18 July 2013, 15:22 | #841 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
De kwestie hield mij eerlijk gezegd allang al niet meer bezig. IK ging in op een reactie van jou. Verder heb ik mijn mening geventileerd hier en op andere draadjes. Maar in tegenstelling tot wat sommigen denken indentificeer ik me niet met mijn mening. Ik sta qua mening in de kwestie van de ban haaks op Esje en Nadje. Dat zij zo. Nadje (en anderen) denken A, ik denk B. Sja, veel meer ken ik er niet mee. Ik heb geen nieuwe argumenten gezien die mijn denken deed veranderen. Dus blijf ik bij mn orginele denkbeelden. En die denkbeelden zet ik in een denkbeeldig archief, want ze zijn niet van mij. Ik ben per slot van rekening alleen maar *Liefde. Ik ben geen denkbeelden, ik HEB ze. Net zoals ik een kledingstuk heb. Als het kledingstuk niet meer voldoet, dan gooi ik hem weg. Zo doe ik ook met denkbeelden. Ik ben blij dat ik mijn denkbeelden van 30 jaar terug niet meer heb. Dan zou ik nu mijzelf niet meer zijn Hoewel sommige denkbeelden nog steeds voldoen. PS. Ik heb nu een shirt aan van zeker 10 jaar oud. Ik ben er zuinig op, want hij zit zo lekker. Het is een zwarte. * PS 2 Ik vervang onvoorwaardelijke Liefde maar gewoon in Liefde. Dat onvoorwaardelijke was een tijdelijk denkbeeld en zet ik nu overboord. Voorwaardelijke Liefde bestaat helemaal niet, dus een overbodige toevoeging.... |
|
18 July 2013, 16:33 | #842 | |
Missionaris
|
Citaat:
|
|
18 July 2013, 18:06 | #843 |
Kasuaris
|
Ietsepietsje
Horig aan de leiding hier Heeft iemand hier een vertaling van? Is het bedoeld als : Hij heeft hier zich aan te passen.. ? Wat ik op google vond: Opzoeken: horig horig horig bijv.naamw.Afbreekpatroon: horig bijv.naamw. 1) (middeleeuwen) verplicht diensten te verlenen aan een heer en gebonden aan het land Voorbeeld: `Een horige boer had wel eigen bezit dat vererfd mocht worden.` 2) gebonden, afhankelijk ... Gevonden op http://www.woorden.org/woord/horig horig onvrij Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/horig HORIG 1) Als halfvrije levend 2) Afhankelijk 3) Gebonden 4) Halfvrij 5) Onder het hofrecht 6) Onvrij 7) Onvrije 8) Onderworpen 9) Slaafs Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/HORIG/1 Tip: dubbelklik op een woord om de definities daarvan te zien. Wellicht gerelateerd aan horig horige (1x) HORIGEN (1x) horigheid (1x) Horigheid in Tibet (1x) |
18 July 2013, 18:09 | #844 |
Kasuaris
|
Rob
Aankomend Guru |
18 July 2013, 18:10 | #845 |
Kasuaris
|
Mihaela
Iedereen hier aanwezig figureert in haar droom Wat een figuren op dit forum zeg... |
18 July 2013, 18:46 | #848 |
Kasuaris
|
Renoir
Heeft zelfonderzoek afgerond Wat vinden jullie passend onder de Avatar van Renoir? |
19 July 2013, 01:53 | #849 |
Asprirant lid
|
Eigenlijk vind ik het allemaal niet zo boeiend wat er onder ieders avatar staat...
What's in a name? Tis maar net hoeveel belang je dr aan wilt geven vlgs mij.... |
19 July 2013, 09:05 | #850 | |
Kasuaris
|
Citaat:
weer zo een dooddoener, wat jij hier schrijft.. |
|