Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 October 2020, 10:38   #1
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Mihaela en Vagebond

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Sorry Laurie, deze moet nog even..

Mihaela, wat bedoel je met wispelturig? Moet ik volgens jou direct opspringen om kabu te pb-en mbt zijn email-adres en volgende week met hem, liefst nog eerder, het nest in duiken? Waarom zou ik dat moeten doen en wat heb jij niet begrepen aan 'teer'? Kabu en ik verstaan elkaar en dus is er nu even pauze, deal with it want dit gaat niet over jou.
Vagebond, graag mij niet steeds door het hele forum stalken. Als je iets wilt aangaan, uitdiepen, ruziën, uitleggen, verduidelijken, je shit dumpen, je onzekerheid en welke emotie van jou gericht naar mij is, toe wilt uiten, GRAAG hier plempen, neerzetten, plaatsen.
Trouwens, dit is een herhaling, dat wat je met M had, heb jij nu met mij. Het verschil is dat ik niet zo beschaafd ben zoals M, maar ik smijt en schop terug, of begin ik zelf daarmee als mij dat uitkomt, net als jij dat ook doet.
Gebruik je kans om een keer het echt aan te gaan, zoals ik ook bereid ben, bij deze, om het met jou aan te gaan.
Op de rest van de draadjes reageer ik niet als je aan het spuien bent richting mij!

Wijziging aangebracht door Mihaela op 4 October 2020 om 11:41.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 4 October 2020, 10:41   #2
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Sorry Laurie, deze moet nog even..

Mihaela, wat bedoel je met wispelturig? Moet ik volgens jou direct opspringen om kabu te pb-en mbt zijn email-adres en volgende week met hem, liefst nog eerder, het nest in duiken? Waarom zou ik dat moeten doen en wat heb jij niet begrepen aan 'teer'? Kabu en ik verstaan elkaar en dus is er nu even pauze, deal with it want dit gaat niet over jou.
Ik ga hier zo direct op reageren, eerst even plassen..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 4 October 2020, 10:47   #3
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Wat ik met wispelturig bedoelde is dat jij steeds ruzie zoekt nu met mijn woorden.
Ongeacht wat ik schrijf, je hebt een etterende wond richting mij, zoals je vroeger met M had, en ga jij dan gillen en bijten.
Ik had het niet over Kabu, maar jij wilt nu steeds ieder woord over hem maken, en je hoopt ergens op mijn goedkeuring, en zelfs hoop je dat ik je zo uitdaag tot iets.
Snap je het echt dat mij niet boeit of jij met iemand van het forum aangaat?
Ik schrijf hier voor mezelf, dus maak het niet steeds om jou, en om je virtuele romance.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 4 October 2020, 10:51   #4
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik had bewust je geen antwoord meer gegeven op Vagebond stekkie, terwijl je in je psychotisch gedrag, zoals jij altijd doet, steeds mijn naam bleef typen, en over mij schreef.
Als je vervolgens op andere draadjes aan mij weer blijft trekken, en steeds off topic raakt, ga ik jou naar hier toe trekken, en alleen maar hier jouw fixatie met mij aangaan.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 4 October 2020, 10:55   #5
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard M&M

Wat jij moet begrijpen is dat mij totaal niet MEER interesseert hoe jij je drama aangaat.
Ik vind jou een hysterische drama- queen, je trekt steeds de aandacht naar je wond, en als iemand wel de moed heeft om jou daar attent op te maken, ga jij jaren haatdragend en wraaklustig de ander stalken.

Hier, ga je gang.
Laten wij rollebollen tot dat er niets meer overblijft!!
Je hebt nu een gelijke getroffen!!
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 4 October 2020, 11:05   #6
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Als pubers een fixatie hebben, zoals jij met W had, en vermoedelijk nog hebt, is het beste als pubers een nieuwe fixatie aangaan. Zoals je nu met Kabu lijkt te doen.
Volwassene, en vooral mensen die beweren/ trachten/ wensen bewust te zijn, gaan naar de etterende wond, met aandacht en vooral in eerlijkheid, het observeren, schoonmaken, en een genezingsproces aangaan.
Ik vind jou gewoon hysterisch op zoek naar een nieuwe hoost om die met jouw ellende te bezwangeren, terwijl jij nu jouw eigen Mama en Papa mag zijn, en niet weer op zoek moet gaan in de wilde weg.
Van mij krijg je geen aanmoediging in je proces, en ook geen medelijden of compassie.

Fuck you!
Als jij je eigen shit op mij wilt projecteren, smijt ik die gelijk terug op jouw bord.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.