Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 August 2012, 18:34   #81
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Kort samengevat:

Haar boek is hier besproken.
Maar omdat het niet klikte met **** is de boekbespreking verwijderd.
En omdat blijkbaar men hier overgevoelig is geraakt voor de discussie's van en over ****, begint men er liever helemaal niet meer aan. Aan een nieuwe boekbespreking.
Het demoniseren van een openbaar persoon is natuurlijk laf en schandalig, wanneer men zelf verscholen gaat achter een nepnaam of zeer beperkte openbare persoonsgegevens. Want welke schade loop je dan zelf zo op?
Maar toen dreigde **** persoonsgegevens van haar aanvallers te openbaren. Toen werd opeens alle draadjes verwijderd of aangepast, tot op heden.
Ondertussen is zij wel behoorlijk zwart gemaakt.
En worden nog steeds berichtjes zomaar opeens verwijderd, door de beheerder om vooral zelf niet in een verkeerd daglicht te komen staan. Want men moet kunnen blijven geloven in de zogenaamde onkreukbaarheid van een zekere 'Renoir'.
Tja jij blijft je eigen gedachten er op nahouden zie ik. Ook al herhaal je dat 100.000 keer het wordt er geen waarheid door hoor.

Anoniem is wat ik wil blijven, als je dat laf noemt tja dan hebben wij natuurlijk geen uitgangspunt. Dan houdt het op.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 19:00   #82
Frog
Asprirant lid
 
Frog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 July 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Anoniem is wat ik wil blijven, als je dat laf noemt tja dan hebben wij natuurlijk geen uitgangspunt. Dan houdt het op.
Blijf gerust anoniem, mij een biet, daar gaat het niet om. Het is laf wanneer je een openbaar persoon aanvalt (demoniseert!) vanachter je masker.
__________________
'Look What Is.'
Frog is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 19:06   #83
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Blijf gerust anoniem, mij een biet, daar gaat het niet om. Het is laf wanneer je een openbaar persoon aanvalt (demoniseert!) vanachter je masker.
Ook daarop heb ik al antwoord gegeven maar het bevredigd je kennelijk niet. Ook hier wordt de leugen geen waarheid ook al herhaal je hem 100.000 keer.

Zoals al gezegd, als ik hier mijn boek kom bespreken dan moet ik er op bedacht zijn dat het niet goed wordt ontvangen. Ik zie geen personen en ben er geen, hoe graag jij ook een persoon met een gezicht en een achtergrond van mij wilt maken en het zal me worst wezen dat je dat laf noemt.
Zoals ook al eerder gezegd ben ik wars van zelfkennisboeken omdat het dwaalwegen zijn en daarom bekritiseer ik ze. Dat heeft nog nooit wat met de persoon te maken gehad. Als jij je geesteskindje niet bekritiseert wil zien moet je het hier niet vertonen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 19:44   #84
moi
Vicaris
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 58
Standaard

Ik "DACHT" dat vrouwen alleen maar konden kibbelen/zeuren, begin daar nu wel ernstig aan te twijfelen.



Het begint nu ook wel een herhaling van steeds herhalende feiten te worden.

En een dreinend kindgevecht.
IKKE WIL HEBBE BL???

Grow up!

moi is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 20:11   #85
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi Bekijk bericht
Ik "DACHT" dat vrouwen alleen maar konden kibbelen/zeuren,
Nee joh, dat wordt vrouwen aangepraat door (sommige) mannen die het eigen gekibbel verdoezelen.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 20:21   #86
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Und ich habe eine Lederhose.
Heb jij een lederhose? Geil man! Ja, ja Keen , richtig geil, nicht?
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 20:27   #87
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Kijken wat je er zelf uitkunt halen zonder verdere hulp.
Zo reageren we hier ook vaak op van alles.

Als iemand zegt, de boom is rood, kun je vragen stellen waarom iemand dat zegt.
Maar je kunt ook zeggen, wat rood, nee hoor groen! Dat noemen ze gewoon een boek bekritiseren.
You can't always get what you want......


http://www.youtube.com/watch?v=tKeSRsy2l9E
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 August 2012, 07:11   #88
hypothese
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 12 December 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Ik stap hier op, een beheerder die te pas en te onpas berichtjes verwijderd is beslist niet te vertrouwen.

Graag wil ik dat je mij hier volledig uitschrijft, mijn account verwijderd.

Dag, allemaal!
Nathan, ik hou ervan dat je soms zaken treffend onder woorden kunt brengen. (voor mij dan toch.)
Waarom zou je nu voor de zoveelste keer doen wat eigenlijk zowat iedereen (veronderstel ik ) had verwacht dat je ging doen.
Ok, een nieuw forum. En na zoveel energie er ingestoken te hebben, sluit je het, en kom je toch terug. Spaar jezelf toch die moeite, en slik gewoon door wat je moet slikken, en blijf.

Je kunt ook gewoon een tijdje wegblijven en gaan mokken en wanneer het bezonken is kom je fris terug.

Welke richting je ook kiest, beide richtingen hebben teleurstellingen in petto. Maar uiteindelijk zijn het toch niet de uiterlijke omstandigheden die de oorzaak zijn van de teleurstellingen. Maar het gegeven dat je teleurgesteld bent in jezelf omdat je zelf moeite hebt om de diverse innerlijke tegenstrijdigheden in overeenstemming te brengen met de realiteit. (zover ik zaken juist onder ogen zie.) Kortom dat is toch iets waar we allemaal mee zitten.
Het juiste evenwicht zoeken en vinden tussen geldingsdrang en ons aanpassen.

Leven is ook altijd lijden en een onschuldig kanaal hebben via waar het lijden kan kanaliseren

Wijziging aangebracht door hypothese op 25 August 2012 om 07:35.
Reden: schoonheidsfoutjes wegwerken
hypothese is offline   Met citaat reageren
Oud 25 August 2012, 07:56   #89
Frog
Asprirant lid
 
Frog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 July 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hypothese Bekijk bericht
Nathan, ik hou ervan dat je soms zaken treffend onder woorden kunt brengen. (voor mij dan toch.)
Waarom zou je nu voor de zoveelste keer doen wat eigenlijk zowat iedereen (veronderstel ik ) had verwacht dat je ging doen.
Ok, een nieuw forum. En na zoveel energie er ingestoken te hebben, sluit je het, en kom je toch terug. Spaar jezelf toch die moeite, en slik gewoon door wat je moet slikken, en blijf.

Je kunt ook gewoon een tijdje wegblijven en gaan mokken en wanneer het bezonken is kom je fris terug.

Welke richting je ook kiest, beide richtingen hebben teleurstellingen in petto. Maar uiteindelijk zijn het toch niet de uiterlijke omstandigheden die de oorzaak zijn van de teleurstellingen. Maar het gegeven dat je teleurgesteld bent in jezelf omdat je zelf moeite hebt om de diverse innerlijke tegenstrijdigheden in overeenstemming te brengen met de realiteit. (zover ik zaken juist onder ogen zie.) Kortom dat is toch iets waar we allemaal mee zitten.
Het juiste evenwicht zoeken en vinden tussen geldingsdrang en ons aanpassen.

Leven is ook altijd lijden en een onschuldig kanaal hebben via waar het lijden kan kanaliseren
Bedankt voor je respons, H.

Kijk, sommige mensen zijn vol van dat je moet kunnen kiezen en dat er zoiets als verantwoordelijkheid bestaat. Nou, daar houd ik me niet mee bezig, ik ben gewoon mezelf. Net als nu.

Groet
__________________
'Look What Is.'
Frog is offline   Met citaat reageren
Oud 25 August 2012, 08:10   #90
hypothese
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 12 December 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Bedankt voor je respons, H.

Kijk, sommige mensen zijn vol van dat je moet kunnen kiezen en dat er zoiets als verantwoordelijkheid bestaat. Nou, daar houd ik me niet mee bezig, ik ben gewoon mezelf. Net als nu.

Groet
1. Dat begrijp ik niet wat je wil zeggen.

2. Ik veronderstel dat je een kind van god bent. Daar bedoel ik mee dat zelfzuchtige motieven jou geen geluk of voldoening kunnen schenken. Voor kinderen van god is datgene dat geluk schenkt nooit egoïstisch.
Zelfzuchtige doelen schenken gewoonweg geen voldoening.
Maar dat neemt niet weg dat ze ook proberen om egoïstisch paden te wandelen. Maar hun gevoel zal hun waarschuwen dat het niet goed zit. Het voelt gewoon onprettig aan. En als ze het doel gerealiseerd hebben blijven ze toch met een kater = onvoldoening zitten.

Jou willen weggaan hier is voor mij duidelijk ingegeven door egoïstisch (=honger) motieven. Zoek eerst je rustpunt,en kijk dan hoe het verder gaat.
hypothese is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.