Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 May 2013, 16:04   #1
Bigbear
Asprirant lid
 
Bigbear's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard Bigbear's mineurhoekje

Een vraag en antwoord gesprek over de ervaringen met zelfkennis van de droomvrienden.
Bigbear is offline  
Oud 25 May 2013, 16:10   #2
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbear Bekijk bericht
Een vraag en antwoord gesprek over de ervaringen met zelfkennis van de droomvrienden.
Bedoel je mij met Hans?
En waarom een apart topic, en hoort volgens jou het ook alleen de drie genoemde namen toe om te reageren?
Hans is offline  
Oud 25 May 2013, 18:03   #3
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbear Bekijk bericht
Een vraag en antwoord gesprek over de ervaringen met zelfkennis van de droomvrienden.
Ik ben heel benieuwd!
Danique is offline  
Oud 25 May 2013, 19:10   #4
Bigbear
Asprirant lid
 
Bigbear's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Bedoel je mij met Hans?
En waarom een apart topic, en hoort volgens jou het ook alleen de drie genoemde namen toe om te reageren?
Natuurlijk Hans. Een driegesprek. Wist je nog niet dat het in is om in hokjes te verblijven?
Bigbear is offline  
Oud 25 May 2013, 19:22   #5
Bigbear
Asprirant lid
 
Bigbear's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ik ben niet van de hokjes. Zeker nadat ik heb ingezien dat het onderscheid wat wordt gemaakt niet werkelijk bestaat, maar een illusie is. En wat schetst mijn verbazing? Op een zelfkennisforum (waar volgens mij worst geprolongeerd dat de wereld pas fijn is als iedereen het fijn heeft, worden de grenzen afgebakend en mag iedereen zich alleen nog in de hokjes bewegen. Wat een vrijheid. Natuurlijk ben ik nu verschrikkelijk bang dat de beheerder mij nog meer in quarantaine gaat plaatsen omdat ik niet aan zijn regeltjes voldoe. BRRRRRRR

Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo in zijn eigen illusies gelooft. Ik weet niet of ik hier nog veel langer zal schrijven. Hooguit in dit onderwerp zolang het nog kan. De rest ben ik niet meer van plan om te lezen.

Liefs Henk
Bigbear is offline  
Oud 25 May 2013, 19:55   #6
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbear Bekijk bericht
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ik ben niet van de hokjes. Zeker nadat ik heb ingezien dat het onderscheid wat wordt gemaakt niet werkelijk bestaat, maar een illusie is. En wat schetst mijn verbazing? Op een zelfkennisforum (waar volgens mij worst geprolongeerd dat de wereld pas fijn is als iedereen het fijn heeft, worden de grenzen afgebakend en mag iedereen zich alleen nog in de hokjes bewegen. Wat een vrijheid. Natuurlijk ben ik nu verschrikkelijk bang dat de beheerder mij nog meer in quarantaine gaat plaatsen omdat ik niet aan zijn regeltjes voldoe. BRRRRRRR

Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo in zijn eigen illusies gelooft. Ik weet niet of ik hier nog veel langer zal schrijven. Hooguit in dit onderwerp zolang het nog kan. De rest ben ik niet meer van plan om te lezen.

Liefs Henk
Tja afgeven op de forumleiding is niet zo moeilijk.
Als het nou niet Cynthia of Mihaela waren maar een of andere bekende Russische spammer had je die dan ook toegestaan om zijn/haar spampraktijk hier uit te voeren ? Want dat was hetgeen er hier aan de hand was. Het is net als in de grote maatschappij voor al degene die het verzieken komen er regels. Ik leg het hier allemaal fatsoenlijk uit omdat het om bewustwording gaat en zoiets zich bij bewuste mensen niet langer voordoet.Jij veroordeeld alleen maar, je wilt niet eens weten wat er aan de hand is en kiest voor de vlucht.
Rennie is offline  
Oud 25 May 2013, 20:00   #7
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Hey BBtje

Zie ineens mijn naam staan. Vanwaar de droomvrienden? Mis je DV?
Maria is offline  
Oud 25 May 2013, 20:58   #8
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Jeetje.
Zat ik er even naast zeg.
Ik was echt benieuwd en zag dit helemaal niet aankomen.
Ik moest ook aan DV denken..

Je hebt er maar een dagtaak aan Renoir/Gargamel.
Ik denk dat ik even helemaal niets meer deed.
Het vuurtje liet doven door er geen olie meer op te gooien.
Het is een actie-reactie-actie-reactie-actie-reactie-verhaal.
Het stopt alleen bij geen actie/reactie meer.. lijkt mij.

Waarbij gezegd, dat ik ook niet van hokjes houd.
Nooit gedaan en zal het nooit doen.
Wat zou er gebeuren denk je, Renoir/Gargamel, als niemand het forum zou beheren? Als het gewoon zou bestaan?
Danique is offline  
Oud 25 May 2013, 21:07   #9
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danique Bekijk bericht
Jeetje.
Zat ik er even naast zeg.
Ik was echt benieuwd en zag dit helemaal niet aankomen.
Ik moest ook aan DV denken..

Je hebt er maar een dagtaak aan Renoir/Gargamel.
Ik denk dat ik even helemaal niets meer deed.
Het vuurtje liet doven door er geen olie meer op te gooien.
Het is een actie-reactie-actie-reactie-actie-reactie-verhaal.
Het stopt alleen bij geen actie/reactie meer.. lijkt mij.

Waarbij gezegd, dat ik ook niet van hokjes houd.
Nooit gedaan en zal het nooit doen.
Wat zou er gebeuren denk je, Renoir/Gargamel, als niemand het forum zou beheren? Als het gewoon zou bestaan?
Ik sta helemaal perplex over dat ineens al die quotes over hokje. Wat is er dan hokje ? Het ziet er naar uit dat met dit soort quotes waar er één begint met 'hokje' binnen no time het vuurtje waar niemand olie op meent te gooien wordt aangewakkerd.
Ik ben het echt spuugzat om dit forum nog bij te houden met zoveel kritiek. Ik heb hier nog geen steun gehad over mijn forumbeleid.

Ik heb er al twee dagen fulltime tijd in zitten als dit zo doorgaat kap ik daar mee !!
Rennie is offline  
Oud 25 May 2013, 21:13   #10
moi
Vicaris
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik sta helemaal perplex over dat ineens al die quotes over hokje. Wat is er dan hokje ? Het ziet er naar uit dat met dit soort quotes waar er één begint met 'hokje' binnen no time het vuurtje waar niemand olie op meent te gooien wordt aangewakkerd.
Ik ben het echt spuugzat om dit forum nog bij te houden met zoveel kritiek. Ik heb hier nog geen steun gehad over mijn forumbeleid.

Ik heb er al twee dagen fulltime tijd in zitten als dit zo doorgaat kap ik er mee !!
Laat het je niet zo raken Renoir, het is allemaal niet zo erg.
Iedereen zit in hun eigen proces en maken van een mug een olifant laat het je toch niet zo beinvloeden.
Het is maar een tip hoor.

Voel je ook niet altijd geroepen erop te reageren is nergens voor nodig.
Laat het sudderen en het dooft vanzelf weer.
moi is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.