Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 October 2011, 12:28   #81
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Laat ik u dan vanaf hier mededelen dat ik geen problemen heb via derden iemand anders iets duidelijk te maken.
Huh ? Ben je daarin veranderd, ik kan me nog verschillende voorvallen herinneren over de stampij die je maakte als er over jouw rug statements over anderen gemaakt werden.

Dat schept hoop voor de toekomst wat betreft je argwaan over de forumleiding. Maar het is natuurlijk ook meteen al een geweldige kans om je gedachten eens wat minder, of beter nog helemaal niet, serieus te nemen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 October 2011, 16:23   #82
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Huh ? Ben je daarin veranderd, ik kan me nog verschillende voorvallen herinneren over de stampij die je maakte als er over jouw rug statements over anderen gemaakt werden.

Dat schept hoop voor de toekomst wat betreft je argwaan over de forumleiding. Maar het is natuurlijk ook meteen al een geweldige kans om je gedachten eens wat minder, of beter nog helemaal niet, serieus te nemen.
Nou Renoir laat ik maar eens beginnen met het feit dat ik het verband niet zie tussen het één en het ander, dan doel ik op wat heeft mijn mening mbt de forumleiding te maken, in het bijzonder aangaande jou persoon, met via derden iets tegen anderen willen zeggen met elkaar te maken?

Ik kan me die voorvallen ook herinneren Renoir, en in mijn herinnering ging het in jou geval enkel om uit pure frustratie als een klein blaag te schelden en trappen naar ene Aart omdat je bij hem geen ingangetje kon vinden om je omhoogvallen egoshit bij achter te laten.

Dat lijkt mij toch echt andere koek te zijn dan wat ik hier via derden aan het doen was.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 4 October 2011, 17:20   #83
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Nou Renoir laat ik maar eens beginnen met het feit dat ik het verband niet zie tussen het één en het ander, dan doel ik op wat heeft mijn mening mbt de forumleiding te maken, in het bijzonder aangaande jou persoon, met via derden iets tegen anderen willen zeggen met elkaar te maken?

Ik kan me die voorvallen ook herinneren Renoir, en in mijn herinnering ging het in jou geval enkel om uit pure frustratie als een klein blaag te schelden en trappen naar ene Aart omdat je bij hem geen ingangetje kon vinden om je omhoogvallen egoshit bij achter te laten.

Dat lijkt mij toch echt andere koek te zijn dan wat ik hier via derden aan het doen was.
Heb ik net in het andere draadje over de sluiting van het Remonforum gehad over dat insinueren duikt het hier weer opnieuw op.

Citaat:
Ik kan me die voorvallen ook herinneren Renoir, en in mijn herinnering ging het in jou geval enkel om uit pure frustratie als een klein blaag te schelden en trappen naar ene Aart omdat je bij hem geen ingangetje kon vinden om je omhoogvallen egoshit bij achter te laten.
Ik kan het wel wijten aan je slechte herinnering dat betekend niet dat je me hier neerzet op een wijze waar ik niks mee kan. Het is gewoon je wanstaltige visie en draagt op geen enkele wijze bij aan de kennis die ik over mezelf heb. Het is dan ook niet bedoeld om behulpzaam te zijn, het is gewoon een beetje rotzooi trappen, met modder gooien.

Het schildert me af als een onredelijk monster, als een inferieur sujet, tegenover je grote held Aad, die je overigens juist op het Remonforum blameerde over dat ie je onschuld had geroofd. Ik heb tegen dat afschilderen van mij als inferieur geen enkele moeite, als het je dienstig is moet je dat vooral doen, maar het helpt ook jou niet.

Je zinkt steeds verder weg in je moeras van destructie.

Voor mij ziet het er zo uit:

Ik zie je publiek bespelen door je tegen mij af te zetten om daarmee jezelf en je makker van nu (bepaald niet van toen) op te krikken.

Als ik zeg dat ik je zag ergeren aan het feit dat ik een statement maakte over de rug van iemand anders (het ging overigens over een statement aangaande Esther) in een forumitem van jou, dan is dat om een signalering die je zelf ook kunt doen om je wijze van gedrag, van functioneren zichtbaar te maken.

Dat is de behulpzaamheid die geen veroordeling in zich heeft.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 October 2011, 02:06   #84
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Pardon Renoir, wie was hier degene die de geschiedenis erbij betrokken heeft? Ik dacht toch dat jij dat was en niet mijn persoon, en nu probeer je e.e.a. op mijn bordje te schuiven?

Je kunt dansen en springen zo je wilt Renoir, jij was niet fris bezig met mijn persoon, die je op alle mogelijke manieren aan het koeieneren bent geweest om jou eigen nieuwsgierigheid te kunnen bevredigen waarbij je gewone ordinaire scheldpartijen, daarbij een zooitje psychiatrische ziektes waar ik aan zou lijden volgens jou, niet uit de weg ging omdat ik niet met je meeging in jou ideeen mbt tot mijn persoon, en nog altijd ben je niet ontdaan van dergelijke zaken naar mijn hoofd te smijten.
Je was in gevallen niet fris met de persoon Aart en of anderen.
Ik mag nog van geluk spreken dat ik niet geheel en al ben meegezogen in het enorme ego-moeras waar jij me in wilde meetrekken om jou aan je zelfbevredigings-trekken te laten komen. Ik zou me oneindig smerig hebben gevoelt als jou slaafje waar je mee kan doen wat jij (Renoir)wil. Ik heb de weg uit slavernij niet bewandeld om vervolgens opnieuw daarin gevangen te raken, als ik zo vrij mag zijn dat op te merken.

Jij beste Renoir hebt mazzel dat ik ben die ik ben en dat ik never nooit geklaagd heb bij Remon, in dit geval, en dat ik jou en andersmans ( dan heb ik het over de schaapjes die zonder verder na te denken of zich dingen af te vragen meegingen in jou visie(s), handelswijzen kon zien als hulpvaardigheid mbt mijn bewustwordingsproces.

Ik sta op eigen benen en dat sta ik al een hele tijd.

Mbt de relatie Aart en mijzelf die kon ook niet lopen aangezien Aart niet wist wat er bij mij speelde en dien ten gevolge zijn eigen invullingen volgde en voor waar aannam. Bij mij heerste verwarring omdat Aart in eerste instantie meer bewustzijn leek te hebben dan er feitelijk was waardoor ik dacht dat hij begreep waar ik het over had. Nu dat bewustzijn was er niet zo bleek al snel. Jij Renoir hebt geen idee hoe moeilijk het voor me was voortdurend tegen die muur aan te lopen van afwijzing vanuit voor ingenomen ideeen want dat is wat het was. En jij Renoir heb geen flauwe notie van de pijnlijkheid mbt tot het moment waarop die voor in genomen ideeen gestuurd vanuit het ego van de verschillende mensen zich verzamelden in een punt van aanval en ja Aartmans was daar één van de hoofdpersonen in.

Jou zgn sociale bevlogenheid is voor mij een totale aanfluiting die als een tang op een varken slaat.

Verder heb jij geen enkel idee van wat mij al dan niet helpt Renoir. Je kende mijn situatie en beweegredenen niet en je kent nog altijd mijn situatie en beweegredenen niet.

Je oordeelt/veroordeelt m.i. op een manier die werkelijk te pijnlijk lachwekkend voor woorden is, maar goed het is je gegunt te menen dat jij niet van het oordelende soort bent, als jou dat gelukkig maakt.

Tussen Aart en mijzelf zijn zaken, zoals gezegd, tot helderheid gekomen die tot helderheid dienden te komen, zodat ik eindelijk weer verder kan waar ik gebleven was.

Verder zul je toch wat specifieker moeten zijn beste Renoir wanneer je niet wilt dat ik kom met dat wat voor mij vooraanstaand cq belangrijk is.

Voor de rest zou ik me, als ik jou was Renoir, eerst maar eens bezig gaan houden houden met zicht te krijgen op jou eigen gedrag ipv je bezig te houden met je voortdurende en hardnekkig invulling dat ik geen zicht cq mij bewust zou hebben/zijn op mijn gedrag cq beweegredenen. Want waar ik mij wel of niet bewust van ben daar heb jij geen zicht op en zul je ook geen zicht op krijgen zolang jij niet bereid bent naar jezelf te kijken.

Wijziging aangebracht door Madelief op 5 October 2011 om 02:21.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 5 October 2011, 10:57   #85
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Pardon Renoir, wie was hier degene die de geschiedenis erbij betrokken heeft? Ik dacht toch dat jij dat was en niet mijn persoon, en nu probeer je e.e.a. op mijn bordje te schuiven?
Je ellende op mijn bordje schuiven was al gaande Madelief, het afgeven kreeg hier alweer dezelfde teneur als op het Remonforum waar je tekeer ging tegen Aad. Er zijn hier genoeg mensen die je geschiedenis kennen dus voor je mooie schijn hoeft dat niet.

Ik wilde dat gewoon even duidelijk hebben. Voor mij mag die onfrisse toestand met het forum van Remon ten onder zijn gegaan.

Ik ga de geschiedenis ook niet herhalen en zwijg hier verder over.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 October 2011, 12:45   #86
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Beste Renoir, ik zou als ik jou was eerst eens leren goed te lezen.

Ik schuif niks op jou bordje af, ik heb gezegd dat jou en andermans schofterige ego-gedrag mij geholpen heeft mbt tot mijn bewustwordingsproces.

In feite gaf ik jou en anderen dus een compliment mbt tot, wat jij noemt..... jullie hulpvaardigheid.

Dus ik begrijp je gezeur niet, eerlijk gezegd.

Verder is het zo dat jij hier opnieuw de geschiedenis leven in blaast door wederom ene Aart erbij te betrekken, zonder dat je ook maar één woord van wat ik nu feitelijk geschreven hebt schijnt te hebben begrepen cq tot je door hebt laten dringen.

Wanneer het over Aart gaat zou ik eerst maar eens kijken naar je eigen handelen mbt hem ipv hier je plaatsvervangende verontwaardiging, die werkelijk nergen op slaat m.i., mbt mijn handelen, in verband met hem, te uiten.

Dat zwijgen van jou neem ik met een grote korrel zout beste Renoir als u mij niet kwalijk neemt.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 5 October 2011, 18:24   #87
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
ik heb gezegd dat jou en andermans schofterige ego-gedrag
Beste Marijke,

Het vriendelijke doch dringende verzoek om dergelijk taalgebruik in het vervolg achterwege te laten. Hartelijke dank voor uw medewerking.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 5 October 2011, 18:48   #88
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Beste Bromsnor ik zal van nu elk grove gedraging van ene Renoir dat bericht onder u aandacht brengen middels het driehoekje.

Dit gezien het feit dat dat u kennelijk enkel alleen beticht van grofheid cq beledigend gedrag.

Grofheid ligt namelijk ligt namelijk niet enkel en alleen in woorden als schofterigheid en aanverwanten.

Ik wil daarmee zeggen dat in mijn ogen Renoir zich met de regelmaat van de klok als een schoft gedraagt.

Eén voorbeeldje van dat gedrag wil ik toch niet nalaten hier te benoemen.

Zie onderstaande quote:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Op welk punt verlies je de greep op de realiteit Madelief ?
Ik zie dat als een ernstige aantijging die geen enkele grond heeft, maar een persoonlijk mening van ene Renoir die kwetsend en beledigend bedoelt is mbt mijn persoon.

Nu mijn mening is dat Renoir zich als een schoft heeft gedragen en zich nog altijd als een schoft gedraagt, met u welnemen.

Mvrg. Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 5 October 2011, 19:00   #89
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Beste Marijke,

Ik ben niet van plan om met u in discussie te gaan.
Mijn vraag aan u is helder, namelijk om uw taalgebruik aan te passen.

Nogmaals hartelijk dank voor uw medewerking.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 5 October 2011, 19:27   #90
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Beste Bromsnor,

Ik ga met u niet in discussie.
Mijn vraag aan u is helder namelijk dat u Renoir aanspreekt op zijn kwetsend en beledigend bedoelde gedrag aanspreekt.

Dan zal ik evt. gaan overwegen u te gemoet te komen mbt tot u vraag.

Alvast hartelijk dank voor u medewerking.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.