Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 June 2012, 07:36   #1
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Vergissen is menselijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
De berichten over vrijwillige levensbeeindiging heb ik naar een nieuwe topic verplaatst.

Uw Bromsnor.
Fijn dat je dat deed Renoire, ze paste inderdaad niet in het draadje.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 June 2012, 07:58   #2
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Fijn dat je dat deed Renoire, ze paste inderdaad niet in het draadje.
Dank u voor uw vriendelijke woorden.
Maar Renoir ben ik niet.

Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 7 June 2012, 16:57   #3
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Dank u voor uw vriendelijke woorden.
Maar Renoir ben ik niet.

Uw Bromsnor.
Nee zeker Renoir, je bent nu Bromsnor, later Gargamel, en later weer Saartje, en dan Robert, en dan weer Sitske... enz...

Ik zou je dan maar noemen zoals je wilt, Ok. Zo lief ben ik ook weer wel..

Dag Bromsnorreke..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 June 2012, 00:32   #4
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nee zeker Renoir, je bent nu Bromsnor, later Gargamel, en later weer Saartje, en dan Robert, en dan weer Sitske... enz...

Ik zou je dan maar noemen zoals je wilt, Ok. Zo lief ben ik ook weer wel..

Dag Bromsnorreke..
U mag er van maken wat u zich wenst, maar ik ben Renoir niet.

Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 8 June 2012, 20:55   #5
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
U mag er van maken wat u zich wenst, maar ik ben Renoir niet.

Uw Bromsnor.
JIJ moet met je leugens leven, niet IK.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 June 2012, 13:50   #6
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
JIJ moet met je leugens leven, niet IK.
U lijkt overtuigd te zijn van het gelijk van uw mening, maar ik kan u slechts melden dat u zich vergist.

Ik zal vandaag deze berichten uit de moppentrommel naar een andere plek verplaatsen.

Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 10 June 2012, 11:41   #7
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nee zeker Renoir, je bent nu Bromsnor, later Gargamel, en later weer Saartje, en dan Robert, en dan weer Sitske... enz...

Ik zou je dan maar noemen zoals je wilt, Ok. Zo lief ben ik ook weer wel..

Dag Bromsnorreke..
Robert en Sytze zijn dezelfde, het zijn experimenteernamen. Robert is (bij wijze van experiment) recentelijk nog succesvol omgedoopt in Sytze toen ik moest leren hoe ik namen moest samenvoegen of omdopen. Robert bestaat dus niet meer dat is nu Sytze.

Soms vergeet ik even dat ik als Sytze ben ingelogd en dan gaat het wel eens door elkaar lopen. Dan moet ik tekst kopiëren en de quote verwijderen en dat is me dan even te veel gedoe. Hoe het zit met deze namen is uitvoerig te lezen in het besloten draadje.

Het was, voor de forumleden althans, in het geheel geen geheim.

Aanvankelijk was ArryG de leidinggevende en software expert hier, die er genoeg van kreeg om dit nog langer te doen, en vervolgens heb ik me in de software ingewerkt omdat ik zoiets nog nooit gedaan had. Het lijkt nu al of ik nooit iets anders gedaan heb.

Ik heb de naam Robert en nu Sytze steeds gebruikt om er mee te experimenteren, eerst de bevoegdheden, recentelijk het geven van waarschuwingen en het bannen, om dat onderdeel van het forumbeheer ook nog onder de knie te krijgen.

Om partijdigheid uit te sluiten heb ik Saartje en Bromsnor (die ik van een eerder forum ken) gevraagd de moderatie te gaan doen. Bromsnor heeft, onder het zichzelf toebedelen van een fles cognac met Kerstmis (ik heb je adres helaas nog niet) zich van deze taak voortreffelijk gekweten. Voor Saartje is het liefdewerk oud papier.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 10 June 2012, 12:42   #8
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard holadieee dan....:_(

Toch een kleine kanttekening Renoir.

Bromsnor heeft wat mij betreft bewezen partijdig te zijn Renoir. Dus het uitsluiten van die partijdigheid is in elk geval in mijn geval niet gelukt.

En voor je op de achterste benen gaat staan: Die partijdigheid maakt mij verder niet uit want

punt 1. Bromsnor is een mens

Punt 2. Vergissen menselijk is.

Punt 3. De mens leermogelijkheden heeft.

Punt 4. Ik heel goed in staat ben voor mezelf op te komen en mij dus geen oor laat aannaaien mbt, in mijn ogen, het onrechtvaardige beoordelingen.

wat dus inhoud dat hij (Bromsnor) wat mij betreft nog altijd het voordeel van de twijfel heeft.

Verder begrijp ik natuurlijk dat jij de vergissing maakt Bromsnor als onpartijdig te zien omdat hij mogelijk niet in alle gevallen partijdig is of lijkt te zijn.

Met andere woorden ik zou als ik jou was iets minder hoog opgeven, en dat bedoel ik minder lelijk dan het mogelijk zou kunnen overkomen bij ik weet niet wie, van de kwaliteiten die Bromsnor heeft mbt die onpartijdigheid en wat meer ruimte laten aan de vergissingen die hij omtrent dat thema maakt, derhalve schep je geen valse verwachting wat enkel tot teleurstelling kan leiden.

En nee ik ben niet teleurgesteld want ik had me al bij voorbaat ingesteld op partijdigheid want ik was niet zo stom jou te vertrouwen op je mooie blauwe ogen omtrent de geweldige kwaliteiten van Bromsnor die hij eerst nog maar eens bewijzen moest.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 10 June 2012 om 14:23.
Reden: holadieee dan....:_(
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 June 2012, 16:17   #9
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik ga niet eens hier meer op in, ik ga niets overwegen. Mijn laatste reactie op dit onderwerp.
Er zijn hier mogelijk maar 10 mensen maximaal actief bezig op dit forum, en het is hier een zooitje.
Ik neem het niet zo serieus meer.
Aan het begin had ik respect voor een ieder, en had ik veel belangstelling in ieder zijn ideeën en uiting, en nam ik ieder zijn woord serieus.
Maar BIJNA iedereen laat hier in overvloed zijn onbewustheid zien, BIJNA geen enkel lid hier aanwezig toont inspirerende bewustzijn.
Wie, en welke nicknaam een ieder heeft, is het niet eens meer van belang voor mij.
De onbetrouwbaarheid die het forum uitstraalt, en de schijnheiligheid waarmee men elkaar benaderd heeft het voor mij niets met zelfkennis of bewustwording te maken.
Allemaal ego spelletjes.
De correctheid van hoe men elkaar behandeld, is hier zoek.

Dus ik overweeg helemaal niets.. Zoeken jullie het zelf maar uit!

Adios
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 June 2012, 22:18   #10
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Ik heb, de kennelijk nodige, achtergrondinformatie gegeven.

Onvermogen om met de geziene situaties om te gaan, ondervonden frictie met betrekking tot betrouwbaarheid, ongeloofwaardigheid van mij als beheerder, deelnemer of zijnde het gehele forum, dan wel andere visies op onpartijdigheid, zoek het zelf uit want mij is het worst.

Ik heb je nooit een bloementuin beloofd.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.