Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 February 2013, 22:51   #1
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard Fotoalbum maken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Geweldig Renoir, jou foto's zijn ook erg mooi. En morgen komt hier weer sneuw, paar jaar geleden heb ik ook sleetje gereden............was erg leuk.
Kijken of ik nog een mooie foto vind. Heb er genoeg van maar je kunt ze hier niet zomaar neerzetten vanuit mijn lappie. Even kijken hoe dat wel kan.


Wil dus niet.
Je kunt als je de foto's verkleind hebt wel in je fotoalbum zetten en een link maken hier.

Ik zal even wat screenshots maken zodat je kunt zien hoe dat moet.





Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 February 2013, 22:56   #2
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard





Nee...... ik zie nu dat de link naar de foto in je album hier niet gaat, dus zul je met tekst moeten verwijzen naar de foto in je fotoalbum.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 February 2013, 23:17   #3
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Door in de Netwerk/Ledenlijst op een naam te klikken kom je op iemands fotoalbum, tenminste als hij/zij er een heeft gemaakt.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 13 February 2013, 23:25   #4
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Nee...... ik zie nu dat de link naar de foto in je album hier niet gaat, dus zul je met tekst moeten verwijzen naar de foto in je fotoalbum.
Onder de afbeelding staat wél degelijk een url die je als link kunt gebruiken. Onderstaande afbeelding komt uit mijn fotoalbum.

Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 February 2013, 08:21   #5
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Renoir heel erg bedankt, dat had ik gister nog geprobeerd idd, maar teveel gelijktijdig willen opladen. Wat lief dat je die moeite neemt.

Kreeg een bericht dat ik naar de admin moest mailen. Stond bij dat vanzelf verkleind worden maar dat het beter was ze zelf te verkleinen. Had gister geen tijd meer ( moest eens naar bed haahha) maar probeer het vandaag weer. En dan eerst maar een. Ga zo zwemmen......en vanmiddag Zumba afspraak. dus tot later.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 14 February 2013, 08:27   #6
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

http://www.zelfkennisforum.nl/album....4&pictureid=44

even testen......ik krijg idd de foto er zelf niet in, als je klikt op de link dan krijg je de foto. Weet jij waarom de link niet werkt en als foto neergezet wordt?
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 14 February 2013, 09:25   #7
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
http://www.zelfkennisforum.nl/album....4&pictureid=44

even testen......ik krijg idd de foto er zelf niet in, als je klikt op de link dan krijg je de foto. Weet jij waarom de link niet werkt en als foto neergezet wordt?
Onder de foto ontdekte ik gisteren een vakje met de url van de foto. Die moet je gebruiken en niet degene in de adresbalk waarvan ik zei dat je die moest overnemen.

Ik heb voorlopig eveneens weinig tijd, de rest lees ik vanmiddag. Fijne dag.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 February 2013, 21:20   #8
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Door in de Netwerk/Ledenlijst op een naam te klikken kom je op iemands fotoalbum, tenminste als hij/zij er een heeft gemaakt.
De fotoalbums van de onderscheidende leden waren alleen zoekende langs de ledeninfo te vinden, dus wanneer je een fotoalbum zocht moest je individueel alle leden aflopen.

Ik heb heb inmiddels een applicatie geïnstalleerd zodat in de navigatiebalk een knop 'Fotoalbum' is toegevoegd en de fotoalbums van alle individuele leden, wanneer ze hier een fotoalbum hebben, met één druk op de knop in een overzicht gezamenlijk te zien zijn.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 15 February 2013, 23:17   #9
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Onder de afbeelding staat wél degelijk een url die je als link kunt gebruiken. Onderstaande afbeelding komt uit mijn fotoalbum.

Kijk aan, wisenten in onze duinen. Daar zijn ook weer hele discussies over gaande. Ik vind het wel leuk.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 February 2013, 00:40   #10
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Kijk aan, wisenten in onze duinen. Daar zijn ook weer hele discussies over gaande. Ik vind het wel leuk.
Deze zijn schotse hooglanders, een gekweekte rundersoort en staan ondanks een woest uiterlijk als ongevaarlijk te boek, dit in tegenstelling tot de Wisent, verwant aan de bison, een normaliter in het wild levend rund dat niet geheel ongevaarlijk is.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.