Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 March 2018, 21:16   #71
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
ja, wat heb je ooit voor waarheid beginnen aannemen?
Vele misvattingen eigenlijk, en vanaf hele jonge jaren, als het niet voor de geboorte al begon.
Ik vraag me af of het werkelijk uitmaakt als iemand een hevige leven heeft gehad, dat het ook moeilijker, als niet onmogelijk, om te keren is.
Ik vermoed dat dat ook een verhaal is, dat ego zichzelf vertelt, om het maar niet aan te gaan.
En dat 'aangaan', je ziet het hoe lastig dat is, want zelfs D. Wolsak heeft nog steeds zijn stappen nodig, of zijn cursus, om de 'vrede' te behouden.
Desalniettemin, ik doe het!
Mihaela is offline  
Oud 15 March 2018, 21:35   #72
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zo is dat!

Er is oneindig veel ruimte voor miljoenen draadjes, over gedegen zelfonderzoek, op het forum.
Als men zo gedreven is in gzoz, moeten ze een nieuw draadjes openen, een eigen draadje, en daar aanwijzingen geven, en van alles en nog wat met gzoz doen en uitleggen, op hun draadje..

Volgens mij zijn ze een beetje afhankelijk van ons, want niemand opent een gesprek daarover, ze gaan alleen maar onze simpele gewone voorzichtige stapjes tot bewustwording gebruiken, om hun gzoz te promoten.

Van mij mogen ze hoor, het is toch amusant soms om te zien hoe Ulla in de startblokken staat, om ook maar iets te zeggen...
Fijn dat je het vertaalt Katerie, want ook al zijn wij niet zulk intelectuellen, gelukkig kunnen wij Engels.Ulla kent geen Engels, dus fijn dat jij het vertaalt.
Schrijf gerust Ulla, zeg wat gzoz voor jou betekent, je mag me vertellen dat dat wat ik doe geen waarheid is, geen gedegen zelfonderzoek is.. Leef je uit.

Het is een simpele draadje, wij schrijven in gewone taal, maar er is plaats voor iedereen, toch Katerie?

Een hele forum op een draadje, Liefde trekt aan..

__________
Dat wat jij doet is wat jij doet..waarheidsvinding is ook dat willen zien zonder opsmuk of omleiding, maar dat hoef ik niet te schrijven, dat zie ik zo ook wel. Het blijft ook hier geneuzel, dat is duidelijk, dat heeft mijn interesse niet. Ik kan overigens wel Engels, alleen soms mis ik een aantal woorden en dat leest dan niet altijd even begrijpend en vlot. Vertalen alleen voor mij hoeft niet, als er verder niemand is, die dat wel prettig vind.
Ulla is offline  
Oud 15 March 2018, 21:46   #73
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Perfect! Dat zijn we in dit zelfonderzoekvrije hoekje dan ook niet van plan.
Waarom begin je er dan over?
 
Oud 15 March 2018, 21:53   #74
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Waarom begin je er dan over?
Om Ben / Guido een poepje te laten ruiken.
__________________
God is alles & goed.
katerie is offline  
Oud 15 March 2018, 21:55   #75
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Volgens mij zijn ze een beetje afhankelijk van ons...
Volgens mij is het omgekeerde het geval, Katerie vindt het veel te leuk om uit te dagen. Zie bericht 45 met die onzin van Ramesh Balsekar. Ik houd me al aardig in niet te reageren.
 
Oud 15 March 2018, 21:56   #76
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Om Ben / Guido een poepje te laten ruiken.
Aha het bewijs van mijn stelling.
 
Oud 15 March 2018, 22:13   #77
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
@Miha: Dat wat jij doet is wat jij doet..waarheidsvinding is ook dat willen zien zonder opsmuk of omleiding, maar dat hoef ik niet te schrijven, dat zie ik zo ook wel. Het blijft ook hier geneuzel, dat is duidelijk, dat heeft mijn interesse niet.
Jezus Ulla, wat ben jij toch een suffe kut met pere!
Of ik nu dit van je vandaag lees of dat van 4 jan. 2015 in Nadje's gedegen zelfonderzoeksvrije hoekje, het is steeds hetzelfde gedoe...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
@Nadje: Ik voelde me wel even geraakt, gewoon omdat ik soms minder kan hebben en niet omdat het van jou afkwam. Ik heb gewoon geen zin in oppervlakkig of opstandig gedoe. Oftewel het moet niet te lang duren. Thuis niet, hier niet nergens niet en dat zeg ik dan ook. Ik hou ook van recht toe recht aan.
...
Ik vermoed zelf ook dat je met je popie jopie gedoe een hoop verhult. Waarvoor dat feestjes topic nu weer moet dienen mag Joost weten, maar ik kan me wel voorstellen dat je niet altijd zin hebt in Zelfonderzoek.
@Ulla, voor je ook niet weer drie jaar later dit topic als een feest topic gaat bekijken, kijk even verder dan je neus lang is: we zijn bezig met terug te keren naar liefde.
__________________
God is alles & goed.
katerie is offline  
Oud 15 March 2018, 22:26   #78
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
@Miha:... Katerie vindt het veel te leuk om uit te dagen. Zie bericht 45 met die onzin van Ramesh Balsekar. Ik houd me al aardig in niet te reageren.

Ik had je bijna!
Maar ik kom van redelijk goede huize Laurens, wat Nadje betreft toch.
zie haar schrijven op 31 jan. 2015...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Goh, het is hier wel stil de laatste tijd zo zonder onze Pup. De gangmaker van het feest. Toch nog een hele kunst. Levenskunst. Om zelfs het oersaaie, van grafiekjes vergeven, topic van ons aller Juul nog op te weten fleuren, dan moet je toch van redelijk goede huize komen, wat mij betreft.
...
Pup!!! Hellep!! Wanneer kom je terug? Ik mis je........
Nou Nadje, waar ben jij? Ik ben hier al een hele tijd maar jij hebt het blijkbaar te druk. Heb alleen je wederhelft onlangs nog weten schrijven, was weer niet veel soeps zoals gewoonlijk.

'Wederhelft' hmm... een doorsnee man, wiens vrouwelijke helft altijd via de vrouw in zijn leven tot uiting komt...
Ik daarentegen beschikt over de mogelijkheden mijn volledige ontwikkeling dichter te benaderen dan de doorsnee man.
Choose again, voor mij deze keer Nadje!


__________________
God is alles & goed.
katerie is offline  
Oud 15 March 2018, 22:55   #79
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
.
Choose again, voor mij deze keer Nadje!


Mihaela is offline  
Oud 15 March 2018, 22:57   #80
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht

@Ulla, voor je ook niet weer drie jaar later dit topic als een feest topic gaat bekijken, kijk even verder dan je neus lang is: we zijn bezig met terug te keren naar liefde.
Het is net als met waarheid. Liefde is nooit weggeweest.

Wijziging aangebracht door Ulla op 16 March 2018 om 10:25.
Ulla is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is liefde? Hein Beginnend zelfonderzoek 27 24 September 2021 22:39
Liefde Nathan Waar gaat het hier verder ook nog over? 40 25 July 2011 16:20


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.