Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Kennis omtrent mijzelf
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Kennis omtrent mijzelf Bewust worden van mijn eigen aardigheden en de hulp van forumgenoten daarbij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 March 2013, 09:37   #71
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

...en levert NIETS op..
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 10:09   #72
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ik ook niet. En ik heb het opgegeven dat dat nog gaat komen.
Rob, zullen wij de vrouwen ooit begrijpen? Wat je zegt, ijdele hoop.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 12:00   #73
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Ok? sorry, nu heb ik zelf even niet opgelet. Ik ging er vanuit dat het bericht wat vagebond gequote heeft, die bewuste post 24 was en ik herinnerde me dat je daar wel op gereageerd had (het stuk wat vagebond quote). Zie net dat bericht 24 een ander bericht is. Sorry haha. Laat maar gaan, wordt er niet duidelijker op zo .
Zolang er van vergissingen geen punt wordt gemaakt is er niets aan de hand. En voor hetzelfde geld had ik mij wel vergist, ik ben soms te snel en lees daarom over dingen heen. Dat kan zomaar, daarom lees ik dingen tegenwoordig vaak ook wel over. KiSs
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 12:02   #74
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi Bekijk bericht
Wellicht ophouden ook maar wie dan ook te willen snappen en het zogenaamde niet hebben begrepen, maar tomeloos te blijven uitleggen tot de "ander" het nadien zal snappen.
VERGEEFSE MOEITE!

Zodra er moeite gedaan moet worden ook maar ergens voor, behelst het al weerstand.
Het herkennen van dat gegeven, maakt het niet dat je nooit ergens meer moeite voor hoeft te doen hoor, als je maar ziet dat er dan ergens een weerstand/onbegrip is ontstaan en jij het wilt oplossen/uitleggen om zelf maar begrepen te worden in je eigen verhaal.

Maar waarom al die moeite als je het zelf maar begrijpt toch?
Zo, menselijkerwijzer kan ik het niet uitleggen WiNk



Moi vanwaar al die moeite?
Uhmmmm geen idee
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 21 March 2013, 21:00   #75
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi Bekijk bericht
Wellicht ophouden ook maar wie dan ook te willen snappen en het zogenaamde niet hebben begrepen, maar tomeloos te blijven uitleggen tot de "ander" het nadien zal snappen.
VERGEEFSE MOEITE!

Zodra er moeite gedaan moet worden ook maar ergens voor, behelst het al weerstand.
Het herkennen van dat gegeven, maakt het niet dat je nooit ergens meer moeite voor hoeft te doen hoor, als je maar ziet dat er dan ergens een weerstand/onbegrip is ontstaan en jij het wilt oplossen/uitleggen om zelf maar begrepen te worden in je eigen verhaal.

Maar waarom al die moeite als je het zelf maar begrijpt toch?
Zo, menselijkerwijzer kan ik het niet uitleggen WiNk

Moi vanwaar al die moeite?
Uhmmmm geen idee
Was het moeite Moi? Daar geloof ik nou helemaal niks van. Volgens mij was het geen moeite.
Zodra er moeite voor gedaan moet worden behelst het weerstand. Mooie zin. Ik heb 'm even vet gedrukt. Geen moeite. Maar is moeite altijd weerstand? Kunnen we leren zonder ergens moeite voor te doen? Wat versta je onder moeite? Enfin......ik ga me verder niet vermoeien met dit onderwerp... mooi hoor Moi. Dankjewel voor je bijdrage.
Guy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het is mij overkomen. sagnaar Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden 574 28 August 2023 22:55


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.