Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 March 2014, 14:07   #861
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Ik vind het trouwens heel beledigend dat u mij een heel laag bewustzijnsnivo toe dicht.

Ik heb namelijk geen enkel bewustzijnsniveau.
De goden zijn gedankt en geprezen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Rennie is offline  
Oud 9 March 2014, 15:36   #862
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Nadje, kun jij je voorstellen dat ik nooit geniet?
Aart, ik kan mij van alles voorstellen. Mijn verbeeldingskracht kent geen grenzen.
Nadje is offline  
Oud 28 August 2014, 18:26   #863
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard Wuifmomentje voor Rennie.

Speciaal voor Rennie, die heeft wat moeite met flitsende verschijningen, hier dan speciaal voor hem zijn Nadje's wuifmomentje.

Als dat geen Liefde is......en weg is ze weer.....deze blonde Engel uit het Oosten, u weet wel, daar waar de Wijzen vandaan komen.......
Nou vooruit nog 1 keer dan,
Nadje is offline  
Oud 18 October 2014, 23:03   #864
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard Zomaar...

Gewoon even zin om te delen. No particular reason. Ik ben blij. Blij met mij. En steeds meer blij met waar ik eigenlijk niet blij mee ben. Wat is frustratie? Irritatie? Ongenoegen? Het is een gevoel van onrust. Een lichamelijke sensatie. Een bepaalde energie. Ik identificeer me ermee. Ik ben die onrust. Ik baal van die onrust. Ik wil die onrust niet. Dan is er zien van iemand , ik in dit geval, met onrust. Maar ik ben die onrust niet. Die onrust doet zich. Of ik het nou leuk vind of niet. Met het zien van die onrust verandert die onrust niet gelijk in rust, maar het gevoel, de beleving wordt wel lichter. Letterlijk en figuurlijk. Het voelt minder zwaar om zich uiteindelijk helemaal op te lossen.

Dit steeds meer gaan zien lijkt zich uit te breiden en genereert een enorme berg aan "positief" beleefde energie. We hebben een hectische en enerverende tijd achter de rug met de opstart van onze winkel. Alles is nieuw en onbekend en dat vraagt de nodige energie/inspanning en we zijn geen 20 meer, maar we vinden langzaam onze draai en hervinden onze rust en daarin lijkt dan toch weer iets en steeds opnieuw te worden toegevoegd aan het geheel om het op alle fronten, dus ook in de dagdagelijkse beperktheid van ons menselijk bestaan, ook mer en mer als zodanig te beleven en uit te dragen. Ik voel me een dankbaar en gezegend mens en ik hou van het leven, ik hou van de mensen en ik hou van jullie allemaal hier. En morgen kan het weer anders zijn. Niet dus. Nooit echt. Zo genoeg gezwets en ego geneuzel... Echt niet, dit is echt.....op naar de quiz.....
Nadje is offline  
Oud 17 December 2014, 21:42   #865
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Zo dan mensen, ik ben er weer even uit. Ik zit nu nog op de laptop in mijn winkeltje. Heb zojuist de laatste klant eruit gebonjourd. Die, omdat het vandaag de laatste (Osho)meditatie van dit jaar was, een flesje wijn had meegebracht, en nu moet ik al wankelend mijn weg naar huis nog zien te vinden en dan kijken of ik daar de conversatie nog verder kan volgen op die verrekte i-pad. Dus alle christusmensen, bid maar voor mij dat ik heelhuids thuis kom. Laterssssssss..........
Nadje is offline  
Oud 17 December 2014, 22:17   #866
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Zo ik ben er weer. Heelhuids thuis.
Nadje is offline  
Oud 17 December 2014, 22:32   #867
omno
Asprirant lid
 
omno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 December 2014
Berichten: 0
Standaard

Indien draaierig, water drinken.
omno is offline  
Oud 17 December 2014, 22:40   #868
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omno Bekijk bericht
Indien draaierig, water drinken.
Dank voor de tip.
Nadje is offline  
Oud 17 December 2014, 23:16   #869
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Zo dan mensen, ik ben er weer even uit. Ik zit nu nog op de laptop in mijn winkeltje. Heb zojuist de laatste klant eruit gebonjourd. Die, omdat het vandaag de laatste (Osho)meditatie van dit jaar was, een flesje wijn had meegebracht, en nu moet ik al wankelend mijn weg naar huis nog zien te vinden en dan kijken of ik daar de conversatie nog verder kan volgen op die verrekte i-pad. Dus alle christusmensen, bid maar voor mij dat ik heelhuids thuis kom. Laterssssssss..........
eh... het is toch een laptop? Die kan je toch mee naar huis nemen? Ik sleep het ding ook overal mee naar toe ...
Maria is offline  
Oud 17 December 2014, 23:19   #870
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
eh... het is toch een laptop? Die kan je toch mee naar huis nemen? Ik sleep het ding ook overal mee naar toe ...
Ja doe ik ook, maar ja ik blijf slepen. en ik was met de benenwagen vandaag en ik had al een zware tas, dus vandaar....
Nadje is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.