Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Advaita Vedanta > Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden

Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden Ik kom er hier alleen maar graag even mee pronken.

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 February 2012, 10:01   #30
Frederiki
Asprirant lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caine
Ik ben al een tijdje de 50 voorbij, en zins een aantal jaren laat ik ter gerustelling van mijn vriendin en familie om de paar jaar zo'n boddy checkup doen, met scanners and all.

Ik blijk geen hersenweefsel in mijn hoofd te hebben, bovenop mijn ruggemerg zit een knopje weefsel and thats it. Mijn hoofd schijnt voor 95% gevuld te zijn met slechts hersenvocht......logisch dat daarin geen adertjes kunnen springen .
Moet ik dat echt geloven?!

Een waterhoofd bestaat alsook een te kleine schedel: microcefalie.

Maar wat jij daar verteld heb ik nog nooit gehoord!

O maar kijk! Het bestaat werkelijk wat je beschrijft!
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1950

Ben jij deze man misschien?

Citaat:
De 44-jarige man

Bij een 44-jarige man werd bij toeval ontdekt dat zijn hersenpan hoofdzakelijk gevuld was met vloeistof. Een CT-scan wees uit dat hij over niet meer dan een paar millimeter grijze materie beschikte. De man heeft een IQ van 126 en is universitair geschoold.
Professor John Lorber van de universiteit van Sheffield stelt dat er geen relatie is met de hoeveelheid grijze materie en het IQ. Zijn onderzoek wees uit dat individuen met slechts 5% van de normale herseninhoud een gemiddelde of zelfs bovengemiddelde intelligentie vertonen. Hun lege hersenpannen weerhoudt deze medische anomalieën er niet van om een normaal leven te leiden en universitaire diploma's te behalen.
De wetenschap kiest er voor dit soort onderzoeken te negeren.
Wel, ik kan me inbeelden dat je als gevolg van de afwezigheid van grijze materie de werkelijkheid heel anders beleeft dat wij, meneer de hersenloze! Hahahahahaha!

Maar het zou kunnen dat je ons een fabeltje vertelt: Dat je dit artikel ook gelezen hebt en je jezelf voorstelt als dit merkwaardige fenomeen.
Een verslag van je hersenonderzoek aub!... hahahahahaha!
Frederiki is offline   Met citaat reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon