![]() |
Als je jezelf kunt ontwarren van je egoistische zelf?
Gaat de hemel voor je open Je wordt de vogel van het geluk en breekt uit de donkere gevangenis. Al snel zul je zien.. dat je zelf de fontein van het leven bent. |
Geliefden denken dat zij op zoek zijn naar elkaar
maar er is slechts dwalen Vergeet de toekomst.. als je kunt zeggen: " er is niets vooruit'. Zal er niets zijn! Als een van ons verloren gaat is hij niet hier, hij is in ons. De remedie voor pijn is pijn. |
Shit! Ik ben op dreef. (Dit forum vereist dat je 60 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 27 seconden.)
Zouden die 27 seconden al voor bij zijn? |
De tijd is gekomen om al mijn beloftes te verbreken
De ketens te verbreken, de adviezen te verwerpen. Wat zou ik nog smeken en onderhandelen? Als de Liefde wacht op mij! Ik kan stijgen tot hoe ik ben en tot wat ik ben. |
Als je alleen de zichtbare werkelijkheid wilt?
ben je niet meer dan een medewerker Zonder de ongeziene wereld kan je niet in Waarheid leven Ik zal je vergeten vergeven Liefde is verwarrende vreugde. |
Wil je de Waarheid?
Betoon dan de ware moed Zoek niet in de muffe schatkamer Maar wordt alchemist! Raak het koper aan en zie! Je talenten zullen zich ontvouwen. |
.... je maakt me verlegen Niets...
.... maar toch thnx: ik ben blij dat jij er bent. En ook blij met precies zoals jij bent! |
Citaat:
|
Wie zich ver van huis begeeft..
zal ooit heimwee krijgen. Vernietig je reputatie en de bedevaart kan beginnen Vader wacht op je. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:31. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.