![]() |
|
Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum. |
![]() |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
![]() |
#1 |
Missionaris
|
![]()
Van de provider heb ik de mededeling ontvangen dat de server voor onderhoud uit de lucht is de komende nacht van vrijdag op zaterdag tussen 00.00 en 07.00 uur.
Wel jammer want dat is m'n meest productieve nacht.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
In memoriam
![]() Geregistreerd: 27 April 2010
|
![]()
Wel jammer ook, dat wij daar nooit (meer) iets van mee krijgen. Van die productieve nachten van jou. Dat is wel eens anders geweest, als ik het me goed herinner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Missionaris
|
![]()
Het onderhoud is weer gebeurd, de inhoud heeft het zo ogenschijnlijk volledig overleefd. Geen ontbrekende artikelen.
Ik heb de indruk dat de server sneller reageert. Nadje de ironie van de opmerking is je kennelijk ontgaan. Als je continu aansporingen lanceert je gedachten niet te geloven werpt dat op termijn natuurlijk z'n vruchten af. Fijn weekend gewenst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
In memoriam
![]() Geregistreerd: 27 April 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Missionaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Missionaris
|
![]()
Van de provider heb ik de mededeling ontvangen dat de server voor onderhoud uit de lucht is volgende week donderdag 1 september van 00.00 en 04.00 uur.
Dat is dus in de nacht tussen woensdag 31 augustus en donderdag 1 september 2011. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jubilaris
![]() Geregistreerd: 6 August 2011
|
![]()
Potver, ik las Forum uit de lucht en nam aan dat Renoir het licht gezien had en zijn forum had opgeheven om 1 te worden met het R-forum wordt het geloof ik hier genoemd maar neen het is tijdelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Missionaris
|
![]()
H? Aad wat heb je op je foto een vreemde farao achtige tulband op en nee voordat ik het licht heb gezien moet er nog veel water door de Nijl stromen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Jubilaris
![]() Geregistreerd: 6 August 2011
|
![]() Citaat:
Ik blijf nog even in de ontkenning, ik ben liever iets anders. Aandacht of liefde of bewustzijn of leegte of zoiets. Alhoewel, een lul zijn lijkt me ook wel wat. Maar dan wel een paardelul. Sorry, waar was ik, oh ja, gewoon een zwarte plastic draagtas. Ja ja, ik zie het allemaal verschijnen maar er is gelukkig geen identificatie. Nou weet ik weer waar dat zwarte plastic draagtasje voor dient. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Missionaris
|
![]() Citaat:
Je verstoord wel wreed m'n droom zo met die plastic tas, ik denk dat ik deze voorgeschotelde werkelijkheid maar geweld aan doe en in de tulband blijf geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uit: Totdat je sterft. | Rennie | Osho | 4 | 6 March 2018 13:51 |
Forum uit de lucht | Renoir | Mededelingen forumbeheer | 2 | 31 March 2014 01:24 |