Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 September 2011, 13:19   #1
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard Nieuwe moderatoren

Er hebben zich diverse moderatoren aangemeld, er is een uitermate zware selectie verricht, die dagen in beslag heeft genomen want niet iedereen kan zomaar moderator zijn. Maar er zijn twee personen als meer dan 'uitmuntend' uit de bus gekomen.

Dames en heren, leuk of niet, u zult zich naar zijn/haar wensen moeten schikken. Overigens val ik zelf, als zijnde deelnemer 'Renoir' ook onder de moderatie en onderwerp me vrijwillig aan hun beslissing.

De nieuwe moderatoren zullen heten Saartje en Bromsnor.

Hoe een en ander zijn beslag krijgt zullen we in het verdere verloop nog wel zien.

Ik wens u een prettig voortzetting op het forum wanneer dat binnenkort weer volledig voor aanmeldingen en deelname geopend zal zijn.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 15 September 2011, 13:38   #2
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Nou dat is dan mooi. Zouden Saartje en Bromsnor zich evt. ook willen of kunnen voorstellen. Zodat wij tenminste weten wat voor een vlees wij in de kuip hebben.

En mogen wij Saartje en Bromsnor testen op hun neutraliteit cq evt. partijdigheid/angstjes en dat soort van zaken.

Zijn Saartje en Bromsnor zelf bereid aan die zgn zelfkennis te doen mbt tot zichzelf.

Ja het zijn natuurlijk maar een paar vraagjes, maar het is wel prettig om te weten.

Of kan ik er bij deze al vanuit gaan genegeerd te worden, wat m.i. tot wat ik schofterig gedrag reken

We zullen het wel horen.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 15 September 2011, 13:46   #3
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

O ja en toevoegend Renoir/Gargamel zou het niet wat helderder en duidelijker zijn dat je je eigen naam boven dat beheerder zet in plaats van een zoveelste Alias?

In dat geval is gelijk duidelijk naar wie mensen zich moeten richten in het geval vermoed wordt dat de moderatoren handelen in opdracht of op de hand van de beheerder handelen.

Want ik neem toch tenminste aan dat de beheerder enige vorm van neutraliteit aan den dag legt.

Al vast bij voorbaat dank.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 15 September 2011, 15:12   #4
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Nou dat is dan mooi. Zouden Saartje en Bromsnor zich evt. ook willen of kunnen voorstellen. Zodat wij tenminste weten wat voor een vlees wij in de kuip hebben.

En mogen wij Saartje en Bromsnor testen op hun neutraliteit cq evt. partijdigheid/angstjes en dat soort van zaken.

Zijn Saartje en Bromsnor zelf bereid aan die zgn zelfkennis te doen mbt tot zichzelf.

Ja het zijn natuurlijk maar een paar vraagjes, maar het is wel prettig om te weten.

Of kan ik er bij deze al vanuit gaan genegeerd te worden, wat m.i. tot wat ik schofterig gedrag reken

We zullen het wel horen.

Mvrg Marijke
Marijke, je kunt er vanuit gaan dat je eerdaags in je kont geneukt wordt.

Je zult het wel voelen.

Mvrg Aad de
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 15 September 2011, 17:49   #5
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aad Bekijk bericht
Marijke, je kunt er vanuit gaan dat je eerdaags in je kont geneukt wordt.

Je zult het wel voelen.

Mvrg Aad de
Hoe bedoel Aart? Ik probeer slechts mijn kansen in te schatten hoe snel in de kont neuken zich zal aandienen of niet.

Verder wordt ik al in de kont geneukt, wij allen trouwens.

Heb je onderstaand zinnetje uit de eerste post van de beheerder(Renoir) gelezen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir
Overigens val ik zelf, als zijnde deelnemer 'Renoir' ook onder de moderatie en onderwerp me vrijwillig aan hun beslissing.
Het spijt me zeer maar maar ik geloof dat ik geen jaren meer zo'n grote grap heb gehoord.

Volgens mij denkt hij dat wij achterlijk zijn of iets in die geest, maar goed dat zal idd aan mij liggen.

Dus laat de kontneukers maar komen( even voor de duidelijkheid dat kontneuken komt niet van mij hoor, ik neem slechts een voorbeeld aan het voorbeeldgedrag, dus als er gestraft moet worden dan moet je bij Aad wezen).

Tot de nieuwe moderatoren zich netjes hebben voorgesteld geef ik ze nog het voordeel van de twijfel. Dus eerst zien en dan geloven of zij idd zo uitmuntend zijn als Renoir beweerd dat ze zijn want ik geloof er niet zo in.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 15 September 2011, 20:57   #6
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Goedenavond beste mensen,

Ik wil me graag even aan u voorstellen. Renoir heeft hierboven natuurlijk gelogen dat hij zwart ziet. Hij vertelde laatst dat hij een hartstikke leuk forum had maar dat het een beetje mis ging soms. En dat hij een moderator zocht die wilde helpen. Om alles een beetje in ordelijke banen te leiden. Nadat hij me een goede fles Remy Martin met kerst had toegezegd heb ik spontaan ja gezegd. Ik heb begrepen dat hier allemaal goede mensen komen maar dat er soms wel eens malle streken worden uitgehaald. Dat deed me een beetje aan Swiebertje van vroeger denken, vandaar dat ik op de naam Bromsnor kwam.

Ik heb nog niet de rechten van een moderator dus eigenlijk kan ik nog niet anders doen dan hier een beetje lezen. Overval me dus niet meteen met allerlei vragen, want ik kan u nog niet helpen. Verder heb ik even naar de regels gekeken die hier op het forum gelden. Dat lijkt me een helder verhaal. Binnenkort hebben we onze eerste forumvergadering en dan zal alles wel wat duidelijker worden, hoop ik dan maar.

Ik zie mijn taak als iemand op de achtergrond om de boel een beetje in goede banen te leiden. En ik neem aan dat iedereen hier voor zijn (of haar) plezier komt dus dat iedereen er ook belang bij heeft dat het een beetje ordelijk en fatsoenlijk verloopt. Ik zag iets geschreven staan over onrecht en dat is waar ik een grote hekel aan heb. Ik zal dus proberen om alles zo eerlijk mogelijk voor iedereen te laten verlopen. Voor mij is het nu zaak om eerst een beetje wegwijs te worden hier. Even geduld dus nog en met een beetje goede inzet van iedereen komt het vast goed. Dat maar even om te beginnen.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 15 September 2011, 21:01   #7
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Welkom!
En ontzettend veel succes gewenst :)
Danique is offline   Met citaat reageren
Oud 15 September 2011, 23:10   #8
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Goed Mijnheer Bromsnor,

Voor mijn vragen heeft u geen knoppen nodig.

Uit u schrijven blijkt dat u op zijn minst een goede kennis van onze Renoir bent, dat wekt bij mij al een grote dosis van wantrouwen op, dan is dat direct duidelijk.

U zegt forum vergadering?

Ik ben benieuwd of wij leden van dit forum daar een een openbaar verslag van kunnen krijgen. Ik wil namelijk als lid van dit forum exact weten welke beslissingen er genomen worden of weet ik veel besproken wordt en daar evt commentaar op kunnen leveren. Ik hou namelijk niet van achterkamertjesgekonkel om daarna onverwachts met de resultaten geconfronteerd te worden. Is dat ook gelijk duidelijk.

Man van de zijlijn?

Ok? laat we het eens hebben over dat zijlijn gebeuren. Hoe gaat u om met evt. kritiek van de leden wanneer u als moderator een beslissing neemt cq inhoudelijke wijzigen aan brengt waar een lid of de leden het niet mee eens zijn en hoe gaat u om met vormen van enig, mogelijk ongebruikelijk protest van leden?

Wat ziet u als onrecht. Ik kan ook niet tegen onrecht en u en mijn mening mbt tot onrecht kan mogelijk wel eens uit elkaar lopen. Hoe gaan we daar dan mee om?

Tot slot wil van u weten wat u van die in mijn ogen belachelijke mededeling van Renoir dat hij als zijnde deelnemer ook onder de moderatie valt bladiebla ect.? ik bedoel inhoeverre vind u een dergelijke opmerking reeel voor iemand die meerdere accounts heeft, waaronder die van beheerder van dit forum?

Zo dat waren wat vraagje om mee te beginnen.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 15 September 2011, 23:16   #9
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caroline Bekijk bericht
Welkom!
En ontzettend veel succes gewenst :)
Van mij ook.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 15 September 2011, 23:20   #10
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Goedenavond beste mensen,

Ik wil me graag even aan u voorstellen. Renoir heeft hierboven natuurlijk gelogen dat hij zwart ziet. Hij vertelde laatst dat hij een hartstikke leuk forum had maar dat het een beetje mis ging soms. En dat hij een moderator zocht die wilde helpen. Om alles een beetje in ordelijke banen te leiden. Nadat hij me een goede fles Remy Martin met kerst had toegezegd heb ik spontaan ja gezegd.
Nou...het doet me deugd te vernemen dat u steekpenningen aan neemt,
dat geeft de burger moed, zullen we maar zeggen. Van harte welkom enne.....doe vooral ook de hartelijke groeten aan Saartje.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.