Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 March 2013, 15:28   #81
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
En weer een gerealiseerde,.....pies of keek!
Serieus nu, wat is gerealiseerd zijn eigenlijk?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 15:34   #82
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik heb nu buikpijn van dit heel gesprek. Al die emoties en mijn ego dat even moet buigen. Voelen jullie totaal niet geraakt in contact met mensen?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 15:47   #83
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb nu buikpijn van dit heel gesprek. Al die emoties en mijn ego dat even moet buigen. Voelen jullie totaal niet geraakt in contact met mensen?
Met regelmaat,.....

Wat ik steeds beter ga kunnen als ik iets voel opborrelen, is dat ik het direct naar mezelf speel.
Stel, ik wil eigenlijk iemand een lul noemen, dan kan ik bijna elke keer dat in gedachten tegen mezelf zeggen, en niet tegen die ander.
Ik noem mezelf dan een lul,...en kijk dan wat er allemaal in me gebeurt.

Dus die geraaktheid, getriggered door contact met anderen vind plaats in mij en door mij.
En af en toe kan ik nog melangolisch terug denken aan de tijd dat ik naar de ander kon wijzen,.....vette pech voor mij!
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 15:50   #84
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de joggers voor jou een bigger issue zijn dan voor mij. Sterker nog, ik weet het wel zeker. WiNk
Bijna goed maar net niet helemaal.....

Ik las een zinnetje van ene Guy waarin hij zich afvroeg: .......waar die 'ik' dan is. Dus ik denk:" ach die arme man is vergeten waar zijn 'ik' gebleven is." Nu wil het toeval dat ik gisteren toevallig - ik was er niet naar op zoek, het werd me gewoon maar in de schoot geworpen - tegen dat 'ik' aan liep. Vervolgens dacht ik vanochtend toen ik dat zinnetje zag staan ( zie boven ):" ik zal hem zijn 'ik' even op een presenteerblaadje brengen - want ik kan er niks mee - hij zal me vast dankbaar zijn dat ik hem even in herinnering breng dat zijn 'ik' daar en daar gewoon voor het oprapen ligt." Je naam staat erop dus al te moeilijk kan het niet zijn.

Doei en your welcome WiNk
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 17:20   #85
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Helder begaafd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht

Ik reageer volgens mij heel veel op je, waarom denk je dat ik je uit de weg zou gaan, en dat je daar ook niet verbaasd over zou zijn?
Blijkbaar me weer in vergist.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 17:27   #86
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Ik zie eerder een joggende Guy in vagebonds dromen(of zijn het nu mijn dromen?),......lekker zweterig en nat, okselgeur met een goedkope deo,....en maar proberen een jonge deerne in te halen.

"Heb ik jou hier vaker zien rennen" komt door het zware gehijg dan ook niet over,.....

Wisent of wieontvangt,.....
ben je een vrouw Hans a? (Vreemde dromen heb je voor een man)..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 17:44   #87
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Bijna goed maar net niet helemaal.....

Ik las een zinnetje van ene Guy waarin hij zich afvroeg: .......waar die 'ik' dan is. Dus ik denk:" ach die arme man is vergeten waar zijn 'ik' gebleven is." Nu wil het toeval dat ik gisteren toevallig - ik was er niet naar op zoek, het werd me gewoon maar in de schoot geworpen - tegen dat 'ik' aan liep. Vervolgens dacht ik vanochtend toen ik dat zinnetje zag staan ( zie boven ):" ik zal hem zijn 'ik' even op een presenteerblaadje brengen - want ik kan er niks mee - hij zal me vast dankbaar zijn dat ik hem even in herinnering breng dat zijn 'ik' daar en daar gewoon voor het oprapen ligt." Je naam staat erop dus al te moeilijk kan het niet zijn.

Doei en your welcome WiNk
Opnieuw kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ervoor zorg dragen dat er toch voorla niks vergeten wordt, met name daar waar het persoonlijk ondervonden leed betreft, toch echt jouw dingetje is.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 17:56   #88
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Opnieuw kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ervoor zorg dragen dat er toch voorla niks vergeten wordt, met name daar waar het persoonlijk ondervonden leed betreft, toch echt jouw dingetje is.
Trapt daar iemand in dan Guy, in je afschuif-systeem? Want alles wat zich voordoet is het dingetje van de ander bij jou. Goed bezit!. Dit met goed bezig is sarcastisch bedoelt uiteraard, voor dat jij jezelf weer een schouwer klopje geeft. Maar gelukkig dat je Ulla en Hans hebt, die heel naïef lezen, en in ieder hoogmoedige individu een gerealiseerde zien.
Geen wonder dat je alleen bent, zo kan je ook altijd gelijk hebben.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 18:05   #89
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Opnieuw kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ervoor zorg dragen dat er toch voorla niks vergeten wordt, met name daar waar het persoonlijk ondervonden leed betreft, toch echt jouw dingetje is.
Guy ik ben bang dat je een stofje in je oog hebt en daardoor dingen ziet die er niet zijn.

Die vermaledijde joggers ook, waarom kunnen ze niet gewoon thuis blijven, ze kunnen ook alleen maar stof doen opwaaien met hun geren, geen wonder dat ik een hekel aan ze heb. Ben ik nog blij dat het geen kudde op hol geslagen wisenten is, want die zou ik gelijk afknallen wanneer ze langs komen, fuck nature.....

Het ga je goed Guy we laten het hierbij

Even mijn iPhone zoeken en mijn renpakje aan en dan op pad. Het regent dus heb ik mooi gelijk een gratis douche gehad als ik thuiskom.

Toedeloe.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 18:08   #90
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Guy ik ben bang dat je een stofje in je oog hebt en daardoor dingen ziet die er niet zijn.

Die vermaledijde joggers ook, waarom kunnen ze niet gewoon thuis blijven, ze kunnen ook alleen maar stof doen opwaaien met hun geren, geen wonder dat ik een hekel aan ze heb.

Het ga je goed Guy we laten het hierbij

Even mijn iPhone zoeken en mijn renpakje aan en dan op pad. Het regent dus heb ik mooi gelijk een gratis douche gehad als ik thuiskom.

Toedeloe.
Goed bezit Vagebond, iPhone, ik heb zo een oude Nokia telefoon. Zo een die geen foto-mogelijkheden heeft. Die gaat maar niet stuk, en ik gooi geen werkende dingen weg..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijk einde forum komt in zicht. Renoir Mededelingen forumbeheer 26 15 January 2021 11:41


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 11:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.