Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 May 2021, 19:19   #1
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Jij vergist je Rob, maar ik ga nog een poging doen..

Juist mensen zoals ik, die hem met zichzelf confronteren hebben een bijdraag geleverd.
Zoals ik met 'verlichte' Rob doe.
Maar ja, aan mentaal gerealiseerden als ons olijk trio kan je geen adviezen of raadgeving meer kwijt hoor...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Waar het gaat om raadgeving door degenen die gedegen zelfonderzoek doen aan degenen die verondersteld worden dat te doen is dat een volkomen natuurlijke en dit forum toegewijde zaak.
Ahum, volkomen natuurlijke zaak?
Denkjunk dat je bent!
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 18 May 2021, 12:09   #2
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard Voorbeeld 1 egotripperij Boni

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Een (zogenaamde) 'eenheidservaring' kan nuttig zijn (is ook mijn ervaring), maar niet als eindstation, maar als begin - om aan de slag te gaan. Helaas, vaak stopt het daar al.
Het eindstation heb jij toch al bereikt Rob.
Net als Laurens heb jij gedegen onderzocht 'wat' je bent en bezit daarom de autoriteit daar iets over te kunnen en mogen zeggen, vindt je.
Maar 'helaas', zoals ik al schreef gisteren...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Waarom wil jij zo graag schrijven over deugdelijk gedegen zelfonderzoek Rob?
Jij hebt toch al ontdekt 'wat' je bent?
Ik zie het punt niet.
Schrijf is wat over je therapie die je psych je gegeven heeft ter onderhoud van je niet bestaand 'ik'.
Dat is pas interessant, want je zoektocht naar het 'wat' heb je afgerond.
Wil je daar niet op antwoorden.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 18 May 2021, 12:31   #3
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard Voorbeeld 1 egotripperij Boni

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Waarom wil jij zo graag schrijven over deugdelijk gedegen zelfonderzoek Rob?
Jij hebt toch al ontdekt 'wat' je bent?
Ik zie het punt niet.
Schrijf is wat over je therapie die je psych je gegeven heeft ter onderhoud van je niet bestaand 'ik'.
Dat is pas interessant, want je zoektocht naar het 'wat' heb je afgerond.

Wil je daar niet op antwoorden.
Dat is hier al vaker gezegd, elkaar herkennen in waarheid is een vreugdevolle aangelegenheid. In iedereen schuilt deze potentie maar je moet er, helaas voor degenen die dat niet van plan zijn, wat voor doen. Dan kun je dat natuurlijk belachelijk maken door te zeggen dat je daar hard voor moet werken terwijl dat je dat door middel van psychedelica zomaar kan toegevallen. Alleen helaas voor jou heeft dat toevallen niet in dat herkennen geresulteerd. Dat is zeer slecht te verkroppen voor een ego niet in staat te zijn te verkrijgen wat als wenselijk wordt geacht maar nog minder wenselijk is het voor een ego aan zichzelf te verliezen. Dus werk je liever niet en gaat anderen uitdagen om bloot te leggen wat ze zeggen te zijn en waarvan ze geen blijk geven.

Waar het hier niet om gaat is elkaar te ontmaskeren maar om gedegen zelfonderzoek te doen.
 
Oud 18 May 2021, 12:46   #4
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard Laurens als notaris, jurist, advocaat...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dat is hier al vaker gezegd, elkaar herkennen in waarheid is een vreugdevolle aangelegenheid..
Laurens, ik herken geen waarheid (bewustzijn) in jou.
Je hebt een zeer geslepen intellect, je teksten zijn compleet dichtgespijkerd, vaak zonder dat iemand kan opmaken wat je er precies mee bedoelt.
Als beroep zou notaris, jurist, advocaat - dat soort mensen die van die voorwaarden in kleine lettertjes op een contract opstellen - je zeker gepast hebben.
Maar bewustzijn herken ik niet in jou.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 18 May 2021, 13:02   #5
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Laurens, ik herken geen waarheid (bewustzijn) in jou.
Je hebt een zeer geslepen intellect, je teksten zijn compleet dichtgespijkerd, vaak zonder dat iemand kan opmaken wat je er precies mee bedoelt.
Als beroep zou notaris, jurist, advocaat - dat soort mensen die van die voorwaarden in kleine lettertjes op een contract opstellen - je zeker gepast hebben.
Maar bewustzijn herken ik niet in jou.
Je kunt het niet laten hé dat als inferieur wegzetten?
Ik heb me bekwaamd in het verwoorden zodat ondubbelzinnig duidelijk is wat er mee bedoeld wordt. Het mag van mij aan geen enkele interpretatie onderhevig zijn om nodeloze en nutteloze discussie te vermijden. Denken mij te begrijpen is niet goed genoeg.

Je kunt je, zoals in spiritland hier en daar gebruikelijk, geliefd maken door in een trant te schrijven dat iedereen daarvan voor eigen gading en betekenis het zijne er kan uithalen. Zulke boeken worden uiteraard verslonden en sites in die teneur worden frequent bezocht. Uiteraard doen wij dat hier niet, wij pleasen geen ego maar zijn daardoor dan ook niet geliefd. Dat hoeft ook niet want het gaat om het doen van gedegen zelfonderzoek. Het is nog niet eens zo dat we anderen geen rad voor de ogen willen draaien, we kunnen dat gewoon niet waarheidlievend als wij zijn.

Ik zeg dit om je te laten ervaren dat je voor dit werk niet de juiste insteek hebt. Je zou je beter ergens bij een ander forum kunnen aansluiten met voor jou gelijk gestemden, hier ben je maar een stoorzender. Je stimuleert egogedrag en niet het doen van zelfonderzoek.
 
Oud 18 May 2021, 13:09   #6
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Je kunt het niet laten hé dat als inferieur wegzetten?.
Ik kan alles laten, jij niet.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 18 May 2021, 13:12   #7
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Ik kan alles laten, jij niet.
Het valt je even niet mee hé zonder bijval van omstanders, valt er even niks te lachen en zit je te overwegen hier maar te stoppen. Er iets van leren inzien doe je evenmin.

Kon je nou maar aankondigen dat je een jaar in Afrika gaat rondtoeren op je motor of zoals Guido goud zoeken in Canada of wat bergen beklimmen dan ben je pas interessant.
 
Oud 18 May 2021, 13:22   #8
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Het valt je even niet mee hé zonder bijval van omstanders, valt er even niks te lachen...
Ik amuseer me kostelijk en zit hardop te lachen met dit beeld wat ik van je gevormd heb...


__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 18 May 2021, 16:20   #9
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Hilarisch ja, ik lach me een driedubbele breuk.
Maar eh wat hebben we nu eigenlijk opgestoken van dit intermezzo?
 
Oud 18 May 2021, 19:57   #10
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Het is overduidelijk dat boni niets anders ziet, dan de beelden die boni graag zelf schept...

Weinig helder-ziend in ieder geval, de kambo en andere drugs, waarschijnlijk in combinatie met zijn narcistisch ego, lijken vnl zijn wijze van kijken te benevelen....
.... nogal over-done.
__________________
Maak de spiegel leeg....
Vrij van oordeel...
Sam is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.