Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 January 2014, 00:25   #801
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Nope. Ik zoek altijd 'iets' bij andere mensen. Dat noem ik 'liefde'.
Of jij of anderen het er al dan niet mee eens zijn kan me niet schelen.
Ik wil van andere mensen houden, zelfs van bromberen.
Dat is een verlangen wat in mij leeft en of het ego is kan me ook al niet schelen.

Maar ik moet zeggen dat de brombeer wat milder is geworden.
Er is nog hoop.
Mooi, en de bromberen zijn vaak het leukst om van te houden. Gewoon omdat het je niet kan schelen dat het bromberen zijn. Dat je dat kunt.
Ulla is offline  
Oud 12 January 2014, 10:36   #802
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Mooi, en de bromberen zijn vaak het leukst om van te houden. Gewoon omdat het je niet kan schelen dat het bromberen zijn. Dat je dat kunt.
Daar ben ik het mee eens. Maar dat is in het 'eggie' gemakkelijker dan op internet. Naar mijn mening vergroot internet het 'brombeer zijn' uit.
In het eggie ken ik ook een brombeer, maar die grijp ik in zn kladden voor ie wat zeggen kan en die druk ik tegen me aan. En daarna ga ik pas zeggen wat ik te zeggen heb. Tsja, die eerste fase gaat niet via internet.

Ik hou van een beetje dollen en daar kunnen bromberen niet tegen.
Freerider is offline  
Oud 12 January 2014, 11:15   #803
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
De simpele waarheid is dat jij (als persoon) totaal en volkomen onbelangrijk bent. Al wil je (willen wij) nog zo graag dat het anders is. Het is niet anders. Het is zoals het is.

.
Kreeg je niet genoeg aandacht Nadje?
Zullen wij wat ruzie's maken, zo kan je weer zin in krijgen om ieder dag te typen hier.
Ok, ik ga je egotje weer prikkelen
Vertel, wat is er? Gaan de gesprekken boven je Nadapetje?

Laten wij samen rekenen .. 1+ 1 is Nada?
Mihaela is offline  
Oud 12 January 2014, 12:12   #804
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Daar ben ik het mee eens. Maar dat is in het 'eggie' gemakkelijker dan op internet. Naar mijn mening vergroot internet het 'brombeer zijn' uit.
In het eggie ken ik ook een brombeer, maar die grijp ik in zn kladden voor ie wat zeggen kan en die druk ik tegen me aan. En daarna ga ik pas zeggen wat ik te zeggen heb. Tsja, die eerste fase gaat niet via internet.

Ik hou van een beetje dollen en daar kunnen bromberen niet tegen.
In het echt is dat niet minder of meer moeilijk. Dat houden van een ander bestaat vooral in je gedachten die je over iemand in betrekking tot je eigen geraaktheden en voorkeuren hebt. Je kunt net zo goed persoonlijk geraakt worden door mensen op het internet. Alleen mensen menen altijd dat het contact via het net minder echt en persoonlijk is. Als je die gedachten daarover doorhebt en inziet is er geen enkel verschil. Zo kun je bv. ook heel innige contacten hebben ook al heb je diegene nog nooit gezien.

Als je dan een ontmoeting van face toe face hebt is dat contact niet veel anders. Tenminste als je je niet de hele tijd toneel hebt gespeeld of alleen maar een klein gedeelte van je hebt laten zien. Ik heb op die manier al heel veel mensen leren kennen, innige contacten gekregen en ook veel geleerd over mezelf op die manier. En die mensen die ik persoonlijk al kende nog beter leren kennen. De contacten via internet zijn veelal intensiever omdat het fysieke aspect niet in de weg staat. En de drempel voor sommigen lager is. En dat geldt niet alleen maar voor brommig gedrag. Als men zich tenminste openstelt. Anders niet natuurlijk. Maar ook dat voel je en dan komt dat innige contact gewoon niet tot stand.
Ulla is offline  
Oud 12 January 2014, 16:12   #805
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
In het echt is dat niet minder of meer moeilijk. Dat houden van een ander bestaat vooral in je gedachten die je over iemand in betrekking tot je eigen geraaktheden en voorkeuren hebt. Je kunt net zo goed persoonlijk geraakt worden door mensen op het internet. Alleen mensen menen altijd dat het contact via het net minder echt en persoonlijk is. Als je die gedachten daarover doorhebt en inziet is er geen enkel verschil. Zo kun je bv. ook heel innige contacten hebben ook al heb je diegene nog nooit gezien.

Als je dan een ontmoeting van face toe face hebt is dat contact niet veel anders. Tenminste als je je niet de hele tijd toneel hebt gespeeld of alleen maar een klein gedeelte van je hebt laten zien. Ik heb op die manier al heel veel mensen leren kennen, innige contacten gekregen en ook veel geleerd over mezelf op die manier. En die mensen die ik persoonlijk al kende nog beter leren kennen. De contacten via internet zijn veelal intensiever omdat het fysieke aspect niet in de weg staat. En de drempel voor sommigen lager is. En dat geldt niet alleen maar voor brommig gedrag. Als men zich tenminste openstelt. Anders niet natuurlijk. Maar ook dat voel je en dan komt dat innige contact gewoon niet tot stand.

Dat laatste is het punt nou juist. Bromberen hebben op het net meer mogelijkheden om zich niet open te stellen. Omdat het fysieke contact ontbreekt.
Freerider is offline  
Oud 30 January 2014, 16:42   #806
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard Familievrouwendag

Het is vandaag voor mij een bijzondere dag. Dat wou ik even melden. Bij deze.
Nadje is offline  
Oud 30 January 2014, 18:27   #807
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Vertel ?
Mars is offline  
Oud 30 January 2014, 19:20   #808
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
Vertel ?
Zo'n dag waarop alle puzzelstukjes weer op hun plaats lijken te vallen en je weet dat dat niks met de omstandigheden te maken heeft, maar alles met de manier hoe jij ernaar kijkt en welke betekenis jij eraan wilt toekennen. Maar die is enkel voor mij belangrijk. Wat is waar(devol) voor mij? Waar ken ik waar(de) aan toe? Voor mij is het van waarde om te delen dat iets van waarde is voor mij. Daarmee geef ik mezelf betekenis of bestaansrecht. Kutwoord trouwens. Maar ja, zoiets. Maar bedankt voor de belangstelling. Dat is lief. Je bent overigens regelmatig in mijn gedachten geweest, nav alle berichtgeving in de media omtrent de verschillende behandelwijzen van hernia en hun resultaten in de diverse ziekenhuizen, in den lande. Hoe gaat het met je?
Nadje is offline  
Oud 30 January 2014, 21:23   #809
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Hoe gaat het met je?
Ja goed, zenx.
Alle berichtgeving mbt hernia in den lande ?
Euuhhhh, vrees dat ik niet heb opgelet...
Mars is offline  
Oud 30 January 2014, 22:41   #810
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
Ja goed, zenx.
Alle berichtgeving mbt hernia in den lande ?
Euuhhhh, vrees dat ik niet heb opgelet...
Niet vrezen en de berichtgeving in den lande lekker laten voor wat ie is. Ik ben geïnteresseerd in jouw berichtgeving. Goed is een rekbaar begrip. Vertel.....
Nadje is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.