Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 January 2015, 22:05   #71
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InX Bekijk bericht
...
Het is toch vooral ego-gedoe om te willen dat zaken anders zijn dan ze zijn?
Zalig zijn de armen van geest omdat ze niet duwen, trekken en zuigen aan wat wel okay is in de ogen van anderen. Dat is (dat zuigen, duwen en trekken etc.) gedrag van wereldverbeteraars. My oh my, les histoires des autres..... Les histoires se repete....
Leven en laten leven.... Goed en slecht zijn slechts een perceptie van het menselijk brein. En dus illusie.
Da's schoon gezegd zie.
, schrijf dat is aan wereldverbeteraar Juul waarop ik niet meer wil reageren zolang hij niet een echte pint wil gaan pakken met mij.
Klik op het pijltje naast 'Juul' in onderstaand citaat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juul Bekijk bericht
Pint pakken? Just forget it, we trappen al lang niet meer in die SM-vallen.
Puppetji is offline  
Oud 4 January 2015, 22:41   #72
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ja, ik snap het. Dan beperk jij expressie het tot het volgen van je lichaam na de muziek, als ik je goed begrijp. Ik voel dat zelf anders wat betreft expressie van dat wat ik voel en kwijt wil aan energie. Ik gebruik daar bijna alles voor wat ik leuk vind om te doen. Zoals muziek maken of schilderen of wat ik nog meer zo doe. Wat niet betekent dat ik het niet zou willen proberen, alleen ik zou het dan gewoon thuis doen of samen met een vriendin.
Nee, ik beperk me niet tot dans, maar we spraken toevallig over dans. En dans is meer dan een fijne beweegvorm wanneer je je goed voelt. Juist ook in de muziek en je bewegingen is expressie te vinden. Ik ben blij dat je inmiddels je tekst aangepast hebt en ziet dat expressie iets anders is dan bewegen an sich. Wandelen en fietsen waren in deze geen vergelijking. Schilderen ed wel. Expressie is mooi op welke manier dan ook, ik stel geen manier boven dansen. Dansen was echter wel het onderwerp van gesprek. En in dat gesprek was mijn boodschap dat dans zich niet hoeft te beperken tot een feestje, maar dat het alle fascetten van het leven tot uitdrukking kan brengen.
Esradha is offline  
Oud 4 January 2015, 23:12   #73
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Nee, ik beperk me niet tot dans, maar we spraken toevallig over dans. En dans is meer dan een fijne beweegvorm wanneer je je goed voelt. Juist ook in de muziek en je bewegingen is expressie te vinden. Ik ben blij dat je inmiddels je tekst aangepast hebt en ziet dat expressie iets anders is dan bewegen an sich. Wandelen en fietsen waren in deze geen vergelijking. Schilderen ed wel. Expressie is mooi op welke manier dan ook, ik stel geen manier boven dansen. Dansen was echter wel het onderwerp van gesprek. En in dat gesprek was mijn boodschap dat dans zich niet hoeft te beperken tot een feestje, maar dat het alle fascetten van het leven tot uitdrukking kan brengen.
Dan zit het hem weer in de definities blijkbaar. Expressie is toch ook uitdrukking, je kunt ook gekke bekken trekken om je emoties te uiten. Doe ik ook weleens. Ik versta onder expressie alle mogelijkheden om je uit te drukken. Dus ook bewegingen die mogelijk zijn. Door middel van beweging kun je emoties via de fysiek energetisch laten stromen en vrijkomen. Dus ook met wandelen en fietsen. Ook vaak gedaan. Kijk maar naar iemand die boos is en wandelt.....(en zich niet inhoud). De beweging aan zich om ergens te komen bedoelde ik idd niet.

Wijziging aangebracht door Ulla op 4 January 2015 om 23:54.
Ulla is offline  
Oud 4 January 2015, 23:20   #74
InX
Jubilaris
 
Geregistreerd: 11 December 2014
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Da's schoon gezegd zie.
, schrijf dat is aan wereldverbeteraar Juul waarop ik niet meer wil reageren zolang hij niet een echte pint wil gaan pakken met mij.
Klik op het pijltje naast 'Juul' in onderstaand citaat.
Ehhh.... Dat lijkt mij behoren tot de categorie "zuigen, trekken, duwen" Puppie-lief
Jij mag vragen, hij mag weigeren. Mooi h
InX is offline  
Oud 4 January 2015, 23:36   #75
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InX Bekijk bericht
Ehhh.... Dat lijkt mij behoren tot de categorie "zuigen, trekken, duwen" Puppie-lief
Jij bent niet te vinden dus om de rol van de antagonist t.o.v. hem in de rol van de protagonist op te nemen. Ok, ik zal het hem laten weten dat je niet bereidt bent weerstand en begrip aan te bieden die hij zo levensnoodzakelijk denkt nodig te hebben.
WiNk
Puppetji is offline  
Oud 4 January 2015, 23:41   #76
InX
Jubilaris
 
Geregistreerd: 11 December 2014
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Jij bent niet te vinden dus om de rol van de antagonist t.o.v. hem in de rol van de protagonist op te nemen. Ok, ik zal het hem laten weten dat je niet bereidt bent weerstand en begrip aan te bieden die hij zo levensnoodzakelijk denkt nodig te hebben.
WiNk
Hahaha, ik wil niet tussen jullie twee-eenheid in gaan staan Pup.
Nooit stoken in een goede relatie is mijn devies!
InX is offline  
Oud 4 January 2015, 23:53   #77
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

@InX: Heb je boodschap aan de zowat enige wereldverbeteraar hier op het forum en tegelijk op multiple-fora overgebracht.
Zie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Dienstmededeling voor forumlid Juul.

... citaat....

Puppetji is offline  
Oud 5 January 2015, 06:18   #78
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Edit: Tekst weggehaald, het zou enkel een reactie oproepen die niet past bij de intentie van Nadje met dit topic.

Wijziging aangebracht door Esradha op 5 January 2015 om 06:57.
Esradha is offline  
Oud 5 January 2015, 06:24   #79
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Dan zit het hem weer in de definities blijkbaar. Expressie is toch ook uitdrukking, je kunt ook gekke bekken trekken om je emoties te uiten. Doe ik ook weleens. Ik versta onder expressie alle mogelijkheden om je uit te drukken. Dus ook bewegingen die mogelijk zijn. Door middel van beweging kun je emoties via de fysiek energetisch laten stromen en vrijkomen. Dus ook met wandelen en fietsen. Ook vaak gedaan. Kijk maar naar iemand die boos is en wandelt.....(en zich niet inhoud). De beweging aan zich om ergens te komen bedoelde ik idd niet.
Persoonlijk zie ik een verschil tussen bewegen om energie te laten stromen en bewegen (of muziek maken, tekenen ed) waarbij je vorm/uiting geeft aan de emotie van die energie. Vandaar kwam mijn opmerking over de Zumba, dat ervaar ik anders als een dansmeditatie. Niet zozeer definitie, maar ervaring.
Esradha is offline  
Oud 5 January 2015, 09:37   #80
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Edit: Tekst weggehaald, het zou enkel een reactie oproepen die niet past bij de intentie van Nadje met dit topic.
Dus het ging over zelfonderzoek?
Theo is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.