Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Mededelingen forumbeheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen forumbeheer Hier geen discussie mogelijkheid.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 March 2014, 09:38   #1
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard Forum uit de lucht

De server gaat in de nacht van woensdag op donderdag 26 en 27 maart 2014 tussen 00.15 en 07.00 uur een software-update uitvoeren.

Ze upgraden dan de PHP en MySQL versie 5.3 naar 5.4. Ze waarschuwen dat het mogelijk is dat na de update bepaalde software niet, of maar gedeeltelijk nog werkt.

Ik zou wel een nieuwere versie van vBulletin kunnen installeren want dit is een oudere versie maar dan zou ik veel van de huidige mogelijkheden verliezen en dat wil ik vooralsnog niet.

Dus het is even afwachten hoe de oude vBulletinversie zich ten opzichte van de nieuwere PHP en MySQL versie gaat gedragen. U bent in ieder geval op de hoogte gebracht.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 26 March 2014, 10:26   #2
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard Waarschuwing

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
De server gaat in de nacht van woensdag op donderdag 26 en 27 maart 2014 tussen 00.15 en 07.00 uur een software-update uitvoeren.

Ze upgraden dan de PHP en MySQL versie 5.3 naar 5.4. Ze waarschuwen dat het mogelijk is dat na de update bepaalde software niet, of maar gedeeltelijk nog werkt.

Ik zou wel een nieuwere versie van vBulletin kunnen installeren want dit is een oudere versie maar dan zou ik veel van de huidige mogelijkheden verliezen en dat wil ik vooralsnog niet.

Dus het is even afwachten hoe de oude vBulletinversie zich ten opzichte van de nieuwere PHP en MySQL versie gaat gedragen. U bent in ieder geval op de hoogte gebracht.
Zoals ik vluchtig heb gezien werkt het vBulletin forum 3.8.5 niet met de nieuwere PHP 5.4 versie. Er bestaat dus een gerede kans dat het forum morgen helemaal of op onderdelen niet meer werkt. Ik heb me nog niet bezig gehouden met een oplossing.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 31 March 2014, 00:24   #3
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Zoals ik vluchtig heb gezien werkt het vBulletin forum 3.8.5 niet met de nieuwere PHP 5.4 versie. Er bestaat dus een gerede kans dat het forum morgen helemaal of op onderdelen niet meer werkt. Ik heb me nog niet bezig gehouden met een oplossing.
De huidige host YourHosting pleegt, in mijn opvatting door deze softwareupdate, contractbreuk door mij niet langer het product te leveren dat ik had afgenomen waardoor mijn forum werkt. In het contract hebben ze zich echter volledig voor zo'n situatie ingedekt. Dat is best maar het forum werkt dus ten gevolge daarvan niet meer en men is niet bereid mij tegemoet te komen. Ik ben hierover dermate verbolgen dat ik onmiddellijk naar een andere host heb uitgekeken en inmiddels ook gevonden.

Ik heb gelijk een ander domeinnaam genomen, namelijk www.waarheidvinding.nl waar je je nu bevindt. Ik heb je namelijk op www.zelfkennisforum.nl geforwarded naar www.waarheidvinding.nl. In plaats van de kikker zie je nu een smiley als favicon.

Er komt een moment dat zelfkennisforum niet meer geforwarded wordt dus het is verstandig vooruitlopende daarop zelf alvast een nieuwe link te maken naar www.waarheidvinding.nl.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uit: Totdat je sterft. Rennie Osho 4 6 March 2018 12:51
Forum uit de lucht. Rennie Forum; regels, vragen, idee 23 12 January 2012 13:29


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.