Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 February 2015, 08:25   #1
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard PM gestuurd.

Gargamel, ik heb je een pm gestuurd.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2015, 20:02   #2
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Ik wou reageren in een topic frustratie met verlicht zijn o.i.d. Dat gaat dus niet. Ra,ra,ra.....
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2015, 20:08   #3
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik wou reageren in een topic frustratie met verlicht zijn o.i.d. Dat gaat dus niet. Ra,ra,ra.....
Begrijp je dat je eerst je huiswerk moet doen in plaats van losse flodders plaatsen?

Geef hier de link en niet een 'o.i.d.' want daar kan ik dus niks mee.

Omschrijf wat er wel lukt en wat niet.. hoe zoiets in z'n werk gaat. Probeer iets uit op een andere PC zodat je weet dat deze niet het probleem zelf veroorzaakt.

Of leef je gewoon in hoe je denkt dat een ander jouw probleem kan oplossen.
  Met citaat reageren
Oud 22 March 2015, 19:48   #4
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Begrijp je dat je eerst je huiswerk moet doen in plaats van losse flodders plaatsen?

Geef hier de link en niet een 'o.i.d.' want daar kan ik dus niks mee.

Omschrijf wat er wel lukt en wat niet.. hoe zoiets in z'n werk gaat. Probeer iets uit op een andere PC zodat je weet dat deze niet het probleem zelf veroorzaakt.

Of leef je gewoon in hoe je denkt dat een ander jouw probleem kan oplossen.
Nadje, je komt niet verder, hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn. Maar geen van die oorzaken kan ik iets mee. Inmiddels kan ik ook op andere topics niet reageren. Op de ene topic wel, de andere niet. Lijkt me dus geen kwestie van andere pc of dat ik het probleem zelf veroorzaak. Geen idee wat het probleem is. Mocht je de behoefte gevoelen dit nader te onderzoeken dan zie ik dat vanzelf. Het heeft geen haast.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 March 2015, 20:17   #5
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Nadje, je komt niet verder, hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn. Maar geen van die oorzaken kan ik iets mee. Inmiddels kan ik ook op andere topics niet reageren. Op de ene topic wel, de andere niet. Lijkt me dus geen kwestie van andere pc of dat ik het probleem zelf veroorzaak. Geen idee wat het probleem is. Mocht je de behoefte gevoelen dit nader te onderzoeken dan zie ik dat vanzelf. Het heeft geen haast.
Hiermee heb ik geen enkel houvast waar ik de oplossing van het probleem zou moeten zoeken. Helaas kan ik met deze info niets voor je betekenen.

Vanuit welk IP (thuis de zaak of overal) treed dit probleem op (dit om te zien of het een IP gerelateerde storing is) en ondervindt Rob hetzelfde probleem (of wel eens)? Heb jij het probleem ook als je van Rob zijn PC gebruik maakt? Je bent ook wel eens vanuit Zeeland (je vakantieadres waarschijnlijk) ingelogd geweest had je dit probleem toen daar ook?

Is dat bericht 'je komt niet verder' willekeurig of alleen bij specifieke draadjes?
  Met citaat reageren
Oud 22 March 2015, 20:47   #6
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Hiermee heb ik geen enkel houvast waar ik de oplossing van het probleem zou moeten zoeken. Helaas kan ik met deze info niets voor je betekenen.

Vanuit welk IP (thuis de zaak of overal) treed dit probleem op (dit om te zien of het een IP gerelateerde storing is) en ondervindt Rob hetzelfde probleem (of wel eens)? Heb jij het probleem ook als je van Rob zijn PC gebruik maakt? Je bent ook wel eens vanuit Zeeland (je vakantieadres waarschijnlijk) ingelogd geweest had je dit probleem toen daar ook?

Is dat bericht 'je komt niet verder' willekeurig of alleen bij specifieke draadjes?
Ik heb je Nada weer actief gemaakt en uitgeprobeerd. Wachtwoord is je mailadres (nog wel even veranderen svp). Kijk maar of deze bij jou kuren vertoont bij mij werkt ie perfect.

Renoir.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 May 2015, 23:59   #7
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

@InX

Ik heb je een bericht gestuurd, maar de berichtenbox doet het hier al een tijd niet meer. Ik heb ook geen bericht van je ontvangen. Als het van belang is, dan lees ik het morgen wel op de mail.

Voor nu: slaap lekker.
Theo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 May 2015, 00:02   #8
InX
Jubilaris
 
Geregistreerd: 11 December 2014
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
@InX

Ik heb je een bericht gestuurd, maar de berichtenbox doet het hier al een tijd niet meer. Ik heb ook geen bericht van je ontvangen. Als het van belang is, dan lees ik het morgen wel op de mail.

Voor nu: slaap lekker.

Helder. Ik weet waar je mail woont ;)

Slaap lekker.
InX is offline   Met citaat reageren
Oud 21 September 2015, 19:12   #9
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Hallo NN

Ik heb gezien dat je een berichtje heb gestuurd.
Maar er is niks te vinden.
Zoals gewoonlijk werkt PM niet of nauwelijks.

Maar ik heb um helemaal leeggemaakt.
Dus mss doet ie het weer.
Theo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 September 2015, 19:21   #10
NN
Vicaris
 
Geregistreerd: 29 April 2015
Berichten: 139
Standaard

Hoi Theo

Ik probeer opnieuw :)
NN is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.