![]() |
Citaat:
En er zijn meerdere forumleden die jou doorzien. Ik denk aan mijne goeie maat Mara die het forum verlaten, heeft, aan forumlid 'moi' waarmee je in discussie zijnde mijn favoriete leraar / Ramesh Balsekar off-topic vervuild hebt... > http://www.waarheidvinding.nl/showth...lsekar&page=10 Ik quote hem graag uit dat topic van vandaag om 14:18u Citaat:
Maar dat maakt het allemaal hilarisch en perfect natuurlijk. Geen betere circus baron dan jij om een forum als dit te leiden. De meest weldadige en vermakelijke show op internet voor wie geïnteresseerd is in het onderwerp en Nederlands spreekt! |
smurf
|
smurfenbrood
|
Er zit een flauwe grapjas onder de forumnaam 'Waarheidsmurf' zich als mij voor te doen!
LaChE |
Citaat:
Nu bekend is dat jij Waarheidsmurf bent kunnen we de berichten wel samenvoegen. |
Citaat:
ik had mijn andere pop nog is uit de schuif gehaald omdat ik graag nog iets tegen Marie wou zeggen in haar topic > Het recht op afzondering?, maar na één zeer korte post over Eckhart Tolle had je mijn waarheidsmurf-pop er ook al verbannen, net zoals Puppetji eerder daar. Maar intussen is ze zelf al tot inzicht gekomen: Citaat:
In die zin is het wel een 'verlicht etalage forum'. Moest er al iemand zijn op dit forum die te weten komt 'wat' hij is dankzij jouw 'deskundige begeleiding' dan is hij lachend naar verlichting gegaan. Dat staat vast. Mij liet je alvast nog meer lachen dan ik al deed. Proost! DrInKs Ik ga maar iets iets anders doen denk ik dan hier op dit forum rondhangen. Everything comes and goes. Sterke formulering van wat ik echt wil voorbije nacht gehad voordat ik in slaap viel na weer drie afleveringen achter elkaar van mijn favoriete programma op youtube bekeken te hebben: Cesar Millan the dogwhisperer. Ik was al jaren eerder gefascineerd geraakt door een paardenfluisteraar als the real horse whisperer Monty Roberts die een weg naar een betere communicatie tussen mensen realiseert via de taal van het paard. Een ranch in Canada, Een evenwichtige fiere knappe indiaanse vrouw als partner, een aantal paarden en een groep honden waar ik de pack-leader van ben. Wat verlaten (beschadigde) kinderen adopteren... Zucht, waar ligt mijn toverstok :) grts |
Citaat:
|
Citaat:
Maar helemaal jij natuurlijk, focussen op dat wat er niet toe doet. Focus beter is op Cesar Millan the dog whisperer, of Monty Roberts the real horse whisperer en leer van hen. Zo wordt je misschien minder een 'pain in the ass' voor anderen. 68 topics heb je op dit forum intussen al gestart sinds 18 jan. 2014 is daar te zien > Zoeken: Discussies gestart door: tandem. Hoe haal je het in je hoofd. Meervoudige Persoonlijkheidsstoornis Symptomen en verschijnselen, daar lijdt jij aan. Dat is niets vergeleken met het bestaan van mijn tweede pop dat je interessant vind. Topic 69 al in de pijplijn zeker? |
Citaat:
Ik mag er ook graag naar kijken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:34. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.