Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 February 2012, 23:44   #81
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Even voor mezelf: Ik vind het overigens verrassend dat Glans hier op de achterste benen staat ik kan me nog een tijd herinneren dat ze gerommel in accounts om de één of andere reden prima vond kunnen als ik me dat goed herinner.....
Even voor mezelf: ik weet echt niet waar dit over gaat.
Het is n.b. de eerste keer dat hier gesproken is over wijzigingen in het account door de beheerder.
Bij mijn weten is dit nooit eerder gebeurd en kan ik dus ook niet om één of andere reden dit prima gevonden hebben.
Ik kan niets met zulke vage herinneringen van jou, waarmee je iets suggereert zonder feiten te noemen.
Maar als ik jou daar een plezier mee kan doen...wil ik je direct gelijk geven, ook voor alle dingen waar ik geen weet van heb en toch fout gedaan heb.
Wat maakt het allemaal nog uit...de waarheid is dood, lang leve de leugen.
Het doel heiligt de middelen.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2012, 23:45   #82
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
De moderatie heeft zich over de situatie gebogen en de conclusie is dat Renoir een officiele waarschuwing krijgt. Het is ons helder dat hij de bedoeling had om een kwinkslag te maken, maar dat hij daarbij onvoldoende onderscheid heeft gemaakt tussen zijn rol als deelnemer (Renoir) en die van beheerder (Gargamel) en dat daarmee het vetrouwen in een goede gang van zaken (wat de taak is van beheer en moderatie) bij sommigen een deuk heeft opgelopen. Dat is betreurenswaardig en we spreken dan ook de verwachting uit (en hebben er vertrouwen in) dat dit zich niet meer zal herhalen.

We hopen dat hiermee voldoende over de situatie is gezegd en we danken iedereen voor de bijdrage aan de discussie.

Met vriendelijke groet,
mede namens collega Saartje,
Uw Bromsnor.
ik heb niets meer te zeggen, alles is gezegd.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 00:52   #83
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
... over wijzigingen in het account door de beheerder.

Ik denk dat je van zo'n account een bepaalde voorstelling hebt, als een privé bladzijde waar ik mij wederrechtelijk toegang tot heb verschaft.

Het is echter een legitieme forumtechnische bladzijde met beheersmogelijkheden om wijzigingen door te voeren die forumtechnisch gewenst zijn. Daar kan bijvoorbeeld de naam, zoals dat op verzoek al een paar keer gebeurd is gewijzigd worden of een ander wachtwoord gegeven. Ook kan daar een afbeelding die gebruikt wordt gewijzigd worden.

Ik kan dat niet betitelen als 'wijzigingen aanbrengen in een account'.

Als iets je niet, ondanks uitputtende uitleg, nog steeds niet aanstaat, wat je reden geeft om het onderstaande op te merken, wil ik dat liever ophelderen dan laten voortbestaan.
Citaat:
Wat maakt het allemaal nog uit...de waarheid is dood, lang leve de leugen. Het doel heiligt de middelen.
Mij maakt het wel wat uit.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 09:01   #84
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik denk dat je van zo'n account een bepaalde voorstelling hebt, als een privé bladzijde waar ik mij wederrechtelijk toegang tot heb verschaft.

Het is echter een legitieme forumtechnische bladzijde met beheersmogelijkheden om wijzigingen door te voeren die forumtechnisch gewenst zijn. Daar kan bijvoorbeeld de naam, zoals dat op verzoek al een paar keer gebeurd is gewijzigd worden of een ander wachtwoord gegeven. Ook kan daar een afbeelding die gebruikt wordt gewijzigd worden.

Ik kan dat niet betitelen als 'wijzigingen aanbrengen in een account'.
Het bericht waar je op reageert is een reactie op Vagebond!
Ik kon er niet omheen om het zo te zeggen gezien de opmerking waar ik op reageerde en het zegt niets over de voorstelling die ik heb van een account.
Het enige dat ik daar niet kan veranderen is mijn naam.
Het lijkt me logisch dat het forumbeheer hier voor technische zaken gewoon toegang heeft.

Citaat:
Als iets je niet, ondanks uitputtende uitleg, nog steeds niet aanstaat, wat je reden geeft om het onderstaande op te merken, wil ik dat liever ophelderen dan laten voortbestaan.
De opmerking waar je op reageert heeft ook geen betrekking op jou en/of de uitputtende uitleg die ik van je gelezen heb.

Citaat:
Mij maakt het wel wat uit.
omdat het jou wat uitmaakt...deze korte toelichting.
(jammer dat je me zo slecht kent en ik bovenstaande moet uitleggen.)

Wijziging aangebracht door glans op 9 February 2012 om 09:21.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 10:49   #85
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Het bericht waar je op reageert is een reactie op Vagebond!
Ik kon er niet omheen om het zo te zeggen gezien de opmerking waar ik op reageerde en het zegt niets over de voorstelling die ik heb van een account.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
ik vond/vind het niet kunnen dat je wijzigingen aanbrengt in het account van leden.
hierover verschillen we gewoon van mening.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik denk dat je van zo'n account een bepaalde voorstelling hebt, als een privé bladzijde waar ik mij wederrechtelijk toegang tot heb verschaft.
Je boosheid over het voorval kan toch naar aanleiding van een verkeerde voorstelling zijn ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Wat maakt het allemaal nog uit...de waarheid is dood, lang leve de leugen.
Het doel heiligt de middelen.
Ik heb me dat aangetrokken omdat jij de eerste en meest ernstige bedenkingen had tegen deze 'grap' waarvan ik beken een inschattingsfout gemaakt te hebben mbt tot Mara maar die ik zelf nog steeds even leuk vind als toen ik mij die permiteeerde.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
omdat het jou wat uitmaakt...deze korte toelichting.
(jammer dat je me zo slecht kent en ik bovenstaande moet uitleggen.)
Het is inderdaad zo dat ik jouw reactie met betrekking tot dit voorval eveneens heel anders had ingeschat.
Ik wapper dat niet graag even weg als een voorval dat van geen belang meer is.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 11:05   #86
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Je boosheid over het voorval kan toch naar aanleiding van een verkeerde voorstelling zijn ?
ben ik nu boos?
ik was boos.
ik heb toch je uitleg, je goede voornemen en 'bekentenis' gelezen.
ik snap nu toch hoe het gegaan is, wat wil je nog meer?

Citaat:
Het is inderdaad zo dat ik jouw reactie met betrekking tot dit voorval eveneens heel anders had ingeschat.
Ik wapper dat niet graag even weg als een voorval dat van geen belang meer is.
welke reactie bedoel je?
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 11:57   #87
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard ps

ik zie dat ik dit per ongeluk heb overgeslagen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht



Ik heb me dat aangetrokken omdat jij de eerste en meest ernstige bedenkingen had tegen deze 'grap' waarvan ik beken een inschattingsfout gemaakt te hebben mbt tot Mara maar die ik zelf nog steeds even leuk vind als toen ik mij die permiteeerde.


excuses voor het ongemak(!) en even voor mijn gemoedsrust ook hier een vraag bij.
begrijp je dat deze woorden uit bericht 81 geen betrekking hebben op jou en je handelen hebben?
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 11:59   #88
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
ben ik nu boos?
ik was boos.
ik heb toch je uitleg, je goede voornemen en 'bekentenis' gelezen.
ik snap nu toch hoe het gegaan is, wat wil je nog meer?


welke reactie bedoel je?
Ik kan niet zien wat je nu bent, je was inderdaad nogal boos in je eerste reactie en ik begreep niet waarom.

Nog steeds niet eigenlijk waarom je zo reageerde alsof ik jou iets aangedaan had.

Maar misschien moet ik maar geen moeite te doen te willen begrijpen waarom dat was.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 12:11   #89
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

nee, doe inderdaad geen moeite.
ze zal vooral nog verder wegkruipen.
dank voor je tijd.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 12:19   #90
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
ik zie dat ik dit per ongeluk heb overgeslagen.

excuses voor het ongemak(!) en even voor mijn gemoedsrust ook hier een vraag bij.
begrijp je dat deze woorden uit bericht 81 geen betrekking hebben op jou en je handelen hebben?
Ik had de behoefte om uit te leggen wat dat wijzigen in een account in de praktijk heeft betekend voor degenen die daar een andere voorstelling van hebben.

Ik vind het nogal wat eerlijk gezegd dat er zo'n indruk hoe dan ook bij je bestaat dat de leugen reageert ook al zou dat niet eens mij betreffen.
Maar ik vermoed zomaar dat het een algemeen geuit gevoelen is waar je niet over kunt spreken, dus dan is het goed.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen water, geen maan. Rennie Osho 4 22 December 2014 19:28
Forumbeheer is alleen voor mededelingen Renoir Mededelingen forumbeheer 0 11 February 2012 13:47


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.