Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 August 2012, 08:28   #1
Frog
Asprirant lid
 
Frog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 July 2012
Berichten: 0
Standaard 'Time Out voor Liliane'?

Liliane heeft vannacht, waar ze dat kon, haar eigen tekst uit de draadjes verwijderd. Dit is tegen de forumvoorschriften en Liliane heeft een Time Out.

De berichten zullen worden teruggeplaatst.

(Door Gargamel http://www.zelfkennisforum.nl/showthread.php?t=1200)

En zet je nu ook alle stukjes terug van en betreffende **** ?
__________________
'Look What Is.'

Wijziging aangebracht door Renoir op 24 August 2012 om 09:20.
Reden: Geen verwijzingen toegestaan.
Frog is offline  
Oud 23 August 2012, 08:37   #2
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Liliane heeft vannacht, waar ze dat kon, haar eigen tekst uit de draadjes verwijderd. Dit is tegen de forumvoorschriften en Liliane heeft een Time Out.

De berichten zullen worden teruggeplaatst.

(Door Gargamel http://www.zelfkennisforum.nl/showthread.php?t=1200)

En zet je nu ook alle stukjes terug van en betreffende **** ?
De vraag is hier uitvoerig aan de orde geweest en de reden, meer dan dringend verzoek van Mevrouw haar naam te verwijderen bij negatieve publiciteit, mag alom als bekend worden verondersteld.

Hier staat de laatste reactie daarop, met daarin het verzoek de bovenstaande aanduiding die een verwijzing is naar Mevrouw niet te gebruiken.

De forum software is daarvoor met veel moeite aangepast Frog en het is niet de bedoeling dat je deze met gebruik van spaties probeert te omzeilen.

Ik geef je in overweging deze verwijzing aan de wensen van Mevrouw aan te passen, ik sta niet in voor de consequenties.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 23 August 2012, 08:46   #3
Frog
Asprirant lid
 
Frog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 July 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
De vraag is hier uitvoerig aan de orde geweest en de reden, meer dan dringend verzoek van Mevrouw haar naam te verwijderen bij negatieve publiciteit, mag alom als bekend worden verondersteld.

Hier staat de laatste reactie daarop, met daarin het verzoek de bovenstaande aanduiding die een verwijzing is naar Mevrouw niet te gebruiken.

De forum software is daarvoor met veel moeite aangepast Frog en het is niet de bedoeling dat je deze met gebruik van spaties probeert te omzeilen.

Ik geef je in overweging deze verwijzing aan de wensen van Mevrouw aan te passen, ik sta niet in voor de consequenties.
Slappe hap!
__________________
'Look What Is.'
Frog is offline  
Oud 23 August 2012, 08:50   #4
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Slappe hap!
Jij krijgt de hoeveelheid correspondentie en al het daarmee samenhangende gezeur niet op jouw bordje wel ?

Bovendien hebben boekbesprekingen en aanverwante persoonsverheerlijkingen niets met de aard van dit forum te maken.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 23 August 2012, 08:52   #5
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Liliane heeft vannacht, waar ze dat kon, haar eigen tekst uit de draadjes verwijderd. Dit is tegen de forumvoorschriften en Liliane heeft een Time Out.

De berichten zullen worden teruggeplaatst.

(Door Gargamel http://www.zelfkennisforum.nl/showthread.php?t=1200)
Zou jij zo vriendelijk willen zijn dan Gargamel, om het te laten zien welke teksten verwijderd zijn.
Ik zag dat ze 1 zin verwijderd had.
Een zin die zich aan het einde van een conversatie bevond, waarop niemand verder op had gereageerd.
Dus ik zag geen hinder in een gesprek veroorzaken, het verwijderen van haar zin. Dit gebeurt vaker, dat men een zin verwijderd, Renoir, Bromsnor, en nog veel meer mensen hier op het forum hebben het ook regelmatig zoiets zomaar gedaan. Zomaar een zin die ze geschreven hadden verwijderd hebben, zonder uitleg.
Ik was een keer in gesprek met Bromsnor, hij plaatste een zin terug op wat ik schreef, en de volgende dag zag ik dat de zin die hij geschreven had weg was. Dat gebeurde zonder enig uitleg, ik ging er vanuit dat hij de grap die hij poogde te doen zelf ineens belabberd vond, en besloot om het zomaar te verwijderen.
Waarom mag Liliane dan dat niet dan?
Mihaela is offline  
Oud 23 August 2012, 08:58   #6
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zou jij zo vriendelijk willen zijn dan Gargamel, om het te laten zien welke teksten verwijderd zijn.
Ik zag dat ze 1 zin verwijderd had.
Ja dat wil ik wel, het zijn alle berichten waaronder vermeld staat:

Wijziging aangebracht door Liliane op Vandaag... (tussen 00:00 tot circa 00:05.)

Dat je de verwijdering niet ziet is omdat ze inmiddels weer zijn terug geplaatst.

De laatste waar je op doelde had zoals alle andere alleen nog maar '...' staan en hiervan kon ik de tekst niet terugplaatsen.

Dat staat daar aangegeven met:

Wijziging aangebracht door Gargamel op .......

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dus ik zag geen hinder in een gesprek veroorzaken, het verwijderen van haar zin. Dit gebeurt vaker, dat men een zin verwijderd, Renoir, Bromsnor, en nog veel meer mensen hier op het forum hebben het ook regelmatig zoiets zomaar gedaan. Zomaar een zin die ze geschreven hadden verwijderd hebben, zonder uitleg.

Wat je als verwijdering aanhaalt is legitiem wanneer het zo hier en daar een enkele wijziging betreft, niet vergelijkbaar met wat Liliane gedaan heeft. Ze heeft namelijk zomaar zonder enige reden alle laatste (circa 10) berichten verwijderen en daarmee de samenhang vernield.

De overtreden forumregel is:

Citaat:
7. De deelnemer verklaart de chronologie en essentie van de reactie geheel in takt te laten in het geval daar op is gereageerd. Het wegnemen van berichten die de samenhang vernielen wordt beschouwd als een ernstige overtreding.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 23 August 2012, 09:00   #7
Frog
Asprirant lid
 
Frog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 July 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Jij krijgt de hoeveelheid correspondentie en al het daarmee samenhangende gezeur niet op jouw bordje wel ?
Kind.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Bovendien hebben boekbesprekingen en aanverwante persoonsverheerlijkingen niets met de aard van dit forum te maken.
Heb je soms een balk in je oog? Er bestaat hier immers een rubriek Boek in beeld: http://www.zelfkennisforum.nl/forumdisplay.php?f=72
__________________
'Look What Is.'
Frog is offline  
Oud 23 August 2012, 09:09   #8
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Kind.
Heb je soms een balk in je oog? Er bestaat hier immers een rubriek Boek in beeld: http://www.zelfkennisforum.nl/forumdisplay.php?f=72
Heb je er bezwaar tegen dat we gewoon beleefd en zo mogelijk, wanneer dat is op te brengen natuurlijk, vriendelijk blijven naar elkaar toe ?

Ik geef je fatsoenlijk antwoord toch ?

Je hebt gelijk er is een rubriek 'Boek in Beeld'.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 23 August 2012, 09:16   #9
Frog
Asprirant lid
 
Frog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 July 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht

Je hebt gelijk er is een rubriek 'Boek in Beeld'.
Ja, en daar kan iedereen iedereen verheerlijken, is het niet?
'Goh, ik heb zo'n geweldig boek gelezen van...' 'Die persoon heeft me zo diep geraakt...' Et cetera.
__________________
'Look What Is.'
Frog is offline  
Oud 23 August 2012, 09:24   #10
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Ja, en daar kan iedereen iedereen verheerlijken, is het niet?
'Goh, ik heb zo'n geweldig boek gelezen van...' 'Die persoon heeft me zo diep geraakt...' Et cetera.
Ik heb zelf zelden lovende woorden voor boeken wanneer het op het gebied van ZELFkennis is, ik vind het vrijwel allemaal afleiding manoeuvres.

Je komt wat verbitterd over Frog.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.