Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 April 2013, 22:03   #81
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Is dat zo? Vinden meer mensen dat? Spreek dan nu voor eens en voor altijd vrijuit.....want dan wordt het de hoogste tijd dat ik iets aan mijn imago ga doen. Betuttelend.....getsie....
Ik spreek voor mezelf, en dat ligt uiteraard helemaal aan mij dat ik dat zo ervaar. Maar ik meen dat ik dat eerder heb benoemd naar jou toe. Je lijkt mij wel een zorgzaam type, wat is daar mis mee?
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 22:03   #82
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Mijn familie stamt van de mongolen af en dat was en is onze familie goed te merken. We maken er altijd grapjes over.
Altijd al gedacht dat je een mongool was. Hier ga ik geheid weer gezeik mee krijgen, met deze opmerking. Van die of gene. Let maar op.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 22:04   #83
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ik spreek voor mezelf, en dat ligt uiteraard helemaal aan mij dat ik dat zo ervaar. Maar ik meen dat ik dat eerder heb benoemd naar jou toe.
Is betuttelend goed of fout?
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 22:08   #84
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Altijd al gedacht dat je een mongool was. Hier ga ik geheid weer gezeik mee krijgen, met deze opmerking. Van die of gene. Let maar op.
Van mij niet, ik kreeg spontaan een lachbui, dacht al ik hoor mijn jongste zoon praten.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 22:10   #85
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Is betuttelend goed of fout?
Wat ik al toevoegde, je lijkt mij het bezorgde type. En soms vind ik dat fijn en soms niet heb ik toen ook al gezegd. Je lijkt mij iemand die je een deken brengt als je doodziek op de bank ligt. En komt vertroetelen. Maar dat doe ik dus zelf ook......En ik heb geen idee hoe ik erbij kom.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 22:14   #86
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Wat ik al toevoegde, je lijkt mij het bezorgde type. En soms vind ik dat fijn en soms niet heb ik toen ook al gezegd. Je lijkt mij iemand die je een deken brengt als je doodziek op de bank ligt. En komt vertroetelen. Maar dat doe ik dus zelf ook......En ik heb geen idee hoe ik erbij kom.
Ik houd me in .. ik houd me in .. Toch niet, ik houd me niet in. Hij komt me over als iemand die dat dekentje komt brengen en zijn troetelding in je geslachtsdeel stopt, ook al zeg je hard en duidelijk :NEEN, Ik wil niet!.

''Lieverd, het is ok zegt hij dan... want ik houd van je..''

maar goed, knuffelen jullie verder, ik ga slapen ..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 22:16   #87
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ik spreek voor mezelf, en dat ligt uiteraard helemaal aan mij dat ik dat zo ervaar. Maar ik meen dat ik dat eerder heb benoemd naar jou toe. Je lijkt mij wel een zorgzaam type, wat is daar mis mee?
Niks, hoop ik. Maar betutteling........ik ben juist niet iemand die een ander vertelt hoe die leven moet, ik had zelf altijd een broertje dood aan moeten, wie niet? Voor mijn gevoel poog ik juist een ander (en dus mezelf) te helpen bij het elkaar helder maken van hoe je het beste uit het leven en dus jezelf kunt halen. Niet omdat je niet goed bent, zoals je bent, maar omdat je een vat vol mogelijkheden, vol potentieel bent, en het zonde zou zijn om daar geen optimaal gebruik van te maken, toch? Nou ja, zoiets....
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 22:18   #88
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Wat ik al toevoegde, je lijkt mij het bezorgde type. En soms vind ik dat fijn en soms niet heb ik toen ook al gezegd. Je lijkt mij iemand die je een deken brengt als je doodziek op de bank ligt. En komt vertroetelen. Maar dat doe ik dus zelf ook......En ik heb geen idee hoe ik erbij kom.
Ik vrees dat ik je vreselijk teleur moet stellen. Daar ben ik dus absoluut niet van.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 22:18   #89
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Tuurlijk niet. Daar zorg je wel voor.

Ik doe mijn best Guy.
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 22:19   #90
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Ik doe mijn best Guy.
Wat kan een mens meer doen, nietwaar?
Guy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.