Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Stromingen > Overige religie
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Overige religie Gnosis, geschriften

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 May 2013, 10:56   #71
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Goed te horen Maria. Wist even ook niet wat te zeggen op Niets en dacht, ik ga dit ook niet voeden, ben daarom ook blij te lezen dat hij een time out heeft. Je kunt soms ook te ver gaan in je uitlatingen.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 12:06   #72
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ondertussen zou ik zeggen breek me de bek niet open, want o.a. jij mag blij zijn dat ik hier nog kan zitten typen want was dat niet geval geweest dan zou jij een van de mensen zijn geweest die aan de rand van mij graf zou hebben gestaan Maria, al zal je dat niet willen weten vermoedelijk.
'M'etje, 'oud zeer'?

PRI iets voor jou?

Waar komen die oude koeien vandaan?

De Zee, de zee.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 12:20   #73
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Dit kan evenmin door de beugel omdat het anderen opzadelt met schuld die ze absoluut niet hebben te dragen. Ik heb die periode gevolgd en we hebben er zelfs hier bij de aanvang van het forum ellenlange gesprekken over gevoerd.

Het is geen vergelijkbare situatie ook en niet opportuun hier nu te bespreken.
Tjonge wat mis jij de point zeg.....

Mw Maria vroeg toch aan mij of ik wel in de gaten had hoe diep Danique wel niet zat en stelde nog de what if vraag? Kennelijk was ze vergeten dat ze hier tegen een ervaringsdeskundige aan het spreken was die mogelijk meer in de gaten heeft dan zij denkt. Wat ik deed was haar dat even in herinnering brengen, waarbij ze gelijk de kans krijgt om die what if vraag voor zichzelf te beantwoorden.

Ik spreek niet over opzadelen van schuld, ik spreek over een kans je ergens van bewust te worden voor je begint te mekkeren. Je kan daar iets mee doen of je kan gaan zitten jammeren zoals jij nu jammert.

Maar goed, jij je zin hou vooral je gedachte vast dat hier een Vagebond niet opportuun zit te zijn want het is kennelijk wel ok om ene Vagebond op te zadelen met een schuldgevoel. Niet dat ik dat krijg van je schrijven hoor want daar ben ik toch net even te bewust voor.

En nu niet gaan mekkeren dat je niet bezig bent met iemand een schuldgevoel op te zadelen want bladiebla ect. Lees in dat geval nog maar even het tekstje van hierboven in deze qoute na, wie weet brengt je dat enige helderheid.

gegroet.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 12:23   #74
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
'M'etje, 'oud zeer'?

PRI iets voor jou?

Waar komen die oude koeien vandaan?

De Zee, de zee.
Ook voor jou geldt, lees de voorgaande tekst gericht aan Renoir maar even door.

Gegroet...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 12:25   #75
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Wat ben je in vredesnaam aan het doen wanneer je in zo'n ellendige situatie waarin iemand verkeert meent je gelijk te moeten halen ?
Manman, hier ga ik niet eens op reageren, sucses ermee.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 12:26   #76
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Ik heb contact gehad met Danique en n.a.v. alle reacties heeft ze me gevraagd jullie te laten weten dat het haar wel lukt, dat ze even wegblijft hier, maar dat ze ook weer bovenkomt.
Goed om te horen....
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 12:29   #77
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tjonge wat mis jij de point zeg.....
Het verzoek is om je hier te opzichte van Danique terughoudend te gedragen. Hetgeen ook niet aanleiding moet zijn om vervolgens je ongerief te spuien over een niet te vergelijken situatie uit het verleden. Niet hier in aansluiting tenminste.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 12:37   #78
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Het verzoek is om je hier te opzichte van Danique terughoudend te gedragen. Hetgeen ook niet aanleiding moet zijn om vervolgens je ongerief te spuien over een niet te vergelijken situatie uit het verleden. Niet hier in aansluiting tenminste.
Maak je geen zorgen ik heb hier mijn zegje wel gezegd. En zoals gezegd hou vast die gedachtte van ongerief het zal je goed en rechtvaardig gevoel geven vermoedelijk.

Ik lees alleen de letters dat Danique er wel doorheen komt en dat is waar ik verder bij ben met mijn gedachtte. Van mij uit gaan nu al mijn gedachtte van liefde naar haar

Gegroet....
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 13:53   #79
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ook voor jou geldt, lees de voorgaande tekst gericht aan Renoir maar even door.

Gegroet...
VageBoe, je bent toch enkel ervaringsdeskundige m.b.t. je eigen ervaringen?

Wij allemaal (met DANK aan onze Amelandse Schone) hebben toch geen benul wat er zich daadwerkelijk bij Danique afspeelt.

Wij kunnen enkel DENKEN te weten wat zich daar afspeelt.

Als de woorden; Ondertussen zou ik zeggen breek me de bek niet open, want o.a. jij mag blij zijn dat ik hier nog kan zitten typen want was dat niet geval geweest dan zou jij een van de mensen zijn geweest die aan de rand van mij graf zou hebben gestaan Maria, al zal je dat niet willen weten vermoedelijk. staan voor; Maria, Maria, Maria, ik ben ervaringsdeskundige dan heb ik die woorden verkeerd vertaalt', mijn excuses daarvoor.

Laat ik ze nou vertaalt hebben als 'oud zeer', stom he en dat terwijl het gewoon neutrale woorden waren zonder enige lading.

Excuse, excuse, excuse.

Oftewel Excuses.

GeBoe.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2013, 13:54   #80
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

PRI, poe, ik ga weer verder met mijn hoofdstuk.
Aart is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.