Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 October 2011, 17:07   #71
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Welkom Saartje en Bromsnor

Zijn jullie in de gelegenheid om zoveel mogelijk alle geplaatste berichten te lezen?
Dank je Glans. Zo veel mogelijk... ik doe mijn best!
  Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 17:14   #72
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
P.s. Bromsnor en Saartje zijn beiden fysiek andere hoedanigheden en Renoir en Gargamel zijn een en dezelfde fysieke persoon in verschillende hoedanigheden.
Ja hoor, zo is het. Ik kan dit - als Saartje - bevestigen.
  Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 18:20   #73
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Welkom Saartje en Bromsnor

Zijn jullie in de gelegenheid om zoveel mogelijk alle geplaatste berichten te lezen?
Dank u hartelijk. Tot nu toe lukt het om alle berichten te lezen, al snap ik er soms niet alles van. De moppentrommel is mijn favoriete topic. Daar mogen wel wat meer berichten in worden geplaatst.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 18:23   #74
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
En dat doet mij mij toch afvragen hoe echt die Bromsnor nu feitelijk is.

Is Bromsnor misschien niet toch een klein altertje van Renoir misschien?
Alles is echt, inclusief snor. En ik ben Renoir niet. Maar dat zult u waarschijnlijk niet van mij willen aannemen. Wantrouwen lijkt u dan ook op het lijf geschreven te zijn.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 18:25   #75
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Voor mij heeft Bromsnor in elk geval al een dikke min achter zijn naam staan met de aanmerking niet serieus te nemen mbt zijn moderatietaken.
Ik neem mijn taken uiterst serieus, als het nodig is.
Gelukkig is dat nog niet echt nodig.
Laten we het zo houden, alstublieft.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 4 October 2011, 01:11   #76
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Alles is echt, inclusief snor. En ik ben Renoir niet. Maar dat zult u waarschijnlijk niet van mij willen aannemen. Wantrouwen lijkt u dan ook op het lijf geschreven te zijn.
Die wantrouwendheid heb ik o.a. van ene meester Renoir want die is een meester mbt wantrouwendheid en achterdocht. En aangezien wij simpele zielen naar zijn wijsheden behoren luisteren heb ik dan dan ook naar mijn beste eer en geweten gedaan.

Het zal u verbazen maar in het verleden was ik namelijk redelijk goed van vertrouwen, te goed van vertrouwen feitelijk, en een positief gericht persoon mbt tot wat men geloof ik zelfkennis noemt en dat is me duur komen te staan zal ik maar zeggen want het gaat in feite volgens de meester vooral over andermanskennis.

Nu ik toch bezig ben mijn hart uit te storten.....Ik begrijp niet wat de meester (Renoir) toch voortdurend te zaniken heeft nu ik zijn voorbeeld, waar hij zo op aangedrongen heeft dat te volgen, gevolgd ben.

Zou hij mogelijk zijn spiegelbeeld toch iets minder aangenaam-, ik bedoel eigenlijk minder verlicht zien/vinden dan hij in eerste instantie meende te zijn?

Ik weet het niet hoor ik insinueer er ook maar op los, en dat soort van zaken.

Tis een nieuw modewoordje schijnt, ik bedoel het woordje "insinueren", dus ik neem dat als leeghoofd graag, zonder er verder over na te denken, klakkeloos van de meester (Renoir) over. Ik ben de perfecte leerling....

Tja het is wat, niet waar Bromsnor?

Wijziging aangebracht door Madelief op 4 October 2011 om 01:39.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 4 October 2011, 01:35   #77
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Ik neem mijn taken uiterst serieus, als het nodig is.
Gelukkig is dat nog niet echt nodig.
Laten we het zo houden, alstublieft.
Beste Bromsnor, ik had het niet over hoe u naar u taak kijkt. Ik had het over hoe het feit dat ik u niet serieus neem mbt u taak. Dat lijkt mij een wezenlijk verschilletje te zijn.

Met andere woorden u hoeft dus niks met wat ik al dan niet vind. U kunt wat ik vind en/of schrijf ook gewoon van u brede gendarme rug laten glijden, zoals een goed Bromsnor betaamt...hahahaha

Of ben ik mogelijk zo belangrijk voor u dat u zich meent te moeten verdedigen tav mijn persoon?

Tja ik weet dat niet hoor....ik insinueer er ook maar wat op los, zo heet dat geloof ik .

Ik hoop met bovenstaande bewustzijn onze allerbeste Renoir enigzins tevreden te kunnen stellen door te laten zien dat er mbt tot dat insinueren, ergens, heel ver weg welliswaar, nog wel iets van zelfbewustzijn in mij is of zo iets.

Gniffel, gniffel, gniffel, grijns

Mvrg Swiebertje in cognito :_D
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 4 October 2011, 06:34   #78
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Beste Bromsnor, ik had het niet over hoe u naar u taak kijkt. Ik had het over hoe het feit dat ik u niet serieus neem mbt u taak. Dat lijkt mij een wezenlijk verschilletje te zijn.
Dan heb ik u verkeerd begrepen.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 4 October 2011, 06:48   #79
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Die wantrouwendheid heb ik o.a. van ene meester Renoir want die is een meester mbt wantrouwendheid en achterdocht. En aangezien wij simpele zielen naar zijn wijsheden behoren luisteren heb ik dan dan ook naar mijn beste eer en geweten gedaan.

Het zal u verbazen maar in het verleden was ik namelijk redelijk goed van vertrouwen, te goed van vertrouwen feitelijk, en een positief gericht persoon mbt tot wat men geloof ik zelfkennis noemt en dat is me duur komen te staan zal ik maar zeggen want het gaat in feite volgens de meester vooral over andermanskennis.

Nu ik toch bezig ben mijn hart uit te storten.....Ik begrijp niet wat de meester (Renoir) toch voortdurend te zaniken heeft nu ik zijn voorbeeld, waar hij zo op aangedrongen heeft dat te volgen, gevolgd ben.

Tja het is wat, niet waar Bromsnor?
Dan ken ik Renoir op een andere wijze dan u. Misschien zegt dat dan toch meer over u en mij, dan over Renoir. Bent u misschien naast wantrouwend ook nog erg eenzaam, dat u op deze wijze meent uw hart te moeten uit te storten bij een wildvreemde? Ik ben hier slechts moderator en voel niets voor een rol als vertrouwenspersoon. Legt u vooral uw verdriet voor bij degeen die het betreft. Ik heb in mijn vrije tijd aan de zorg voor mijn hond en mijn kleinkinderen mijn handen meer dan vol. Dank u.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 4 October 2011, 12:20   #80
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Oh ik begrijp dat ik u niet mag misbruiken om feitelijk iets tegen Renoir te zeggen.

Laat ik u dan vanaf hier mededelen dat ik geen problemen heb via derden iemand anders iets duidelijk te maken.

Nou ik zal eens kijken of ik in die zin voor iets u iets kan betekenen .
Madelief is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.