Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 March 2010, 23:01   #1
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard Officiële waarschuwingen.

Leden die zich niet houden aan de forumregels of zich anderszins of op grove wijze uitlaten vallen in de termen voor een waarschuwing.

Deze kan door de admin of moderator worden gegeven die er op dat moment is.

Er zijn 2 soorten waarschuwingen:

De eerste betreft een eenvoudige berisping zonder punten toekenning.

De tweede is een berisping met puntentoekenning al naar gelang de ernst van de overtreding kan het puntenaantal variëren van een tot drie.

Bij een puntentotaal van drie punten volgt er daarna automatisch een ban.

Alom gerespecteerde leden die de nodige krediet opgebouwd hebben kunnen ten aanzien van een gebande persoon, op inhoudelijke gronden, verzoeken om een ban weer ongedaan te maken.

Indien een uitlating dreigend is, kan zonder herroeping worden overgegaan tot een directe ban.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 27 April 2010, 09:39   #2
Nathan
 
Nathan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Duidelijk.
Nathan is offline   Met citaat reageren
Oud 27 April 2010, 21:24   #3
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Het is mij niet duidelijk. Gaat e.e.a. in overleg met de forumleden? Of kan dat een individuele beslissing zijn? En wie bepaalt wat inhoudelijke gronden zijn? Om maar 's iets te noemen. Of wanneer iets dreigend is. Als dat zo wordt ervaren? Door hoeveel personen? Hoe moet ik dat zien? Zomaar wat vragen die kwamen opborrelen.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 April 2010, 23:02   #4
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nada Bekijk bericht
Het is mij niet duidelijk. Gaat e.e.a. in overleg met de forumleden? Of kan dat een individuele beslissing zijn? En wie bepaalt wat inhoudelijke gronden zijn? Om maar 's iets te noemen. Of wanneer iets dreigend is. Als dat zo wordt ervaren? Door hoeveel personen? Hoe moet ik dat zien? Zomaar wat vragen die kwamen opborrelen.
Het gaat enerzijds om berisping bij overtredingen van de forumregels maar vooral om ernstige of herhaalde bedreigingen iemand iets aan te zullen doen of een dusdanige uitting waarvan het iedereen toch wel onmiddelijk duidelijk is dat zoiets niet kan worden toegestaan. Dat onderdeel bepaal ik.

In de onaangenaamheden is, gezien het geringe ledenaantal verder nog niet voorzien. Jullie kennen elkaar allemaal van een eerder forum en worden beschouwd als gerespecteerde leden die hun sporen al ruimschoots verdiend hebben.

Jullie kunnen elkaar op ontoelaatbaarheden aanspreken.

In een later stadium, dwz bij veel leden, komt er een subforum bestaande uit een drietal gerespecteerde leden die gezamelijk besluiten nemen over het al dan niet waarschuwen.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 28 April 2010, 07:49   #5
Nathan
 
Nathan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Bedankt,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArryG Bekijk bericht
Het gaat enerzijds om berisping bij overtredingen van de forumregels maar vooral om ernstige of herhaalde bedreigingen iemand iets aan te zullen doen of een dusdanige uitting waarvan het iedereen toch wel onmiddelijk duidelijk is dat zoiets niet kan worden toegestaan. Dat onderdeel bepaal ik.

In de onaangenaamheden is, gezien het geringe ledenaantal verder nog niet voorzien. Jullie kennen elkaar allemaal van een eerder forum en worden beschouwd als gerespecteerde leden die hun sporen al ruimschoots verdiend hebben.

Jullie kunnen elkaar op ontoelaatbaarheden aanspreken.

In een later stadium, dwz bij veel leden, komt er een subforum bestaande uit een drietal gerespecteerde leden die gezamelijk besluiten nemen over het al dan niet waarschuwen.
Wederom duidelijk - voor mij. ;)
Nathan is offline   Met citaat reageren
Oud 28 April 2010, 09:03   #6
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Ja... vind het ook een duidelijk verhaal.
Ik heb er wel vertrouwen in.
Danique is offline   Met citaat reageren
Oud 28 April 2010, 21:42   #7
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Me too......vertrouwen mooi woord.....
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 May 2010, 07:58   #8
Nathan
 
Nathan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard tiffany65

Hee ArryG,

Tiffany65 volgens mij hoort tiffany65 op de rommelmarkt thuis!

Mvgroet
Nathan is offline   Met citaat reageren
Oud 1 May 2010, 09:00   #9
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Volgens mij ook. Dat wordt de eerste ban van dit forum
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 10 September 2011, 15:13   #10
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Bericht: Oude vetes van Remonforum.
Gebruiker: Madelief
Berisping: Overtreding forumregel n.l. verbreken chronologie door verwijderen meerdere berichten.
Strafpunten: 1 (maximaal 3 daarna volgt ban).

Opmerking van de beheerder:


Bericht aan de gebruiker:


Oorspronkelijk bericht:
Beste mijnheer de moderator,

Ik teken bij deze protest aan tegen officiele waarschuwing.

Dit protest teken aan omdat m.i. u zelf degene was die de chronologie der berichten onderbroken heeft door mijn berichten, die een reaktie waren op oorspronkele berichten in het topic, te verplaatsen naar een andere plaats cq in open afzondering te plaatsen.

Ik vraag mij bij deze af of de zelfde regels gelden voor de moderator als voor het lid dat als gevolg van uw, in mijn ogen, ondoordachte handelen, over gegaan is tot het overtreden van de zgn regels.

Ik zou namelijk denken dat dat het geval zou zijn of op zijn minst zou ik verwachten dat u als moderator op dit zelfkennisforum u ook uw handelen zoudt willen onderzoeken op vooringenomen ideeen die mogelijk kant nog wal raken.

Ik dien vanaf deze plaats overigens opnieuw het verzoek in het door u, onder mijn naam geopende draadje te verwijderen of op zijn minst er een slot op te zetten, zodat het niet langer misbruikt kan worden door mensen als u zelf wanneer er iets gezegd wordt dat niet naar uw zin lijkt te zijn en daardoor het gaande proces storen.

Wilt u een frustratiedraadje cq klaagdraadje openen dan verzoek ik dat onder u eigen naam te doen en mij daar verder buiten te houden.

Bij voorbaat dank,

Mvrg Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.