Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 December 2011, 20:31   #81
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Beste Gargamel zoals gezegd. Ik heb geen gezagsprobleem ik heb echter wel problemen met mensen die mij min of meer verbieden gebruikt te maken van grondrechtelijke recht op vrijheid van meningsuiting. Verder behou ik mij het recht voor gezagsdragers op hun gedrag aan te spreken. En u gedrag richting mijn persoon ervaar ik als uiterst onhebbelijk. Ik verwacht van iemand met gezag dat hij zich behoorlijk en volwassen gedraagt en ik heb u dat vooralsnog richting mijn persoon niet zien doen.
In dat geval wil ik u er aan herinneren dat u hier niets hebt aan uw grondrechten. U bevindt zich hier als het ware in mijn huis en ik verleen u niet het recht om op mijn tapijt te schijten.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 14 December 2011, 21:44   #82
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Beste Gargamel, dat ik op dit forum geen aanspraak kan maken op mijn grondrecht dat was mij al duidelijk.

Ik ben mij er dus van bewust dat ik mij op drijfzand bevindt waar ik ondanks u tegenwerking blijf pleiten voor de grondrechten van de mens zoals beschreven.

Ik wil bij deze dan ook aan het moderaat vragen mee te kijken mbt tot de manier waarop u mij benaderd of over mij gesproken hebt vanaf het moment dat u meende te zien dat ik iemand aan het stigmatiseren was, wat niet zo was en ik u ook op gewezen heb middels mijn tekst die u vervolgens meende belachelijk te moeten maken middels u schrijven.

Ik wil er verder op wijzen dat het u natuurlijk vrij staat de pest aan mij te hebben maar dat maakt mij niet tot het mens die u van mij wenst te maken.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 14 December 2011, 21:48   #83
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Wat een gezeik zeg. Ga kerstkaartjes maken.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 December 2011, 21:58   #84
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Beste Naadje jij bent natuurlijk vrij e.e.a. gezeik te vinden maar ik neem e.e.a. zeer zwaar op. Ik vind de manier waarop het beheer mij hier benaderd en belachelijk maakt uiterst onaangenaam om niet te zeggen onfatsoenlijk mn omdat ik daar geen enkele aanleiding toe heb gegeven.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 14 December 2011, 22:11   #85
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik wil bij deze dan ook aan het moderaat vragen mee te kijken.
Weest u gerust, het moderaat kijkt mee.
De meest verstandige opmerking die u tot nu toe heeft gemaakt is deze:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
... daar ga ik het verder bij laten ...
U heeft uw punt onder de aandacht gebracht en de reactie van de beheerder is duidelijk.

Ik raad u aan om uw verstandige voornemen ten uitvoer te brengen en het er verder bij te laten.

Vriendelijke groet,
Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 14 December 2011, 22:17   #86
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
In dat geval wil ik u er aan herinneren dat u hier niets hebt aan uw grondrechten. U bevindt zich hier als het ware in mijn huis en ik verleen u niet het recht om op mijn tapijt te schijten.
Dat wordt nog knap lastig op zo'n vliegend tapijtje....
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 December 2011, 22:37   #87
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Weest u gerust, het moderaat kijkt mee.
De meest verstandige opmerking die u tot nu toe heeft gemaakt is deze:



U heeft uw punt onder de aandacht gebracht en de reactie van de beheerder is duidelijk.

Ik raad u aan om uw verstandige voornemen ten uitvoer te brengen en het er verder bij te laten.

Vriendelijke groet,
Bromsnor.
Dus u zegt eigenlijk dat ik de drol ( de woorden van het beheer ) die het beheer in eigen huis heeft gelegt als mijn drol moet beschouwen? Nou ja ik ben de beroerste niet wanneer het beheer zo kinderachtig is niet te kunnen toegeven dat het zich onbehoorlijk heeft gedragen.

Dank voor u reaktie en u wijze advies.

Mvrg Vagebond
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 14 December 2011, 22:59   #88
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

De gang van zaken op dit forum zint me niet.
Het is niet eens de zichtbare inhoud, het zijn de niet-zichtbare dingen.
Ik heb geen vertrouwen meer in de beheerder noch in de moderatoren.
Gaarne zie ik mij uitgeschreven.

Met vriendelijke groeten.
.
Danique is offline   Met citaat reageren
Oud 14 December 2011, 23:43   #89
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danique Bekijk bericht
De gang van zaken op dit forum zint me niet.
Het is niet eens de zichtbare inhoud, het zijn de niet-zichtbare dingen.
Ik heb geen vertrouwen meer in de beheerder noch in de moderatoren.
Gaarne zie ik mij uitgeschreven.

Met vriendelijke groeten.
.
Ik zou me graag hierbij aansluiten, de zaken op dit forum zinnen mij evenmin. Het is op ieder forum zo dat de eigenaar van het forum bepaald hoe dat forum gestalte krijgt, hetgeen ook logisch is immers het is zijn 'geesteskind' waarvoor hij de inspanningen van het oprichten heeft verricht en waarvoor hij vervolgens ook de rekeningen gepresenteerd krijgt.

Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik heb graag plezier van het door mij besteedde geld en wat ik met enige regelmaat te verduren krijg is een hoop chagrijn. Het zijn er telkens maar een paar, het was Aad die zijn wachtwoord te grabbel gooide en het waren (!) Mihaela en Madelief die meenden bij voortduring de leiding naar de kroon te moeten steken, thans opgevolgd door ene Vagebond waarin onmiskenbaar beroepsopposant Marijke is te herkennen.

Het is in mijn optiek logisch dat de eigenaar van een forum mag verwachten dat de gast zich enigszins naar de gangbare beleefdheden en desnoods naar wat huisregels gedraagt. Het druist in tegen de gewone gangbare regels van fatsoen om hem van alles voor de voeten te gaan werpen omdat hij notabene in zijn 'eigen woning' toevallig niet de verbale shit van recalcitrante bezoekers op zijn tapijt wil.

Iedere huiseigenaar waar je het als gast te bont maakt geeft je te kennen dat je ongewenst bent, pakt je desnoods bij je lurven en zet je buiten. Ik kan heel veel hebben maar het ligt niet in mijn aard om politieagentje te spelen bij overigens maar een paar leden. Ik zie wel eens wat ongerechtigheden maar daar gaat niet zo'n zuigende en insinuerende werking vanuit die de sfeer verpest, het zijn meer de beroepsquerulanten die dat doen.

Je gedraagt je als daarom wordt verzocht en zo niet er zijn zoveel leuke fora die wat strakker geregeld zijn daar kun je lekker met de leiding gaan soebatten, ik ken een paar recentelijk opgerichte waar dat helaas voor jou resulteert in een onmiddellijke verwijdering.

Wij zijn hier mild en aardig maar als het nodig is kan dat anders worden.

Ik weet overigens bij jou niet of je wel echt wilt worden uitgeschreven want meestal is dit een impulsieve handeling die je vrijwel direct erna weer ongedaan wenst te maken.
Maar je kunt uiteraard uitgeschreven worden als dat je wens is.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 15 December 2011, 00:09   #90
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Beste Bromsnor het spijt mij dat blijkt dat ik mij niet aan u wijze raad kan houden en mij toch weer gedwongen voel te reageren op de aantijgingen richting mijn persoon door het beheer.

Beste Gargamel, alles wat ik gedaan heb is je aanspreken op je gedrag, je kunt mij je eigen vergissingen niet aanrekenen.

Ik hou me strikt aan de regels die opgesteld zijn en ik vraag van jou dat jij je aan die zelfde regels houdt waar jij als beheer toch achter staat meen ik daar jij die regels zelf hebt opgesteld. Hoe wil jij serieus genomen worden wanneer jij jezelf toestaat die regels te overtreden en vervolgens wanneer je daar op aangesproken de gene die dat doet belachelijk gaat zitten maken.

Je hebt duidelijk je punt gemaakt dat je de pest aan mij hebt, maar het is en blijft een feit dat jou ideeen over mij jou ideeen zijn en dat ik mij daar niet herken.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.