Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 May 2021, 15:11   #1
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard Hoe serieuze zoekers aantrekken

Ik heb eergisteren zelf nog een proefperiode voorgesteld, misschien dat zich dan serieuze zoekers aandienen.

Alle niet tot deugdelijk gedegen zelfonderzoek bereidt zijnde zelven een schrijfbeperking of ban van 3 à 6 maand opleggen dus.
Grote lente schoonmaak, de forumruimte voorbereiden om oprechte zoekers naar Waarheid te ontvangen.

Wie stemt voor, wie tegen?
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2021, 15:32   #2
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Ik heb eergisteren zelf nog een proefperiode voorgesteld, misschien dat zich dan serieuze zoekers aandienen.

Alle niet tot deugdelijk gedegen zelfonderzoek bereidt zijnde zelven een schrijfbeperking of ban van 3 Ã 6 maand opleggen dus.
Grote lente schoonmaak, de forumruimte voorbereiden om oprechte zoekers naar Waarheid te ontvangen.

Wie stemt voor, wie tegen?
Wat ben je aan het doen, Boni ...?

Wat je nu doet is vergelijkbaar met iemand die aan het verzuipen is en zich dan met de organisatie van de reddingsbrigade gaat bezighouden.

Heel merkwaardig ....
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2021, 15:49   #3
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard de categorie zonder naam

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Wat ben je aan het doen, Boni ...?

Heel merkwaardig ....
Controverses zijn een wezenlijk onderdeel van mijn werk.
Ik ben op een bepaalde manier heel vreemd omdat je me niet kunt in een categorie kunt onder brengen. Er zijn drie categorieën: theist, atheist en agnosticus. Er is geen vierde categorie en ik behoor tot de vierde, de categorie zonder naam. Ik heb gekeken, gezocht. Ik heb God niet gevonden, maar ik heb iets gevonden dat van veel grotere betekenis is: het goddelijke.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2021, 15:58   #4
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Wat ben je aan het doen, Boni ...?

Wat je nu doet is vergelijkbaar met iemand die aan het verzuipen is en zich dan met de organisatie van de reddingsbrigade gaat bezighouden.

Heel merkwaardig ....
Ik citeer uit: De zin van ziek zijn van Dethlefsen en Dahlke nr 3 wat een leverpatient zich moet afvragen:

Waar ben ik terecht gekomen in het overmatige, in het te-veel;
waar wil ik te veel (grootheidswaan); waar heeft mijn expansiedrang mij in de mateloosheid gedreven?
Anna is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2021, 16:10   #5
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Ik citeer nr 3 wat een leverpatient zich moet afvragen:

Waar ben ik terecht gekomen in het overmatige, in het te-veel;
waar wil ik te veel (grootheidswaan); waar heeft mijn expansiedrang mij in de mateloosheid gedreven?
Anna wat zit je nou weer te lullen, ik heb niks meer aan mijn lever volgens de reguliere geneeskunde heb ik je al geschreven.
Ja, er was wat in 2014, en ik heb er naar gekeken....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht

De lever staat verder in nauw symbolisch verband met wereldbeschouwelijke en religieuze gebieden, wat menigeen misschien maar moeilijk kan aannemen. Laten wij nog eens denken aan de eiwitsynthese. Het eiwit is de bouwsteen van het leven. Het wordt uit de aminozuren opgebouwd. De lever bouwt uit het plantaardig en dierlijk eiwit in het voedsel het menselijk eiwit op, door de ruimtelijke rangschikking van de aminozuren (patroon) te veranderen. Met andere woorden: met behoud van de afzonderlijke bouwstenen (aminozuren) verandert de lever de ruimtelijke structuur en bereikt daarmee een kwaliteitssprong, resp. een evolutiesprong van het planten- en dierenrijk naar het rijk van de mensen. Tezelfdertijd blijft echter, ondanks deze stap in de evolutie, de identiteit van de bouwstenen behouden, die daardoor de verbinding met hun herkomst in stand houden. De eiwitsynthese is een volmaakt microkosmos evenbeeld van wat wij in de macrokosmos evolutie noemen. Door omzetting en verandering van het kwalitatieve patroon wordt uit altijd dezelfde 'oerbouwstenen' de oneindige veelvormigheid geschapen. Door de onveranderlijkheid van het 'materiaal' blijft altijd alles met elkaar verbonden - daarom leren de grote meesters ons, dat alles in één en een in alles is (pars pro toto).
En mijn kijken ernaar is onverwachts op een unieke manier veel dieper gegaan dan ik ooit had kunnen dromen, zo diep dat ik voor een moment door de ogen van God of de Schepping heb gekeken.
Zie...
Citaat:
In deze ontmoeting met het absolute, in deze mystieke ervaring bij uitstek waar de waarnemer versmelt met wat hij waarneemt en waar het bewustzijn zich bewust wordt van zichzelf, gebeurt er een verandering van de 'Gestalt: waar we nu het goddelijke vanuit het menselijke ervaren, ervaren we met de Bufo Alvarius het menselijke vanuit het goddelijke. We kijken voor een moment door de ogen van God of de Schepping waarbij we versmelten in de totaliteit van het huidige moment.

bron
Dus ik heb het signaal dat mijn ziel mij stuurde in de vorm van een lever aandoening ter harte genomen waardoor het signaal overbodig werd en mijn lever genas.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2021, 16:39   #6
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard Darsho's 'te' is verdwenen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Waar ben ik terecht gekomen in het overmatige, in het te-veel;
Wat trouwens zo'n mooi toevallig bewijs van mijn genezing is, is dat ik enkele maanden geleden bij mijn ex-vrouw op bezoek ging en zij zei: "Jij bent zo verandert, je 'te' is verdwenen".
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2021, 16:42   #7
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Wat trouwens zo'n mooi toevallig bewijs van mijn genezing is, is dat ik enkele maanden geleden bij mijn ex-vrouw op bezoek ging en zij zei: "Jij bent zo verandert, je 'te' is verdwenen".
Hier niet.
Anna is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2021, 16:42   #8
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Wat trouwens zo'n mooi toevallig bewijs van mijn genezing is, is dat ik enkele maanden geleden bij mijn ex-vrouw op bezoek ging en zij zei: "Jij bent zo verandert, je 'te' is verdwenen".
Dat is zeker fantastisch Darsho.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2021, 16:49   #9
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Ik heb eergisteren zelf nog een proefperiode voorgesteld, misschien dat zich dan serieuze zoekers aandienen.

Alle niet tot deugdelijk gedegen zelfonderzoek bereidt zijnde zelven een schrijfbeperking of ban van 3 Ã 6 maand opleggen dus.
Grote lente schoonmaak, de forumruimte voorbereiden om oprechte zoekers naar Waarheid te ontvangen.

Wie stemt voor, wie tegen?
Ik heb op dit forum 10 jaar geschreven, mogelijk is dat niemand opgevallen.
Ik doe mee aan je onderzoek, zelfs vraag ik dan een uitschrijving.
Ruimte maken voor en ander die hier beter in past in GOZ.

Hallo Moderatie, bij deze vraag ik om uitgeschreven te worden.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2021, 16:50   #10
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dat is zeker fantastisch Darsho.
Dank je.
Ze zei er nog bij, "jouw hele familie heeft die 'te' nog altijd".
Daarmee bedoelt ze mijn drie zusters en moeder. (Moeder is overleden vorige jaar op 1 april).

Heel spirituele vrouw mijn ex, die enige waar ik ooit mee getrouwd ben geweest, hoor.
Twintig jaar geleden zei François nog dit over haar: "Zij heeft geen pyramidekes, wierook-stokjes en andere prularia nodig om spiritueel te zijn, zij is dat gewoon".
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.