|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
18 May 2013, 00:30 | #1 |
Asprirant lid
|
Sterre's Utopia
Er is nog veel wat ik had willen horen, nog veel wat ik had willen zien, nog veel wat ik had willen leren.
..... En ja, ik ben mij bewust van mijn ego, mijn ego heeft mijn ziel altijd helpen ervaren wat ervaren mag worden.... Het is wat IS... http://www.youtube.com/watch?v=pgqDURxuZo0 Within Temptation - Utopia |
18 May 2013, 00:33 | #2 |
Asprirant lid
|
Dans in de regen, Virgo.
|
18 May 2013, 00:35 | #3 |
Asprirant lid
|
Dansen in de regen
toen ik jouw ontdekte hele tango's in regenplassen mijn gevoel van zomer in de vrieskou Ik dans en dans de schelp gaat open en parels rollen over het natte zand Haren in de regen in mijn ziel- straalt de zomerzon op het ijskoude strand voel ik mijn lieve zielsverwant |
18 May 2013, 00:35 | #4 |
Asprirant lid
|
|
18 May 2013, 00:38 | #5 |
Asprirant lid
|
http://www.youtube.com/watch?v=POVsOdFP2aY
The road ahead is empty It's paved with miles of the unknown Whatever seems to be your destination Take life the way it comes, take life the way it is Horizon in the distance So close and yet so far away You shouldn't be surprised when on arrival The dream has flown away and fears not here to stay The road ahead never gives away a promise The road ahead is a highway or a dead end street A dead end street Raindrops on your windscreen They fall from heaven or from hell You drive into the light or into darkness Uncertainty as your guide The road ahead will never give away a promise Oh oh, the road ahead is a highway or a dead end street Woh oh, the road ahead never answers any questions And nothing is shown along the way, not even tomorrow With miles of the unknown ahead of you The road ahead is empty It's paved with miles of the unknown Whatever seems to be your destination Take life the way it comes, take life the way it is (eigenlijk heb ik geen idee waarom ik dit plaats) |
18 May 2013, 00:39 | #6 |
Asprirant lid
|
|
18 May 2013, 00:42 | #7 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Ik geniet in ieder geval .... |
|
18 May 2013, 00:43 | #8 |
Asprirant lid
|
Eigenlijk is het leven net als dansen. Je kloot een hele tijd wat aan.
En opeens pak je de beat, het ritme. En Niets doet er nog toe. Zo voel ik me nu. Alleen dit moment telt en dit moment is een vredig moment samen met jou op deze draad, Virgo. Niets doet er nog toe?helemaal Niets. |
18 May 2013, 00:44 | #9 |
Asprirant lid
|
Doe ik er gewoon ook zomaar eentje omdat het leven mooi is.... en jij ook....
http://www.youtube.com/watch?v=FNRekw3Z9lI Vonder & Bloom- Brilliance of You |
18 May 2013, 00:46 | #10 |
Asprirant lid
|
|