooft!.

Of misschien geeft Renoir vrijwillig zijn sterretje aan mij?

In de ban van de ster
Smeaghaela
Dit klassificeer ik als een oneerbaar voorstel gedaan aan een ambtenaar in functie en dat is strafbaar, zoals u zult weten. Ik zou u graag tegemoet komen, maar dan zou ik mij schuldig maken aan een zelfde vergrijp als de beheerder, namelijk een oneigenlijk gebruik maken van de mogelijkheden die mijn functie mij biedt.

Maar uw ster is rijzende, zie ik. Nog maar 12 berichten en u bent de 1000 gepasseerd! Dat zal u gelukt zijn op eigen kracht, nog voordat de Elfstedentocht heeft plaatsgevonden. Een tip: zoek 12 goede moppen op, plaats die één voor één op de moppenpagina en u heeft zowel uzelf als mij gelukkig gemaakt.

Groet,
Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 16:08   #77
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik ben juist iemand die is aan te merken als iemand die alle grenzen met de voeten treed. Ik moet me, in tegenstelling tot je verwachting, juist dwingen om rekening te gaan houden met gevoeligheden. Waar het pijn doet daar zit ego en daarvan kun je maar beter bewust zijn.

Ik persoonlijk beschouw dit niet als privacyschending en vind de reacties dan ook zwaar overtrokken.
Dat is nou precies de reden waarom ik de reacties net zo goed overdreven vond op het uitwisselen van dat aandoenlijke plaatje. Wat daarom nog niet betekent dat je daarom als forum lid alles maar goed moet vinden, om maar niet op je zogenaamde ego aangesproken te worden. En een moderator spreekt iemand daarop aan, daar hoeft geen staatsact van gemaakt te worden.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 16:22   #78
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Dit klassificeer ik als een oneerbaar voorstel gedaan aan een ambtenaar in functie en dat is strafbaar, zoals u zult weten. Ik zou u graag tegemoet komen, maar dan zou ik mij schuldig maken aan een zelfde vergrijp als de beheerder, namelijk een oneigenlijk gebruik maken van de mogelijkheden die mijn functie mij biedt.

Maar uw ster is rijzende, zie ik. Nog maar 12 berichten en u bent de 1000 gepasseerd! Dat zal u gelukt zijn op eigen kracht, nog voordat de Elfstedentocht heeft plaatsgevonden. Een tip: zoek 12 goede moppen op, plaats die één voor één op de moppenpagina en u heeft zowel uzelf als mij gelukkig gemaakt.

Groet,
Uw Bromsnor.
Ok, ik zie het al. Ik houd er mee op, en dat ik jouw snor je zo sexy vind staan, ga ik voor mezelf houden, want ik kan daar toch geen ster mee winnen.

Ik ga dat sterretje grijpen, ook al moet ik dat op mijn eigen kracht doen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 19:15   #79
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
De moderatie heeft zich over de situatie gebogen en de conclusie is dat Renoir een officiele waarschuwing krijgt.
Ik zal me wel in acht nemen om zoiets nog eens uit te halen maar alleen een waarschuwing vind ik geen straf, het heeft nauwelijks consequenties.
Wanneer ik een ban voor een week krijg heb ik pas het gevoel dat ik iets gedaan heb wat niet door de beugel kan en ik erken dat ik dit keer iets gedaan heb wat niet door de beugel kan (te weten het vertrouwen in de moderatie schaden). Dit in tegenstelling tot hetgeen er bij Remon gebeurde waarbij ik niet eens begreep wat ik verkeerd deed en al een IP ban kreeg).
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 19:31   #80
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik zal me wel in acht nemen om zoiets nog eens uit te halen maar alleen een waarschuwing vind ik geen straf, het heeft nauwelijks consequenties.
Een waarschuwing is ook geen straf, maar net wat het woord zegt: een waarschuwing met als doel om herhaling te voorkomen. Het is fijn dat u zich in acht zult nemen om herhaling te voorkomen. Dank voor uw medewerking.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen water, geen maan. Rennie Osho 4 22 December 2014 19:28
Forumbeheer is alleen voor mededelingen Renoir Mededelingen forumbeheer 0 11 February 2012 13:47


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.