Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 January 2015, 23:28   #81
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht


Ontlast je!

Ook deze uitdrukking heeft een andere connotatie
Theo is offline  
Oud 10 January 2015, 23:29   #82
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
@Theo: 4. De conclusie "er zijn hier mensen die wel zelf onderzoek doen, die zien wat ik bedoel" is onjuist. Ik doe ook zelf onderzoek en zie niet wat je bedoelt. En voor zover ik wel zie wat je bedoelt ben ik het er regelmatig niet mee eens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht

Maria heeft een ego-kramp. Ontlast je!
Lijkt me eerder dat jouw toilet verstopt is en dat je daarom even je eigen ontlasting hier kwijt moet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
@Marie:...Maar ik wil je toch even huggen. Ook al hou ik jou daarmee van het onvolprezenzelfonderzoek af, volgens de voorzitter en de vice voorzitter, daar heb ik toch mooi poep aan.
Puppetji is offline  
Oud 10 January 2015, 23:30   #83
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Maria, het is hoe jij het ziet. Ik zie het precies zo. Maar ik begrijp alleen niet goed waarom je je d;r zo druk om maakt. Ik herken het wel, maar als je het wel beschouwd is het toch soms hilarisch? Maar ja, ik snap dat jij dat nu even niet ziet. Of zo kunt/wilt zien. Dan hoef je ook niet meer weg te gaan. Deed ik in het verleden ook. Ik kan er nu echt smakelijk om lachen. En zo niet, dan ga ik lekker iets anders doen. Maar ik wil je toch even huggen. Ook al hou ik jou daarmee van het onvolprezenzelfonderzoek af, volgens de voorzitter en de vice voorzitter, daar heb ik toch mooi poep aan.
Dank je schat KiSs. Je hebt gelijk, en ik weet het ook niet waarom ik er nu zo op doorga. Ik wilde iets duidelijk maken denk ik. Maar loop er dan zelf tegenop. Je hebt gelijk, het is weer mooi geweest. Thanks.
Maria is offline  
Oud 10 January 2015, 23:31   #84
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Maria, het is hoe jij het ziet. Ik zie het precies zo. Maar ik begrijp alleen niet goed waarom je je d;r zo druk om maakt. Ik herken het wel, maar als je het wel beschouwd is het toch soms hilarisch? Maar ja, ik snap dat jij dat nu even niet ziet. Of zo kunt/wilt zien. Dan hoef je ook niet meer weg te gaan. Deed ik in het verleden ook. Ik kan er nu echt smakelijk om lachen. En zo niet, dan ga ik lekker iets anders doen. Maar ik wil je toch even huggen. Ook al hou ik jou daarmee van het onvolprezenzelfonderzoek af, volgens de voorzitter en de vice voorzitter, daar heb ik toch mooi poep aan.
Ja, jij bent een hopeloos geval Nadje. Al 5 jaar stilstand. En weer Maria aan het sternum drukken. Terwijl er ook een directe hug is. Maar ja, weet jij veel.
Theo is offline  
Oud 10 January 2015, 23:33   #85
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Jij vond mijn openheid in het begin zo mooi. Toch ben ik nog steeds dezelfde.
Dit heb jij mij al eerder verteld en ik heb daar over nagedacht. Ik ben een klein jaar niet actief geweest op dit forum, maar ik discussieer ook irl met mensen.
Discussie irl gaat er anders aan toe dan via een forum. Zoals ego ego aantrekt, trekt niet-ego ook niet-ego aan. Ik ben mij bewust dat ik hier anders ben dan irl. Ook anders dan in een 1 op 1 discussie via internet.

Het opvallende voor mijzelf is dat ik via dit forum veel meer meekrijg van de ongeziene wereld die volgens velen niet bestaat. Dat is een onderzoeksterrein waar ik momenteel veel mee bezig ben. Ik ben mij bewust van mijn veranderende houding -mede dankzij jouw opmerken- doch ik stuur daar niet in. (niet-doen)

Dat jij, Rob, Pup niet zien of begrijpen wat ik met de ongeziene wereld bedoel, dat kan ook liggen aan verschillend taalgebruik. Of jullie zien het gewoon niet, dat kan ook. Ik kan daar alleen achter komen door er naar te vissen. (ja, ik gebruik weer veel ik) Ik heb dus idd het pareren nodig. De werking van dit forum is eenmaal anders dan irl. Ik ben ook van mening dat internet überhaupt uitvergrotend/anders werkt.

Met gebruikers bedoel ik de gebruikers van dit forum. Een mooi voorbeeld ook van hoe wij elkaar in taal slecht verstaan. Pas nu realiseer ik mij dat het woord 'gebruiker' ook een andere connotatie heeft. Ik bedoel: het geeft maar aan hoe wij hier gespitst zijn op woordjes. En dat ik met hetzelfde woord wat anders kan bedoelen dan jij.

Naar mijn mening ben je erg gespitst op dat taalgebruik, welke idd in mijn geval meer de confrontatie zoekt dan in het begin. Dat mag je als verdediging opvatten.
Theo, dank voor je uitleg. Voor zover ik te fel tegen je was, dan spijt me dat. Op de inhoud wil ik niet meer ingaan. Slaap lekker zometeen.
Maria is offline  
Oud 10 January 2015, 23:35   #86
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Theo, dank voor je uitleg. Voor zover ik te fel tegen je was, dan spijt me dat. Op de inhoud wil ik niet meer ingaan. Slaap lekker zometeen.
Dankjewel, Maria. Verder is de discussie voor mij geen probleem. Ik vind het fijner als je 'te fel' bent tegen mij, dan dat je in stilzwijgen hult. En door mij attent te maken op mijn veranderde houding (wat je al een paar weken terug deed) ben je mij dienstbaar geweest.

Slaap lekker.
Theo is offline  
Oud 10 January 2015, 23:41   #87
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Theo, je energie is onmiddellijk verandert naar de "oude"lees prettige(r) sfeer. Met dank aan Maria. Ik sluit me daarin volledig bij haar aan. Ik sluit me bij jou volledig aan dat ik het ook fijn vindt dat Maria zich geuit heeft. Ook haar reactie heeft onmiddellijk daarna een andere energie. Of misschien vind ik het gewoon prettig om dat te geloven. Maar dat is wat ik zie/ervaar/beleef eraan. Dank aan beiden. Omdat ik het nu eenmaal niet kan laten. Zal ik ook nooit laten. Sommige dingen veranderen nooit Theo. Slaap lekker voor straks.
Nadje is offline  
Oud 10 January 2015, 23:43   #88
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Ja, jij bent een hopeloos geval Nadje. Al 5 jaar stilstand. En weer Maria aan het sternum drukken. Terwijl er ook een directe hug is. Maar ja, weet jij veel.
Ik heb geen idee(en) (meer). Nou jij nog Theo.
Nadje is offline  
Oud 10 January 2015, 23:58   #89
InX
Jubilaris
 
Geregistreerd: 11 December 2014
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ja verzet kost een heleboel energie, het is niet voor niks dat ik daar steeds op wijs. Soms drukt het leven zelf je met de neus op de feiten en wordt je gedwongen idd.
Het laatste (het leven zelf) werkt beter dan het eerste (guru-wijsheden).

Citaat:
Er zit wel veel 'ik' in de beleving, weet je al 'wie/wat' dat 'ik' is?
Ja, ik ben een andere jij. We komen allemaal voort uit dezelfde bron.
Ik denk wel, dat jij mijn schoenen niet past ;)
InX is offline  
Oud 11 January 2015, 00:07   #90
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Theo, je energie is onmiddellijk verandert naar de "oude"lees prettige(r) sfeer. Met dank aan Maria. Ik sluit me daarin volledig bij haar aan. Ik sluit me bij jou volledig aan dat ik het ook fijn vindt dat Maria zich geuit heeft. Ook haar reactie heeft onmiddellijk daarna een andere energie. Of misschien vind ik het gewoon prettig om dat te geloven. Maar dat is wat ik zie/ervaar/beleef eraan. Dank aan beiden. Omdat ik het nu eenmaal niet kan laten. Zal ik ook nooit laten. Sommige dingen veranderen nooit Theo. Slaap lekker voor straks.
Ik prefereer meer de onderzoeksmodus. Niet omdat ik niet in die prettige sfeer wil verkeren, maar omdat ik verder wil in deze hele materie.

Jij ook slaap lekker!
Theo is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.