Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 April 2012, 14:11   #81
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Nee maar je worstelt nog duidelijk met je verleden.
Ga toch in Godsnaam naar je verjaardag man, en laat het draadje vrij.
Ga ergens anders je kindermechanisme beoefenen.
Dit draadje gaat over ..pfff. ik ga de tekst weer bij halen, want jullie vergeten het weer waarover het gaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen
Wat ben jij een vies, vuil, smerig, achterbaks, hypocriet, schijnheilig, verongelijkt, aandacht zuigend, betweterig, stinkend jaloers, hoogmoedig, manisch,triest kut kanker WIJF...........
Ik hoop dat je stikt in je warhoofdige zwets stront.......ha,ha,ha,ha,ha......
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 14:13   #82
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Natuurlijk zijn er meer mensen. En die melden zich vanzelf of niet. Dat kun je niet afdwingen, net zomin als je kunt afdwingen dat er hier enkel nog op dat gegeven gereageerd wordt, net zomin als je kunt afdwingen dat een ander je niet meer beledigt, net zomin als je kunt afdwingen dat je broer niet zou sterven. Jij hebt moeite met aanvaarden van dat wat is. Wat zich voordoet.

Om on topic te blijven. Je vindt het onaanvaardbaar wat Keen heeft gezegd. Maar het is al gezegd. En iedereen heeft het kunnen lezen. Zeggen dat je het onaanvaardbaar vindt is in feite dus een ontkenning van de realiteit. Of een verzet ertegen. Hoe je 't maar noemen wilt.
jajaja Nadje, ik heb je gehoord. Pff. jullie zijn echt kinderlijk zeg. (ik moet hier om dit draadje zo hard lachen eigenlijk, het is echt grappig, maar goed ik ga verder met mijn daad, het voelt goed voor mij)
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 14:13   #83
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
IK vind het altijd jammer dat men zo een draadje vult met andere dingen, en het oorspronkelijke onderwerp vervolgens verloren gaat.
Het draadje is eigenlijk bedoeld voor meningen geven over dat wat zich voordeed.
Er zijn er genoeg draadje voor andere onderwerpen, dus aub laat het even rusten, en geef een ieder de kans om dit draadje als zodanig te herkennen en te gebruiken. En dat is, een reactie op mijn oproep geven!.

(Ik weet dat men juist tegenovergestelde doet, en vervolgens allemaal gejengeld hier zet, dat maakt mijn oproep ook zo interessant, om te zien hoe vol een ieder met zijn eigen dingen is, en hoe bewustwording geen plaats kan vinden daardoor).
Even duidelijk stellend, ik begrijp elke aversie tegen grof taalgebruik en dat men niet op een forum wil verkeren waar dat gebruikelijk zou kunnen zijn.
Maar uiteindelijk gaat het voor mij gevoel om heel iets anders, en dat is je volgens mij ook al aangereikt.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 14:14   #84
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Even duidelijk stellend, ik begrijp elke aversie tegen grof taalgebruik en dat men niet op een forum wil verkeren waar dat gebruikelijk zou kunnen zijn.
Maar uiteindelijk gaat het voor mij gevoel om heel iets anders, en dat is je volgens mij ook al aangereikt.
Het valt me op dat jullie blijven reageren. Ik heb een ieder gelezen en gehoord, dus het is jullie behoefte om te blijven typen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 14:17   #85
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
jajaja Nadje, ik heb je gehoord.
Mooi, dan kun je daar nu in alle rust over gaan contempleren en hoef je niet nog honderdzesendertig keer opnieuw diezelfde tekst van Keen te plaatsen.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 14:19   #86
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Mooi, dan kun je daar nu in alle rust over gaan contempleren en hoef je niet nog honderdzesendertig keer opnieuw diezelfde tekst van Keen te plaatsen.
Nadje, het gaat nu niet om jou.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 14:20   #87
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

het gaat om de volgende tekst
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 14:20   #88
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

....
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 14:31   #89
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Het valt me op dat jullie blijven reageren. Ik heb een ieder gelezen en gehoord, dus het is jullie behoefte om te blijven typen.
Je maakt gewoon handig gebruik van je kwetsbaarheden en dingetjes om de aandacht te trekken, die je blijkbaar nodig hebt. Eerlijk gezegd geef ik je die liever direct en zonder al die omwegen en dat geneuzel over wel of niet bewust.

Dus als je ooit in de buurt bent, kom langs voor een kop koffie en vertel wat je op je hart hebt en misschien lucht dat echt een keertje op. We hebben hier genoeg wind en zee, uitwaaien kan ook nog. En tot dan, ik reageer wel weer als je wel iets zinnigs te melden heeft.

De baby slaapt zo echt niet meer hoor.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 14:39   #90
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Je maakt gewoon handig gebruik van je kwetsbaarheden en dingetjes om de aandacht te trekken, die je blijkbaar nodig hebt. Eerlijk gezegd geef ik je die liever direct en zonder al die omwegen en dat geneuzel over wel of niet bewust.

Dus als je ooit in de buurt bent, kom langs voor een kop koffie en vertel wat je op je hart hebt en misschien lucht dat echt een keertje op. We hebben hier genoeg wind en zee, uitwaaien kan ook nog. En tot dan, ik reageer wel weer als je wel iets zinnigs te melden heeft.

De baby slaapt zo echt niet meer hoor.
Ik mag je ook Ulla.

Dit is mijn beweging, en het hoef voor een ander niet bevallig te zijn.
Het brengt mij iets, en dat is niet wat jij daar boven van maakt.
Ieder zijn eigen beweging en zijn drive.
ik ben confronterend voor jullie, dat is me duidelijk.
Ik bekijk het uit een ander perspectief, en jullie zijn hier niet aan gewend. Anders zal het niet zo veel commotie brengen, als men erdoor niet geraakt zou worden.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.