Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 July 2013, 18:37   #1
Mahziri
Asprirant lid
 
Mahziri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 July 2013
Berichten: 0
Standaard Alles door elkaar

Kan iemand me vertellen waarom in een aantal topics allerlei berichten onder elkaar staan van verschillende datums? Soms kan ik er geen touw aan vast knopen. Of moet ik dat gewoon niet willen.
Mahziri is offline   Met citaat reageren
Oud 17 July 2013, 19:05   #2
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahziri Bekijk bericht
Kan iemand me vertellen waarom in een aantal topics allerlei berichten onder elkaar staan van verschillende datums? Soms kan ik er geen touw aan vast knopen. Of moet ik dat gewoon niet willen.
Dat laatste.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 July 2013, 19:15   #3
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahziri Bekijk bericht
Kan iemand me vertellen waarom in een aantal topics allerlei berichten onder elkaar staan van verschillende datums?
Vaak, als mensen een draadje openen, gaan leden elkaar lastig vallen, elkaar tegenspreken, met het gevolg dat ze OffTopic geraken. Dan gaat het niet meer over het onderwerp, maar om gelijk te krijgen.
Bijna iedereen doet daar aan mij, ik ook regelmatig.
Renoir doet dat ook vaak, vooral als Niets iets zegt, gaat hij hem tegenspreken.
Nadje en en rest van de gang doen dat ook vaak .
Iedereen maakt zich daar schuldig aan eigenlijk..
Als iemand daar over klaagt, gaat de Admin de teksten ergens anders deponeren, waar ze passender zijn, maar dan raken de datums door elkaar..
Wij hebben zelfs ieder zijn eigen draadje, waar een ieder zijn eigen 'onzin' kan deponeren. Nou, niet iedereen, maar vooral 'lastposten', of bijzondere mensen. Met trots kan ik je mededelen dat ik me daaronder ook kan rekenen.

Het is een leuk forum, en van alles en nog wat gebeurt hier..Levendig en beladen.

Wat voor type mens ben jij Jos?? Zie jij jezelf als opstandig, of juist als volgzaam? Hoe zou jij jezelf omschrijven?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 July 2013, 20:01   #4
Mahziri
Asprirant lid
 
Mahziri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Dat laatste.
Lekker duidelijk
Mahziri is offline   Met citaat reageren
Oud 17 July 2013, 20:09   #5
Mahziri
Asprirant lid
 
Mahziri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Vaak, als mensen een draadje openen, gaan leden elkaar lastig vallen, elkaar tegenspreken, met het gevolg dat ze OffTopic geraken. Dan gaat het niet meer over het onderwerp, maar om gelijk te krijgen.
Bijna iedereen doet daar aan mij, ik ook regelmatig.
Renoir doet dat ook vaak, vooral als Niets iets zegt, gaat hij hem tegenspreken.
Nadje en en rest van de gang doen dat ook vaak .
Iedereen maakt zich daar schuldig aan eigenlijk..
Als iemand daar over klaagt, gaat de Admin de teksten ergens anders deponeren, waar ze passender zijn, maar dan raken de datums door elkaar..
Wij hebben zelfs ieder zijn eigen draadje, waar een ieder zijn eigen 'onzin' kan deponeren. Nou, niet iedereen, maar vooral 'lastposten', of bijzondere mensen. Met trots kan ik je mededelen dat ik me daaronder ook kan rekenen.

Het is een leuk forum, en van alles en nog wat gebeurt hier..Levendig en beladen.

Wat voor type mens ben jij Jos?? Zie jij jezelf als opstandig, of juist als volgzaam? Hoe zou jij jezelf omschrijven?
Aha!!
Wat voor type mens ben ik....
Ik ben een enneagram type 9, dus herken in alles en iedereen wel wat. Dat maakt me volgzaam. Of juist niet volgzaam maar oke ermee. Ik kijk naar de situatie en meestal is het niet meer dan een beweging en is het al bijna weer voorbij. Dan blijven mensen daar heel lang over doorgaan, vind ik vaak wel lachwekkend. Maar ik luister dan wel naar de verhalen, voor de ander is het erg belangrijk.

Vroeger vond ik dat ik met alle winden mee waaide, maar ik zie dat nu anders. Mezelf verteld -en handel ik ook naar- dat ik geen mening hoef te hebben. Dat het toch wel gebeurd of niet gebeurd, dat het me niet uitmaakt.
En er zijn momenten dat ik het niet pik. Die zijn spaarzaam, maar als het dan zover is dan is het ook menens. Dan laat ik me horen en wil absoluut gehoord worden. Dan heb ik een duidelijke mening en dat gaat over mijn grenzen die overschreden (dreigen te) worden.

Dus meestal gewoon rustig.
Mahziri is offline   Met citaat reageren
Oud 18 July 2013, 14:26   #6
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahziri Bekijk bericht
Kan iemand me vertellen waarom in een aantal topics allerlei berichten onder elkaar staan van verschillende datums? Soms kan ik er geen touw aan vast knopen. Of moet ik dat gewoon niet willen.

We werken hier volgens de chaostheorie. Uiteindelijk ontstaat uit iedere chaos toch weer orde, dus het geeft niet. Kijk maar naar je gevoelsleven.
Soms is het een chaos en na verloop van tijd komt er van zelf weer orde.

Dus laat de chaos maar lekker over je heen komen!

*kiept emmer chaos leeg*
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 18 July 2013, 17:08   #7
Mahziri
Asprirant lid
 
Mahziri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
We werken hier volgens de chaostheorie. Uiteindelijk ontstaat uit iedere chaos toch weer orde, dus het geeft niet. Kijk maar naar je gevoelsleven.
Soms is het een chaos en na verloop van tijd komt er van zelf weer orde.

Dus laat de chaos maar lekker over je heen komen!

*kiept emmer chaos leeg*
Haha, ik identificeer me niet hoor. Emmer valt gewoon in het niets.
Hier is je emmertje terug . Ik heb er wat leuks in gedaan voor je
Mahziri is offline   Met citaat reageren
Oud 20 July 2013, 18:37   #8
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahziri Bekijk bericht
Haha, ik identificeer me niet hoor. Emmer valt gewoon in het niets.
Hier is je emmertje terug . Ik heb er wat leuks in gedaan voor je
Leuk! Een bloemetje. Ik zal hem snel water geven.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 20 July 2013, 20:40   #9
Mahziri
Asprirant lid
 
Mahziri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Mahziri is offline   Met citaat reageren
Oud 22 July 2013, 21:37   #10
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahziri Bekijk bericht
En er zijn momenten dat ik het niet pik. Die zijn spaarzaam, maar als het dan zover is dan is het ook menens. Dan laat ik me horen en wil absoluut gehoord worden. Dan heb ik een duidelijke mening en dat gaat over mijn grenzen die overschreden (dreigen te) worden.
Is dat werkelijk waar het over gaat?
Nadje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.