Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 July 2012, 13:23   #71
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Helemaal er mee eens Ulla. Maar als ik zie dat ik ijverig er naar kijk, en de ander alleen maar zit te lullen, heb er geen zin meer in om dat te delen.

Ik lees verder mee, zoals ieder ander
En hoe komt dat dat je alleen maar de ander vind lullen en jezelf niet?
Of begrijp ik dat nu verkeerd? En wat versta je eigenlijk onder lullen?
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 21 July 2012, 13:25   #72
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat ik Jadi hier niet wil. Maar ja jij wilt liever lezen/zien wat jij wilt. Ik vind het prima. Ik heb wel weer genoeg van dit domme geneuzel. Ik ga maar weer iets zinnigs doen. De ballen.
Draai niet zo om de hete brij heen Nadje, je bent soms zo .. eerst zeg je dat ze pas terug mag komen als ze Sorry zegt, dan zeg je dat er niet jouw persoonlijke behoefte is dat ze hier typt. Man, man, wat ben jij .................................................. ....................... zeg.

vul jouw onbewustheid maar zelf in.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 July 2012, 13:26   #73
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nee Esradha het was een boodschap aan jou omdat jij beweerd dat je voor gelijkwaardigheid niet bij Anja moet zijn. Maw het gaat hier dus over jou overtuiging die ik overigens niet deel omdat ik uitga van zelfcreatie zoals duidelijk mag zijn.
Ja, de groeten. Ik kan voortborduren op een uitspraak van iemand anders.
Fijn voor je dat je in ieder geval je eigen overtuiging weer even hebt kunnen neerzetten.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 21 July 2012, 13:27   #74
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
En hoe komt dat dat je alleen maar de ander vind lullen en jezelf niet?
Of begrijp ik dat nu verkeerd? En wat versta je eigenlijk onder lullen?
Ik ervaar dat iemand aan het lullen is (blabla) als de persoon alles buiten zichzelf houdt en zichzelf met een lul verhaal aan het indekken is. Ik vind Nadje dat heel vaak doen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 July 2012, 13:33   #75
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik ervaar dat iemand aan het lullen is (blabla) als de persoon alles buiten zichzelf houdt en zichzelf met een lul verhaal aan het indekken is. Ik vind Nadje dat heel vaak doen.

Zoals ik haar heb begrepen maakt het haar niet uit.
Geen persoonlijke behoefte hebben betekent toch echt niet
niet dat je er iets op tegen hebt. Ook niets on duidelijks aan.
Wat heeft dat met indekken te maken?
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 21 July 2012, 13:43   #76
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Zoals ik haar heb begrepen maakt het haar niet uit.
Geen persoonlijke behoefte hebben betekent toch echt niet
niet dat je er iets op tegen hebt. Ook niets on duidelijks aan.
Wat heeft dat met indekken te maken?
Wij hebben blijkbaar een andere beleving over Nadje, Ulla. Je noemde haar sprankelend, en ik zou eerder bij haar, haar scheienheiligheid zien.
Ik ervaar haar heel meegaand tot een zekere punt, en dan BAM! Zo rigide als zij het maar kan, niets geen duim breed toegeven.
Haar meegaand zijn komt op mij over als een rol, maar als het er echt op neer komt, zie ik in haar een gevangenis bewaker.
Wel met een lieve glimlach, dat wel, kan me indenken dat jij daar iets sprankelend in zie, met je goed gelovige aard.

Ik vind Nadje zeer fijn als speel maat, maar wat bewustwording betreft ervaar ik haar als zeer beperkend.
Zo van: Laten wij het leuk houden, hier en daar wat lullen over bewustwording en nog wat, maar laten wij maar niet te diep op in gaan, vooral niet te diep op ingaan bij zichzelf dan... comfort zone.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 July 2012, 13:48   #77
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Ja, de groeten. Ik kan voortborduren op een uitspraak van iemand anders.
Fijn voor je dat je in ieder geval je eigen overtuiging weer even hebt kunnen neerzetten.
Idd wat betreft dat laatste.....

En wat betreft dat eerste:

Natuurlijk kun je voortborduren op een uitspraak van iemand anders. Het draadje wat jij echter in het weefsel borduurt draagt jou handtekening en niet die van een ander en dus kun daar m.i. ook niet op terugvallen om jezelf buiten schot te houden, al had je dat mogelijk graag gewilt.

Maw wanneer ik Mihaela had willen aanspreken op haar uitspraken dan had ik Mihaela wel direct aangesproken nu heb ik jou direct aangesproken omdat ik jou wilde aanspreken op wat jij beweert, zie boven. Ik doe niet aan afschuifsystemen tenzij de zon schijnt want daar heb ik een hekel aan, oei :-D.

Maar goed ik heb je boodschap begrepen je wilt niet verantwoordelijk gehouden worden voor wat jij schrijft.

Ai ai kapitein, tijd voor een ander bootje

Groetjes V
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 21 July 2012, 13:50   #78
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Draai niet zo om de hete brij heen Nadje, je bent soms zo .. eerst zeg je dat ze pas terug mag komen als ze Sorry zegt, dan zeg je dat er niet jouw persoonlijke behoefte is dat ze hier typt. Man, man, wat ben jij .................................................. ....................... zeg.

vul jouw onbewustheid maar zelf in.
Nog 1 keer dan voor de blinden en doven onder ons. Ik heb zelf geen probleem met een eventuele terugkeer van Anja, hoewel ik er ook niet speciaal op zit te wachten. Maar ik ben hier nu eenmaal niet alleen en ik weet dat het bij anderen gevoelig ligt. Dat neem ik mee in mijn overwegingen. En voor diegenen zou een sorry van de kant van Anja wel op zijn plaats zijn. That's all. Maar maak er lekker jouw verhaal van. "t Is jouw feestje tenslotte.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 July 2012, 13:55   #79
sagnaar
Jubilaris
 
sagnaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 September 2010
Berichten: 191
Standaard

Dames.....

Wie van jullie is op dit moment ongesteld ?.....
sagnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 21 July 2012, 14:09   #80
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen Bekijk bericht
Dames.....

Wie van jullie is op dit moment ongesteld ?.....
Ha, ha....pas maar op Keen. Alles wat je zegt , zegt enkel iets over jezelf. Daar staan ze hier altijd gelijk mee klaar. Dus zo bezien krijg jij straks nog te horen dat jij ongesteld bent. Ik ben het in elk geval niet. Ik heb die tijd gehad.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 05:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.