|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
1 June 2015, 13:38 | #31 |
Actuaris
|
|
2 June 2015, 22:29 | #32 |
Jubilaris
|
Okay, dan heb ik je eerdere post niet goed begrepen. Ik las in jouw woorden dat jij er vanuit gaat, dat je alleen wijs kunt worden door de ervaring met meerdere partners en dat dat dus beter zou zijn.
|
29 March 2018, 01:15 | #33 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Een vrouw die hem pijn kan bezorgen, die zal Puppetji kunnen verleiden. Raar voor hem, maar ik begrijp het. Uiteindelijk als hij dat ver zou laten gaan, dan draagt hij een leren pakske met kettingen en zoekt hij een vrouw die met de zweep slaagt. Uiteindelijk is hij precies gewend dat de vrouw of de moeder hem in de plaats van streelt, pijn doet. De prijs die hij daarvoor betaald, in zijn eigen wijs te maken dat hij op zoek is naar liefde van een vrouw. Hij is niet op zoek naar de liefde van een vrouw, hij is op zoek naar de prikkels die een vrouw hem geven maar die uiteindelijk beantwoorden aan zijn innerlijke emotionele pijnen. Hij zoekt niet naar liefde, hij zoekt naar pijn gedaan te worden. Zo kent hij het. Een oude ezel leert geen nieuwe kunstjes meer, dus beste voor Puppetji is vrouwen uit de weg gaan en zich af te vragen of hij wel een partner nodig heeft. Byron Katie kan hem op weg zetten met > Do You Really Need a Partner to Be Happy? (YouTube link).
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitleg Tolle door Puppetji | Puppetji | Eckhart Tolle | 22 | 29 May 2015 11:48 |